✮¹¹

66 4 1
                                    

Uyandigimda üstümdeki carsafa sarilmis haldeydim ve cok terlemistim üstümdeki carsafi yere firlattim.Yatagin en sag kosesinde saga donuktum.Uyanmasam buyuk ihtimalle yeri boyluyacagimi düşünüp soluma dondum sessizce.Ama donmemle bana donuk bir Rafe Cameron beklemiyordum.Gece onun yanina geldigim o an aklima gelmişti ama gece sol tarafta yatıyordu.Ben en sagda kaysam yere duscek şekilde kuculmusken onun dibimde bitmesi???Gercekten rahatına duskun yani.Yuz yuze uyumaktansa tekrar arkami doneyim diye dusunup saga geri dondum.Tekrar uyumak icin gözümu kapatsamda gelmeyen uykumla yataktan kalkacaktim ki Rafein belimden tutmasiyla sadece kafami kaldirabildim.Ne alaka diye sorgulayıp ona dondum.

-Napiyorsun?

-Uyuyorum.

-Devam et o zaman

Kalkacakken tekrar belimden tutup yataga çekmesiyle sinirlendim.

-Salak misin?

-Nereye gidiyorsun?

-Anana.

Belimi cimdiklemesiyle gülmüştüm.

-Saka ya gul diye.

Beni kendine döndürünce 'ne var' diye baktim.Disardan gergo dursamda icimde kelebekler ucusuyordu.

-Sen niye yanima geldin?

-Ben yanina geldimde sen dibime girmissin.

-Lina?

-Cok ozledim seni dedim ki kendi kendime git koynuna gir

-Hayal gücün mukemmel

Gülüp yine kalkacaktim ki belimden tutmasiyla goz devirdim.

-Bak üç oldu sinirlenmeye basliyorum!

-Cok mu sinirlendin?

Beni yatağa cektiginden yanında duruyordum.Bileklerimden tutup kollarimi hareket ettirmemi engelledi.Bacaklarimin ustunede agirligini vermeden oturunca goz devirdim.

-Cok salaksin

-Bu 4 oldu ve sinirlendigini göremiyorum.

Yuzune mimiksiz bakarken siritarak beni izliyordu.Ellerimi ayirmaya calisinca daha da sıkı tuttu.

-Tamam hadi eglencen bitti kalk kahvalti yapicam.

-Kalkar misin?

-Rica etmemi mi bekliyorsun?

Evet diye kafa sallayinca guldum.İnada bindirmistim asla rica etmeyecektim.

-Hadi soyle

-Yok

-Sen bilirsin sen söyleyene kadar boyleyiz.

-Peki.

Gozlerimin icine bakarken cişimin gelmesiyle Rafe:e secenek sundum.

-Ya bırak yada yatagini fanta icinde birakayim.

-Fanta mi?

Sirittigimda neyi kastettigimi anlayip birakmisti.

-Aferin.Boyle adam olacaksın.

-Cok konusma.

Tuvalete girip sabah rutin islerimi hallettim.Rafein odasinda onu goremeyince asagi indim.Kahvalti hazirliyordu.Ama cok basarili değil gibiydi.

-Domatesleri dusmaninmis gibi sıkıp kesmene gerek yok.

Güldüğünde bicagi birakip beni yanina cagirdi.

-Gel sen yap o zaman.

Yanina gelip kestigi domatesten bi parca agzima attim.Ve kesmeye devam ettim.Dolaptan salatalik cikartip onuda soyup dogradim.Oda krep yapmaya çalışıyordu.

left hand freeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin