☆¹⁷

45 3 0
                                    

Rafe gelince ilk beni suzdu.Sortumu gosterip konustu.

-Fazla kisa degil mi?

-Adi sort ya hani.Pantolon olsaydi uzun olurdu.

Goz devirip arabasina yürümeye basladim onden.Adama bak ya kiyafetime karisiyo!Sinirli bir nefes verdi arkamdan geliyordu.Kolumdan tutup yolda durdurmasiyla beni kendine dondurdu.

-Onu ima etmedigimi biliyorsun.

-Edemezsin zaten.

Ups.Uyuyan yilani uyandirmistim sanirim.Sinirle bakan gozlerine karsilik 'ay ne dedimkine' bakislarimi atarken kolumdan tutup arabaya suruklemeye basladi beni.

-İki ayagim var kendim yuruyebiliyorum.

Beni koltuga oturtunca yuzume kapiyi sertce kapatıp surucu koltuguna gecti.Sortuma baktiginda bende baktim.Oturunca cidden baya bi yukari cikmisti ve sadece kalcama kadar kapatıyordu.

-Ne bakıyorsun donsene onune!

'Benden baskasi bakarsa oldururum onu' diye mirildandi.

-Sacmalama surde gidelim.

Yola ciktigimiz anda gazlamasiyla emniyet kemerimi bagladim.

-Fast and Furious mu çekiyoruz yavasla azicik.

Beni duymuyormus gibi dahada hizlanmasiyla ofladim.Kendi istediği haric bir sey yapmayacagi icin israr etmedim.Umarim kaza yapmayiz.Azicik yavaşlayınca partiye yaklaştığımzii anladim.Bir kac saniye sonra hafif bir müzik sesi duymamla kesinlestirdim dusuncemi.Muzik sesi cogalarken Rafe arabayi parketti.

-Unutma sevgiliyiz.

Arabadan inip benim kapima gelmisti.

-Nasil unutabilirim ki?

Kapimi acip inmeme yardim ettiginde sanki yepyeni bir Rafe ileydim.Az onceki deli Rafe gitmis bu gelmiş gibi.Elimi tutmasıyla gulumsedim.Arabadan indigimizden beri gozler ustumuzdeydi.Rafe evin icinden gecip arka bahçeye ciktiginda bende pesinden surukleniyordum.Elimi tuttugundan bosta kalan elimle yanimdan gecen cocugun elindeki ickilerden birini alip kafama diktim.İyiki Rafe gormemisti.Yoksa 'Benim yanimda sarhos olma' siirine baslardi.Partiye gelmişim nasil icmeyim?Bir koltuga oturduğunda yanina oturdum.Rafein diger yaninda Topper denen çocuk oturuyordu.

-Hosgeldiniz.

Ben gülümseyip hosbulduk demistim ama Rafe yine duymamazliktan gelme oyununu oynuyordu sanırım.Milleti izleyip duruyordu.Ona goz devirip ayaga kalkacaktim ki kucagina cekmesiyle gözlerim acildi.Gozlerine uyarici bi bakis atip inmeye çalıştım kucagindan.Yanlis bir yere denk geldigimi hissettigimde Rafe kafasini arkaya afip dudagini isirmisti.

-Napiyorsun ya sen?

-Seni izleyenlere kime ait oldugunu gosteriyordum.Etrafima baktigimda bana bakan birkac erkegin benim bakmamla kafasini cevirdigini gordum.

-İnanilmazsin cidden.

-Sende oyle.

Sahta bir sekilde siritmasiyka ayaklandim.

-İcecek almaya gidiyorum.Bi delilik yapma.

Dedigime gulmustu komik gibi.Cildiracaktim sonunda.Elinde içkiyle donenlerin geldigi yere ilerledim.Mutfak tezaginda hazir olan bardaklardan iki tane alip kendime bira Rafe icinse tezgahta ne varsa karistiracaktim.Bardaga koydugum birayı tekleyip kendime ikinciyi koydum.Ben Rafein içeceğini hazirlarken birinin benim hakkimda konustugunu farkedince pur dikkat dinledim.

"-Bak su sarışın kiz iste.

-Rafe onu kac gun kullanacak acaba?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 29 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

left hand freeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin