★²

88 7 0
                                    

Sahilde bir suru kisi vardi.Bira ficisini hortumu ve bardaklari indirdik ve kurmaya basladik.Goren geliyordu ve kalabaliklasmistik.Herkes birbiriyle flort ediyordu. Beni çoğu kişi tanimadigindan yada taniyip hatirlayamadigindan bos bos yuzume bakiyorlardi.Jj'in abilik taslamalariyla hâlâ icki icemeyecegimi dusunup sakin cok icme tehditlerinden sıkılıp John b nin yanina gittim

-Nasil gidiyo johnb?
-Cok iyi bak herkes egleniyo.Abin görmeden bunu da sen al.

Elime bi bardak sıkıstirdi.Ona bakip gülümsedim.Goz kırptı.

-Bitanesin sen!

Abim gormesin diye onun goz hizasindan uzak bi yere gectim.Kumlara oturan cocuga selam verdim.

'Selam oturabilir miyim?' diyip direkt coktum ve sahile donup birami yudumlamaya basladim.

-Oturdun zaten.

Dag ayisi gibi karsilik veren sarisin cocuga baktim. 'Poguelerin hepsi ayni' diye mirildandi.Biramdan biraz daha icip karsilik verdim.

-Anlamadim?
-Buralarda yenisin sanirim.Pogue oldugunda her halinden belli.Beni ya tanimiyosun ya da yatmak icin salaga yatiyosun.Dogru mu anlamisim?
-Ne diyosun be deli misin?

Bagirisimi duyan John b bize kitlendi. Pope'a kas goz yapip abimi ve bizi gösterdi.Pope abimi alip uzaklastirdi. John b yanimiza geldi.

-Hadi Lina gidelim.Bosver sen onu.

Diyip elini uzatti.Yanimdaki sari cocuga son kez bakip john b nin elini tuttum ve ayaklandim.Ustumdeki kumlari silkelerken bizi oturarak izleyen sari cocugun gozune kacti. Cocuk ahlayip gozunu tuttu.John b ile birbirimize baktik.Ve john b fısıldadı.

-Aferin Lina.İlk gunden bi dusmanin canini yaktin.

Anlamaz gozlerle johnb ye bakip gulumsedim. Johnb beni omzunun altina almis ikimiz guluserek yururken arkadan bir el john b yi cekti.Johnb geri cekilince bana sarildigi icin bende sendeledim.Ve sarisin cocuk Johnbyi yakasindan tutup hirpalamaya basladi.

-Hadi yine soylesene! Sen ve senin tayfandan biri mi benim canımı yakacak? İste bu komikti Pouge.

Yumrugunu johnbnin yuzune yapistirdi ve dovmeye basladi.Herkes sok olmus bicimde bana john b'ye ve sarısın cocuga bakıyordu.Kucucuk olaya neden bu kadar sinirlendigini anlayamadim.Sari cocugu tutmaya calisirken beni itti ve kumlara dustum.Kie beni ayaga kaldirdi.Pope ve jj nerde diye sordu. Kafami 'bilmiyorum' anlaminda salladim.Sarisin cocuk johnb yi fazla dovmustu.

Johnb artik karsilik bile veremiyordu.O an aklima babamin kucukken Jj'i dovup hala sinirini cikartmaya devam ettigi goruntuler geldi.Benim zaten 7 yil once Outer Banks'den ayrilma sebebim bu ve bunun gibi onlarca aniyken simdi onumde cocukluk arkadasimin ayni halde olmasi travmalarimi tetiklemisti.Kosup ikisinin arasina gectim.John bnin ustune kendimi siper eder gibi sari cocugu tutmaya calistim.Ama sadece kendimi yoruyordum.Cok gucluydu ve canimi yakiyordu.John bye baktigimda yerde bilinci kapali surati full kanli bir sekilde yatiyordu. Sari cocuga tekrar baktim ve 'dur' diye fisildamaya basladim.Titriyordum gozlerimden yaslar akiyordu.Sari cocuk beni kumlara firlatti.Ve john b nin ustune yurudu.

Agliyordum elimden bir sey gelmiyordu..Herkes kavgayi izliyordu.Sadece bir grup gulerek izliyordu.'Hadi Rafe' diye tezahurata basladiklarinda Kie cocuklari ittirdi ve tartismaya basladi.Kimse korkusundan kavgayi ayiramiyordu.Bense bacaklarimi kendime cekip yerde titreye titreye aglamaya devam ediyordum.John b karsilik veremiyordu ama hala vurmaya devam ediyordu.Tam o sirada Jj ve Pope kosarak sari cocugu durdurmaya çalıştılar.İki kişi olduklari icin sanslilardi ama sarisin cocuga tezahurat yapan arkadaslari Pope'u yanlarina cekip dovmeye basladilar.Jj tek basina kalinca biralarin yanina kostu.Beline bir sey koydugunu gordum.Sari cocuk john byi denize cekip bogmaya basladi.Ayaga kalktim.

left hand freeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin