Sabah ilk defa alarmsiz kalkmistim. Yeni gelmis oldugumdan okul kayitlarimi tamamlamamistik. Ama bizimkiler okula gideceginden kahvaltiyi hazirlama gorevimi yerine getircektim.Oflaya oflaya kalkip yatagimi topladim.Kulakligimi ve telefonumu alip mutfaga gecicektim. Kapiyi actigim gibi salondan gelen icki kokusu ve koltukta oturur poziyonda sizmalari onlar icin gecenin ben uyudugumla bitmedigini gösteriyordu.Koku benden mi geliyor diye kendimi koklayip ustume sinen icki kokusuyla dusa girdim.
Ustume hemen bunlari giyip krep hamuru hazirlanaya basladim.Dolabi actigimda kuflenmis ve cogu bitmis kahvaltılıklari gorunce temiz olanlari ayirip masayı kurdum.Ve hepsini kaldirmaya gittim.Kie ve Pope hemen ayildi.Ve kahvaltinin kokusuyla hemen mutfgaa geçtiler.John b yi bi kac kez durtmemle gozlerini acip tavani izlemeye basladi.Ama Jj kacinci durtusumdu hatirlayamadigim icin mutfaktan bi bardak su alip kafasina bosalttim.Jj hemen kalkinca john b dogruldu ve bana 'seni kesicek' diye fisildadi.Komik oldugunu dusundugum icin guldum ama JJ bana cok ters bakıyordu.Mutfaktan krepleri getirdigimde yumusadi. Yemege cok cabuk kanardi kucuklugumuzden beri.Beni omzunun altina alip mutfağa sürükledi.-Hatirlat yemekten sonra seni gzuel bi islatiyim boyle olmadi cunku.He bide ellllerine saglik guzel kardesim.
diyip direkt oturdu.Guldum oturduk ve yedik.Sira sira duslarina girip hazirlandilar.Kapida onlari bekliyordum.Abim laf atti.
-Eee Lina sen ne yapacaksın evde tek basina?
-Gezerim ya cok ozlemisim burayi.
-Tamam dikkat et.Biz cikmadan evde ol sahile inip yuzeriz yemek yeriz.
Yanagimdan optu minibuse bindiler ve gittiler.
İçeriyi toplayip telefonumda gezindim.Sıkılınca evden ciktim.
Outer Banksin unutamadigim guzellikteki sokaklarini her adimimda farkli anilari hatirlayarak kulakligimla yuruyordum.Yorulunca kafeye girdim.Kendime buz gibi kokteyl soyledim.Denizi goren masalardan birinde oturmus tekefonuma bakip siparisimi bekliyordum.Yanimda biri dikilmeye başlayınca garson sanip kafami kaldiridim ama dunku sarisin cocuktu.Konusmaya basladi.
-Senin gibi pougelar buraya nasil giriyo anlamadim.
Yanindaki arakdaslariyla gulusup bana bakıyorlardı.
-Yine mi sen ya? Cok konusma gec masana ugrasamam senle.
-Oooo sakin ol,bu kadar sinir iyi degil.
Diyip yanima oturdu arkadaslarida baska masaya gectiler.
-Hadi bak arkadaslarin seni bekliyo kopegin sahibini beklediği gibi gitsene yanlarina.
-Yok ben burayı beğendim.
Garson siparisi getirdi.Tam bardagi tutucakken Rafe aldi ve yarisina kadar kafasına dikti.
-Napiyosun aptal siktir git surdan
Kufretmemle beraber bardaktaki kalani ustume doktu.Hicbir sey soyleyemedim.Sadece bi üstüme bi ona bakiyordum.
Ayaga kalkti arkadaslarinin yanina giderken 'Merak etme hesabi ben oderim bulasiklari yikamana gerek yok' diye bagirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
left hand free
Teen FictionOBX manyagi olarak yazma gereksinimi duydum.Rahatsiz edici yazim hataları olabilir şimdiden kusura bakmayinn