Cutta daha once hic gelmedigim ama namini duydugum Barrye Rafe ile gelmistik.Arabada beklememi söylemişti. Ama o kapısını kapatinca sıkıldığım icin hemen kapımi actim. Kapi sesini duyunca yurumeye devam ederken sesli nefes verip kafa salladı. İcimden umarim sinirlenmemistir diye dua ediyordum. John b ye pansuman yaptigim gece Jj' lerin dedikodusundan hatırladığım sey cok sinirli oldugu ve herkesi dovduguydu. Acikcasi ondan azicik korkuyordum.
Pesinden yurudum. Zaten Barry de bahcede otlaniyordu. Onlarin biraz ilerisinde bi agaca yaslanmis onlari izliyordum.Sirtlarini goruyordum sadece.Barry bana donup ister misin diye ot gösterince hayir anlaminda kafa salladim.Belki Jjin yaninda içerdim ama suan hic icesim yoktu. Barry icin cevabim yeterli olmayinca ayaga kalkip yanima geldi.Sigarayi zorla denettirmeye calisiyordu.Zaten agaca yasli oldugumdan ustume kendini birakinca kacicak yerim kalmamisti.Rafe'e yardim ister gibi baktigimda mimiksiz bizi izliyordu. Ustundeki yogun alkol ve ot kokusu fena halde sarhos oldugunu gosteriyodu. Ben itmeye calistikca ellerimi tutup sigara denetmeye calisiyordu.
Aglamaya basladim , istemiyordum . Rafe kalkip yanimiza geldi.Barryyi ustumden aldi ve kenara itti. Barry bana takmıştı.Ben denemeden gidemeyecegimi soyledi.Rafei kolundan tutup arabaya suruklemeye calsiiyordum. 'Salak mi bu' diye bagirinca Barry ustume yurudu.Rafe onume gecip Barryi itti. Rafe'e gidelim diye bağırdım.Barry Rafe'i bir daha ona uyusturucu satmamakla tehtid edince Rafe Barry' nin elindeki yarisindan fazlası bitmis sigarayi icine cekip yanima geldi. Cenemden yavasca tutup agzimi acti. Dudaklarimizi yavasca birlestirip tum dumani agzima ufledi. Hizlica cekildim oksurmeye basladim. Barry Rafe'e sarilmaya calisinca Rafe goz devirip onu itti.Yere dusunce 'kodugumun ayyasi' diyip bi tekme atti. Ben oldugum yerde kitlenmis gibi beklerken Rafe kapisini acip
-Gelmiyorsun herhalde?
sorunca hemen arabaya bindim.
Arabadaydik.Dusuk seste Rafein dinledigi sarkilar çalıyordu.Rafe'e tesekkur etmek istiyordum.
-Tesekkur ederim.'mirildandim resmen.Ben kendimi duyamadim o nasil duysun.
-Ne?
-Tesekkur ederim diyorum.
-Optugum icin mi? Evet şanslı sayilirsin bir pogue olarak.Senin icin cok guzel bi deneyimdi dimi?
Utanmistim hemen onume donup karsilik verdim.
-Ne diyosun be?Ne opmesi? Kurtardigin icin etmistim ama onu da geri aliyorum salak herif.
Utandigimi gorunce bi yarim agiz sirittigini gördüm. Durumdan kurtulmak icin sarkinin sesini fulledim.
Uyuya kalmistim.Aksam olmustu. Gozumu actigimda arabanin icinde nefessizlikten sicaktan bayilcaktim. Disari bakmaya calistim.Bi evin onundeydim hatta ev degil sato gibi bir seydi.Kapiyi acmaya calistim.Ama kitliydi.
-RAFE!
bagirdim ama kimseyi goremiyordum
Sırtıma bagladigim sweati cozup arka koltuga attim cok sicaklamistim. Gerizekali Rafe diye dusunup cama vurdum.Telefonumun sweatimin cebinde oldugunu hatirlayip arkaya uzandim.Ve sortumun acikta biraktigi bacaklarim koltuga yapismisti resmen Acaba kac saattir bu pozisyonda yatiyorum diye dusunup telefonumu actim.Jji aradim zaten arayacak baska biri yoktu.Jj acsana su telefonu diye bagirdiktan sonra açmıştı-Heh Jj nerdesin sen?
-Asil sen nerdesin aptal kardesim benim?Kac kere aradim neden acilmiyo bu telefon?
-Ya ne biliyim salak Rafe beni arabanin icinde bırakmış ustumede kapi kitlemis cikamiyorum.
-Rafe mi?O salagi varya s-- . Neyse tamam ben zaten Cameronlarin evine gelicegim.Ward bizi yemege davet etti.Sen nerdesin tam olarak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
left hand free
أدب المراهقينOBX manyagi olarak yazma gereksinimi duydum.Rahatsiz edici yazim hataları olabilir şimdiden kusura bakmayinn