Yeni bölümle hepinize merhabaa
Keyifli okumalar.💖
Uyandığımda yemeğimi almış yemiştim. Şu an ise öylece diğer oyunu bekliyordum.
İnsanlara baktım. Hepsi endişeli ve mutsuz bir şekilde duruyorlardı. Aralarından ağlayanlar vardı. Ağlamakta haklılardı, bütün hayalleri ellerinden alınmıştı ve bu aileleri yüzündendi. Aileleri onları bir oyuna satmıştı. Ailemizi seçemememiz ne üzücü...
Kurucu'nun sesi odayı doldurdu. "Üçüncü oyuna geçmek için maskelileri takip ediniz."
Maskelilerin peşinden giderek yine o merdivenlere yöneldik ama bu sefer yukarı değil, aşağıya doğru gittik ve ilk kapıdan girdik.
Burası kocaman bir yarış pistiydi ve arabalar yarış çizgisinin oraya dizilmişti.
"Bu oyunda yirmi dakika içinde beş tur atmanız gerekiyor. Süresi yetmeyenler elenecek. Arabalarınıza geçebilirsiniz."
Arabalara ilerledim ve mavi bir yarış arabasına bindim. Yirmi dakikada beş tur biraz zor olacaktı çünkü yarış pisti çok büyük gibiydi. Ama imkansız değildi. Hem yarışı çok severdim, eğer ölmezsem bu benim için eğlence olurdu.
"Süreniz başladı."
Hemen gaza bastım gazı sonuna kadar kökledim. Araba aşırı hızlı gidiyordu. Bazı araçlar beni geçti. Önüme geçenlerden iki araba viraji dönerken birbirlerine çarptılar ve arabanın parçaları her yere dağıldı. Virajı kontrollü bir şekilde döndüm. Son hız da gidiyordum ve aşırı zevk alıyordum.
Yeşil bir arabayla aynı hızda gitmeye başladık. Araba bana vurup beni etkisiz hale getirmeye çalışıyordu. Viraja geldiğimizde dirift atarak döndüm. O yeşil araba virajı farketmeyip bana vurmaya çalıştığı için yarış pistinden çıktı ve diskalifiye oldu. Aşırı zevk alıyorum bu yarıştan!
Birinci turumu tamamladım. Sanırım birinci bendim önümde araba yoktu, hepsini arkamda bırakmıştım. Gaza daha fazla yüklendim. Kırmızı bir araba önüme geçti. Onu geçmeye çalışırken neredeyse pistten çıkacaktım. Viraji dönerken kırmızı araba hızını ayarlayamayıp yan döndü ve diskalifiye oldu. Ayy aşırı eğlenceli bu! Ölürsem görücem şimdi eğlenceyi ama zaten ölücez işte bari ölmeden önce bir şeyden zevk alayım.
İkinci turuda tamamladım. Siyah bir araba bana ulaştı ve yan yana konumlandık. Üçüncü turu yan yana giderek tamamladık. Ve dördüncü turuda. Hep yan yana gidiyorduk. Geçmeye çalışsamda başarısız oluyordum.
"Beş dakikanız kaldı."
Beş dakika mı? Çok stres oldum şu an. Ama başarabileceğime inanıyordum. Dört turu sağ salim geçtim, bunu da geçerdim.
Virajı dönerken, siyah araba hafifçe önüme kırdı. Ona çarpmamak için biraz yavaşladım. Eğer çarpsaydım ölebilirdim! Ya da ikimizde ağır hasarlar alabilirdik! Bu hamlesi sayesinde önüme geçmişti pislik!
Onu geçmek için hızlandım ama geçemiyordum ve bitiş çizgisine gelmek üzereydik. Gaza daha fazla yüklendim. Onunla yan yana gitmeye başladık yine. Camını yavaşca indirdi. O... O Ayazdı bana gülümsedi ve camı geri kapattı. Benim dikkatim dağılmışken yeniden önüme geçti ve bitiş çizgisine ulaştı.
"Yarışmanın birincisi, Ayaz Yıldırım olmuştur." Diye bir ses yankılandı.
Ben de hemen bitiş çizgisini geçtim ve böylece beşinci turu da tamamlamış oldum. Benim ardımdan bir çok yarışmacı bitiş çizgisini geçmişti.
"Süreniz bitti."
Aracımdan inip Ayaz'ın olduğu araca doğru yürüdüm. Aracın kapısına sırtını dayamış bana bakıyordu. Ona doğru yürüdüğümü görünce sırıttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maskenin Ardındakiler
Teen Fictionbabası kızını oyun kurucusuna satar ve oradan sadece beş kişi kurtulabilecektir kız bu zorlu mücadelelerle baş etmeye çalışır. oyundan kurtulan beş kişi ise oyun kurucusu tarafından görevlendirilir bu görevleri yerine getirirken bu beş kişi birbiri...