⛓️ 3. Bölüm

401 45 36
                                    

Şirketten ayrılıp akşam üzeri eve dönmesiyle kapıda annesi karşılamıştı Yongbok'u. Kadının yüzüne dahi bakmadan içeri girmesiyle Bayan Lee'nin derin bir iç çekmesi umrunda bile olmamıştı sarışının. Seri adımlarıyla odasına çıkarken babası da o sırada eve gelmiş ve henüz kapıda bekleyen karısına hafif bir gülümeseme sunarak saçlarını okşamıştı.

Bay Lee karısıyla birlikte içeri girerken, Yongbok kısa bir duş almaya karar vererek girdi banyoya. Belinde sarılı mavi havlusuyla çıktığında ise direkt kıyafet dolabına yöneldi nemli saçlarını kurularken. Rahat edebileceği bir şeyler giymek istediğinden siyah bir eşofmanla yine aynı renkte düz bir tişört giyerek saçlarını nemli bıraktı.

Hyunjin akşam yemeğine gelecekti birazdan. Yine de sanki o gelmeyecekmiş gibi umursamazca odasından çıkıp merdivenlerden aşağı indi seri adımlarla. Salonda ki babasını es geçerek mutfağa yöneldiğinde Bay Lee aniden ayaklanarak arkasından o da mutfağa yöneldi hafiften hissettiği bir telaşla. Oğlunu karısıyla başbaşa bırakmaya korkuyordu. Üstelik bulundukları yer kesici aletlerle dolu mutfak olunca.

"Gönderdiğim yemek geldi mi?" Yongbok'un soğuk ses tınısıyla harmanlanmış sorusunu başıyla onayladı yemek yapan Bayan Lee. Eliyle tezgahın üzerindeki yemek paketini gösterdiğinde Yongbok o tarafa yönelirken Bay Lee yemek paketine bakmış ve kaşları çatılırken sormuştu "o ne?"

Yongbok umursamazca cevapladı babasını "yemek."

"Kim için?"

Babasının bir sonraki sorusuyla kalçasını tezgaha yaslayarak Bay Lee'ye döndü Yongbok aynı zamanda kollarını göğsünde bağlarken "Hyunjin için." Demesiyle babasının yüzünde oluşan kısa süren şaşkınlığı izledi ifadesiz yüzüyle. Yongbok'tan beklenmeyen hareketten dolayıydı bu kısa şaşkınlık ki fazla uzun sürmedi. Zilin çalmasıyla üçlünün dikkati dağılırken Bayan Lee kapıyı açmak için bir adım attığında Yongbok onun önüne geçip durdurarak çıkmıştı mutfaktan. Kapıyı sarışın açmak istiyordu.

Kapıya ulaştığında Yongbok, Bay ve Bayan Lee mutfak kapısının önünde dikilmiş dış kapıya doğru bakıyorlardı merakla. Sarışın ise ikiliye yandan bir bakış atarak kapıyı açtı ve karışısında duran siyah saçlıyı uzunca süzmeye başladı kıstığı gözleriyle. Üstünde beyaz bir gömlek ve siyah kot pantolon, gözlerinde ise siyah çerçeveli gözlük olmasına rağmen fiziği ve kusursuz yüzü sayesinde saatlerce hazırlanmış bir insandan daha çekiciydi Hyunjin.

Tek süzülen taraf Hyunjin değildi elbette. Siyah saçlının gözleri sarışını baştan aşağı süzerken birkaç adımda içeri girmiş ve tam Yongbok'un karşısında durmuştu. Boy farkından dolayı küçük beden göz temasını kesmeden hafif kalkık kafasıyla alttan siyah saçlıya bakarken gülümsedi Hyunjin. Sarışının kulağına eğilip "Daha önce hiçbir kapı bana bu kadar güzel açılmamıştı." Diyerek fısıldadı. Geri çekildiğinde ise bu sefer gülümseyen Yongbok olmuştu. Sahte olan bu gülümseme dudaklarında yer edindiğinde ellerini eşofmanının ceplerine yerleştirirken "seni de görmek güzel Hwang Hyunjin." Diyerek kenara çekildi geçmesi için.

Mutfak kapısında gördüğü Bay ve Bayan Lee'yle selamlaşarak o tarafa doğru yürüdü Hyunjin ve arkasından gelen Yongbok'la birlikte mutfağa geçti seri adımlarla. Bay Lee Hyunjin'i mutfağın ortasında kurulan büyük yemek masasına doğru yönlendirirken Bayan Lee Yongbok'un Hyunjin için gönderdiği yemeği servise hazır hale getirmiş ve tabağı yemek masasına koyarak Yongbok'un iştahını açması için gerekli ilaçları çıkarmıştı dolaptan.

Hyunjin masaya oturduğunda hemen sağ tarafına Yongbok, karşısına ise Bay Lee otururken Bayan Lee son tabakları da ekleyerek oğluna ilaçlarını uzatmış ve üzerini değiştirmek için odasına çıkmıştı. Telefon çalma sesi duyulduğuna kısa süreli başlayan sessizlik son bulurken Bay Lee çalan telefonuyla mutfaktan çıkmış ve balkona geçmişti hızla adımlarla. Sırıttı Yongbok. İlaçlarını içerken siyah saçlıya yandan bir bakış atmış ve sandalyede iyice yayılarak rahat bir şekilde oturmuştu.

Sadist ile Mazoşist / Hyunlix (Masum Psikopat 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin