2 gün sonra
Beyaz gömleğini siyah, uzun bel pantolonunun içine sıkıştırmış, hemen üstünden ise siyah ve kalın olan kemerini takmıştı Yongbok. Saatini de koluna takarken saatin neredeyse 7'ye geldiğini görmüş ve yatağının üzerine bıraktığı telefonunu cebine koyarak çıkmıştı odasından.
Aşağı kata indiğinde gözleri salonu taradı kısaca. Aradığı bedeni görememesiyle bu sefer de mutfağa yönelirken gelen seslerden de orada olduğu kesinleşmişti. Mutfağa girdiğinde tezgaha yaslanmış, su içen bedeni görmesiyle yanına ilerleyerek karşısında durdu. İlk geldiğinde doğru düzgün bakmaya fırsatı olmadığı için şimdi gözleri baştan aşağı süzüyordu bedenini.
Hyunjin siyah, üst vücut kaslarını gösteren dar bir gömlek ve üstüne siyah ceket, altına ise siyah kumaş bir pantolon giymişti. Siyah çerçeveli gözlüğü gözlerindeki yerini almış, aynı zamanda ise siyah saçlarının bir kısmının yüzüne dökülmesine sebep olmuştu. Birazdan Jay&Bang şirketinin hazırladığı şirketler arası akşam yemeği için normalden daha şık hazırlanmıştı ikiside.
Başta ikili uzun uzun birbirlerini süzsede Yongbok'un bir şey söylemeyeceğini anlayan Hyunjin elindeki bardağı tezgaha bırakmış ve Yongbok'un arkasından geleceğini bilerek önce mutfaktan, ardından evden çıkmıştı.
Kısa süre içinde yemeğin düzenlendiği otele geldiler. Hyunjin arabadan inerek Yongbok'un kapısını açtı. Kısmen sevgili olduklarını duyurdukları için bunu yapma gereği duymuştu.
Eli Yongbok'un belini buldu. Birlikte otelin merdivenlerini çıkarak ayarlanan büyük alana doğru ilerlediler. Ailelere ayarlanan ayrı masalar hazırlanmış, birçok şirketlerin temsilen ailelerinden üyeler kendilerine ayrılan masalarda yerlerini almışlardı.
Hyunjin Yongbok'u yönlendirerek Hwanglara ayrılan masaya getirdi. Daire masanın etrafını çevreleyen uzun koltuğa oturarak Yongbok'un yanına oturmasını sağladı. Kolunu Yongbok'un arkasından koltuğa yaslarken gözleri birkaç masa ilerde olan masaya kaymıştı. Lee Know ve yanında oturan sevgilisi çoktan içkilerini yudumlamaya başlamışlardı bile.
Masanın üzerindeki yeni doldurulmuş viski bardağına uzandı Yongbok. Gözleri bulundukları büyük salonda gezinirken en yakın arkadaşının gözleriyle gözlerinin kesişmesiyle içmeden elindeki bardağı masaya bıraktı. Tuvalet tarafını kafasıyla işaret ederek ayağa kalktı ardından.
"Nereye?" Hyunjin'in sorusuna karşılık cevap vermeden tuvaletlere doğru ilerlemeye başladı. Jisung ise hemen arkasından sevgilisinin yanağına öpücüp kondurarak masadan ayrılmıştı.
Hızlı adımlarla tuvaletlere girip birileri var mı diye içeriyi kontrol etti Yongbok. Bu süreçte Jisung'da gelmiş ve geri kalan kabinleri birlikte kontrol etmişlerdi. Kimse yoktu.
"Yang Jeongin'i araştırdın mı?" Yongbok'un lavabo tezgahına yaslanırken sorduğu soruyla kafasını salladı Jisung onaylar anlamda. Fakat yüzü asıktı. İki gündür sürekli araştırmasına rağmen pek bir şey bulamamıştı.
"Araştırdım ancak pek bir bilgi elde edemedim."
"Nasıl yani?"
Jisung cebindeki telefonunu çıkardı. Hemen ardından diğer cebindeki flaş belleği telefonuna takarak bir dosya açtı ve telefonun ekranını Yongbok'a çevirdi.
"Burada Jeongin'in 5 yıl önce trafik kazası geçirdiği yazıyor. Ve bu kazadan öncesiyle ilgili hiçbir bilgi yok. Bütün kişisel bilgileri silinmiş."
"5 yıl önce mi?" Jisung onu başıyla onayladı.
"Anne ve babası peki?"
"Dediğim gibi kişisel hiçbir bilgiye ulaşamadım. Ancak bir fikrim var. Eğer Lee Know'dan onu araştırmasını istersem en sevdiği renkten ayakkabı numarasına kadar öğrenir. Tabii eğer istersen."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadist ile Mazoşist / Hyunlix (Masum Psikopat 2)
Fanfic"Yongbok... Buradan," çenesindeki elimi sıkarak kendime doğru yaklaştırırken eklemiştim "bayılmadan çıkartmam seni." "O kadar yakabilir misin canımı?" "Bizzat yaşayarak bunu öğrenebilirsin." ‼️ Şiddet ve smut yerlerinde uyarı yoktur.‼️ ‼️ Masum Psik...