1.3

1.1K 33 8
                                    



Taksiden indiğimde kırmızı elbisemin eteklerini çekiştirdim topuklu giydiğim için yürümekte zorlanıyordum ama pes etmeden eve doğru yürümeye devam ettim. Atlas'ın evine daha önce birkaç kez gelmiştim sevgili olduğumuz zaman zarfında ama şimdi ilk defa diğerleriyle birlikte giriyordum ve davet bile edilmemiştim. Aklım hala gelen mesajlardaydı, gerçekten anonimin kim olduğunu öğrenecek miydim bu gece? Peki ya Sedef ne alakaydı neden ona güvenmemem gerektiğini söylemişti?

Müzik sesleri geliyordu uzaktan Atlas'ın yaşadığı ev çok lüks iki katlı bir villaydı ama benim en sevdiğim yeri bahçesi olmuştu kocaman bir havuzu vardı ve her taraf yeşillikle kaplıydı. Açık kapıdan içeri girdiğimde okuldan bazı kişileri görmüştüm kimseye aldırış etmeden bahçeye doğru yürüyordum gözlerim bir yandan da Sedef'i arıyordu.

Dans edip içki içenler, havuzda yüzenler ve benim gibi durup izlemekle yetinen insanların arasında şimdiden sıkılmaya başlamıştım sonra buraya neden geldiğimi hatırlayıp telefonumu çıkarttım.

Alarabozdemir: Şuan partideyim

Alarabozdemir: Hadi kim olduğunu söyle!

Alarabozdemir: Ya da eğer biraz cesursan karşıma çık

Mesaj gelmeyince gözlerimi devirdim muhtemelen bu da bir oyundu. "Seni davet ettiğimi hatırlamıyorum." Arkamdan gelen sesle heyecanlandım bu Atlas'ın sesiydi.

"Aşk olsun bizim aramızda lafı olur mu? Ne kadar inkar etsende sonuçta bir mazimiz var." kendimi bir salak konumuna düşürdüğümün farkındaydım. Atlas bana değersiz bir nesneymişim gibi bakarken onun bakışlarının altında eziliyordum. "Haklısın aslında okulda ki herkes geldiyse sende gelmelisin. Onlardan bir farkın yok sonuçta."

Yanımdan ayrılıp arkadaşlarının yanına giderken arkasından izledim. Atlas her zaman benden nefret edecekti bunun olmasını ben sağlamıştım ama yeni fark etmişim gibi hüzünlendim. Bu partiye boşuna geldiğimi anlayıp gitmek için kapıya doğru yöneldim üstelik Sedef'te görünmüyordu herhalde gelmemişti. Girdiğim kapıdan çıkınca derin bir nefes aldım tam o sırada elimde ki telefon titremişti.

İntikamisteyenbiri: Bu partiye sadece bir şeyi görmen için gelmeni istedim

İntikamisteyenbiri: Kim olduğumu zamanı gelince öğreneceksin

İntikamisteyenbiri: Evin önünde bekle

Gerçekten bu kimdi ya? Hala bana emir vermeye devam ediyordu, kesinlikle benimle oyun oynuyordu. Oradan çekip gitmek istedim ama sonra aklıma internete attığı fotoğraf geldi eğer onu sinirlendirirsem bu sefer daha kötüsünü yapabilirdi. Bomboş sokakta hiç kimse yoktu ve neyi beklediğimi gerçekten merak ediyordum. Sonra bir araba sesiyle kafamı çevirdim arabanın farları gözümü alıyordu ama araba durunca kapanmıştı. Gözlerim ilk başta arabanın ön koltuğunda oturan Sedef'e takıldı sonra diğer koltukta kimin oturduğuna, tüm kanım çekilmiş gibi hissediyordum o an. Yanında ki adam babamdı!

Sedef ona doğru eğilip dudağından öptü ve babam da karşılık verdi, gördüklerim karşısında buz tutmuş gibiydim tüm vücudum titremeye başlamıştı. Daha fazla dayanamayıp oradan uzaklaşmak istedim, koşmaya başladım. Gözyaşlarım akarken önümü görmeme engel oluyordu. Bunu bana nasıl yaparlardı?











Çok şaşırtıcı bir bölüm oldu

Sizce Alara ne yapacak?

Sizce yeni bölüm nasıldı?

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!

Okyanus Etkisi | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin