1.1

587 30 5
                                    


Bahçede yalnız başıma otururken olanları idrak etmeye çalışıyordum, okulun popüler kızıyken bir anda herkesin nefret ettiği kız olmuştum.
"Alara iyi misin?" Sedef'in ne ara geldiğini fark etmemiştin omzuma dokunmasıyla düşüncelerimden sıyrılıp ona bakmaya başladım. "Nasıl iyi olabilirim ki Sedef ya? Peşimde bir psikopat var ve hala kim olduğu belli değil."

"Kimden şüpheleniyorsun?" dedi yanıma otururken. Aslında şüphelendiğim kimse yoktu henüz ama bu kişi kesinlikle beni tanıyan biriydi, çünkü önceki okuduğum okulda o fotoğrafı çekmişti. Yani bu kişi beni tanıyan birisiydi. "Kim olduğunu bilmiyorum ama Selin'den şüpheleniyorum." Benden intikam almak için Selin'in oldukça iyi bir sebebi vardı ama yinede onun bu kadar zeki olabileceğine ihtimal vermiyordum. "Bence Selin değildir." Sedef sanki aklımdan geçenleri okumuş gibiydi.

"Kim olursa olsun onu bulduğumda mahvedeceğim." Tanımadığım birisi son bir haftadır bana cehennemi yaşatmıştı resmen. Okulda ki tanıyıp tanımadığım herkes benden nefret ediyor ve arkamdan konuşuyordu o fotoğraf yüzünden, kimseye söylememiştim ama açıkçası korkmaya başlamıştım. Ya daha ileriye giderse?

"Atlas'ın evde akşam parti varmış." Sedef konuyu değiştirmek istiyordu ama sonra üzüleceğimi düşünüp anında sustu. "Ne partisi?"

"Atlas baya değişti kızım farkında değil misin? Her akşam partilerde oluyor ya da barlarda." Umrumda değilmiş gibi görünmeye çalışıyordum ama başarılı olamıyordum. "Buna Alara etkisi diyoruz canım." Ukala bir sırıtışla gözlerim uzaklara daldı. "Ee sen gidiyor musun?" Sedef'le aramızın eskisi kadar iyi olmadığını biliyordum artık kendisiyle ilgili hiçbir şeyi bana anlatmıyordu muhtemelen ailesi benimle arkadaşlık yapmaması için onu uyarmıştı. "Giderim herhalde." Beni geçiştirmeye çalıştı ama ben neredeyse gideceğinden emindim. "Sen gelmeyeceksin değil mi?" Atlas'la aynı ortamda bulunmak en son isteyeceğim şey olabilirdi onu görmeye dayanamıyordum özellikle bana söylediklerinden sonra. "Merak etme gelmeyeceğim."

Sedef yanağıma bir öpücük kondurarak okula doğru yürümeye başladı, o an cebimde ki telefonum titredi. Endişeyle elime aldım gördüğüm mesajla gözlerim fal taşı gibi açılmıştı.

İntikamisteyenbiri: Kim olduğumu öğrenmek istiyorsan akşam ki partiye gel

İntikamisteyenbiri: Bu arada Sedef'e ne kadar güveniyorsun?

İntikamisteyenbiri: Akşam çok eğleneceğiz











Sizce yeni bölüm nasıldı?

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!

Okyanus Etkisi | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin