2.0

808 48 11
                                    



Babamın yeni açacağı şirketin açılışı vardı bugün ve bende gitmek zorundaydım hala onun yüzünü görmeye tahammül edemiyordum ama aklımda ki intikam planı için kaçırılmayacak bir fırsattı.

Akşam giyeceğim elbiseyi seçmek için alışveriş merkezine gitmem gerekti ve bana yardım etmesi için sözde en yakın arkadaşım olan Sedef'i benimle gelmesi için ikna ettim gerçi duyar duymaz kendi gelmeyi teklif etmişti bile. Şoförüm Sedef'i de evinden alıp gideceğimiz alışveriş merkezine doğru sürerken yol boyunca ne kadar sessiz olduğumu fark ettim. Sedef durmadan telefonundan birilerini gösterip onların dedikodusunu yapıyor ve bende sanki çok umurumdaymış gibi kafamı sallıyordum. "Bu gece en güzel kız sen olacaksın. Hatta diyorum acaba okuldan birilerini de mi çağırsak bizi görüp kıskanırlar. Sonuçta herkesin babasının şirketi yok."

"Çok haklısın, benim niye aklıma gelmedi bu. Çağırabildiğin herkesi çağır."

"O iş bende." Sedef kendinden emin bir gülümsemeyle telefonundan birilerine mesaj atmaya başladı. Okulda ki herkes gelse de umrumda değildi ne kadar çok insan demek o kadar çok rezillik demekti ve ben gerçekten de bu gece rezil olmak istiyordum.

Evet, işte buradaydık davetin yapıldığı binada. Şoförüm kapımı açtığında havalı bir şekilde arabadan indim uzaktan kameraların flaşları gözümü alıyordu Sedef'te indiğinde yanımda durdu. Ben kırmızı tonlarda mini bir elbise giymiştim, saçımı da hafif dalgalı yapmıştım. Makyajım oldukça sade olup göze batmıyordu. Sedef ise siyah uzun abiye bir elbise giymişti ve saçını dağınık topuz yapmıştı, makyajı da oldukça abartılıydı onun bu hazırlanma işini fazla abarttığı belliydi ama onu uyarmadım bu haliyle rezil olması işime gelirdi.

"Ay Alara ben çok heyecanlandım! Şimdi bunlar bizi çekecek ya televizyona mı çıkmış olacağız?" Sedef'in yürürken saçmalamasını duymazdan gelip gazetecilere gülümsedim. "Alara hanım hoş geldiniz! Babanızın açmış olduğu yeni şirket hakkında ne düşünüyorsunuz?" bu ve üst üste gelen sorulara cevap vermeden merdivenlerden çıkmaya başladım. Sedef'in sesiyle arkamı döndüm ben arkamdan geldiğini sanarken o gazetecilerle konuşuyordu istemeden de olsa kulak misafiri oldum. "Ben Sedef Tokgöz. Alara'nın en yakın arkadaşıyım bu ailenin arasındayım yani bilgi almak isterseniz." Muhabirler açıkçası pek önemsemedi söylediklerini ve onu görmezden geldiler Sedef bozulduğunu belli etmemek ve durumu kurtarmak için kahkaha attı. "Size de şaka yapmaya gelmiyor canım!" Onun bu acınası haline gülerek içeri girdim.

Etraf çok kalabalıktı, babamın iş yaptığı orta yaşlarda insanlar ve şirketinde çalışan gençler birkaçını daha önce de görmüştüm ama bazılarını hiç görmemiştim. Babamı ileride birileriyle konuşurken gördüğümde ona doğru ilerlemeye başladım yaklaştıkça yüzümde ki gülümsemem artıyordu bu gece çok eğlenecek gibi hissediyordum. Babam sonunda beni fark ettiğinde samimi olmaya çalışarak gülümsedi. "İşte güzeller güzeli kızım Alara." Beni tanıttığı insanlara kafamı kaldırıp baktım. Hepsi takım elbiseli ve orta yaşlardaydı çok havalı göründüklerini söyleyebilirim, tekrardan il hakkında konuşmaya başladıklarında yanlarından ayrılıp Sedef'i aramaya başladım ama onun yerine başka biri çıktı karşıma. "Her defasında beni şaşırtmayı başarıyorsun." Aras gözleriyle beni süzerken onu gördüğüme şaşırmıştım ama babası burada olduğuna göre tabi ki o da burada olacaktı "Anlamadım neden şaşırıyorsun?"

"Bir gün bakıyorum karşımda dünyanın en asi kızı var sanki, sonra ki gün ise babasının uslu kızı olmuşsun." Meydan okurcasına güldüm. "İnsanları şaşırtmayı severim." Aras'ın ilgi çekici bir karakteri vardı insan onunla hiç sıkılmadan sabaha kadar konuşabilirdi. "Ee bugün hangi Alara var karşımda?"

"İzle ve sen karar ver." Sonunda Sedef'i okuldan bir kızla konuşurken görmüştüm ve Aras'ın yanından ayrılıp ona yürümeye başladım o da beni gördüğünde kaşları havalandı. "Alara sen nerdesin ya? Her yerde seni aradım." Çok önemli bir iş başarmış gibi yanında ki kızı işaret etti. "Bu Derya okuldan yüz kişi falan gelmiş ama asıl bombaya gel. Atlas da burada kızım!" İşte bu gerçekten çok şaşırtıcıydı o neden buradaydı?

Etrafa onu görmek için baktım ama göremeyince bakmaktan vazgeçtim Derya yanımızdan ayrılıp kalabalıkta kaybolunca Sedef'e döndüm. "En yakın arkadaşlar birbirlerinin arkasından iş çevirmezler Sedef." bana boş bakışlar atarak neden bahsettiğimi anlamaya çalışıyordu. "Tabi ki öyle Alara ama niye böyle bir şey söyledin?"

"En yakın arkadaşlar birbirlerine yalan söylemezler." Yüzümde ne öfke nede kızgınlık vardı sadece kocaman bir ifadesizlik. "Alara korkuyorum bak. Neden bahsediyorsun?"

Onun yüz ifadesi komiğime gitti ve büyük bir kahkaha patlattım. "Mesela kimse en yakın arkadaşının babasıyla yatmıyordur." Sedef'in gözleri korkuyla büyüdü eliyle ayağının birbirine nasıl dolandığına şahit oldum. "Saçmalama Alara! Yok öyle bir şey. Kim söyledi?" Ona doğru bir adım attığımda geri çekildi. "Gözlerimle gördüm." Ayağımı elbisesine getirecek kadar bir adım daha attığımda o geri çekilirken ayağımı fark etmedi ve birden yere düştü. "Napıyorsun Alara!" Sedef beni iyi tanıyordu daha önce düşmanı olduğum insanlara yaptığım şeyleri de çok iyi biliyordu o yüzden bu kadar korkmasını garipsememiştim. Tek hamlede tam yanımdaki masada duran kokteyli alıp onun üstüne döktüm, bunu yapmamla Sedef korku dolu gözlerle bana bakmaya başladı. Tüm kıyafeti mahvolmuştu, herkes yerde olan Sedef'e bakıyordu kimisi gülüyor kimisi de üzülerek izliyordu. "Bak şimdi yerlerde sürünüyorsun. Başından beri olman gereken tek yerde."

Sedef'e acıyan bir bakışla onu yerden kaldırmak için elimi uzattım ama elimi itip sonunda ayağa kalkma gücünü kendi buldu. "Sen gerçekten hastasın Alara tedavi olman lazım!" Koşar adımlarla çıkış kapısına doğru gitti ağlayarak.

Masada duran içki karışımlı kokteyllerden birini alıp tek yudumda içtim, babam karşımda sorgulayan bakışlarla beni izliyordu gülerek bardağı ona doğru kaldırdım. "Umarım şirketin batar baba." Onu rezil etmenin verdiği memnuniyetle arkamı dönüp oradan uzaklaşırken gerçekten de iyi hissettiğimi fark ettim.













Kötülük deyince de Alara

Sizce yeni bölüm nasıldı?

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!

Okyanus Etkisi | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin