W ostatnich dniach nie czułam się najlepiej. Miałam wrażenie, że w tym ferworze straciłam siebie. Chociaż udawałam, że wszystko jest dobrze, to czułam, że mimo szczerych chęci nie potrafię odnaleźć właściwej drogi. Przytłaczało mnie to i nie potrafiłam sobie poradzić z tym nowym dla mnie uczuciem zagubienia.
Już nie byłam tą samą osobą, która zawsze miała plan.
Potrzebowałam odpocząć i wiedziałam, że jest jedna rzecz, która mi na to pozwoli.
Kiedy przekroczyłam próg sali tanecznej, pusta przestrzeń powitała mnie ciszą. Powolnym krokiem zbliżyłam się do odtwarzacza i wybrałam cover Iris, jednej z moich ulubionych piosenek, którą w oryginale śpiewali Goo Goo Dolls.
To do tego utworu zatańczyłam z Lucasem po raz ostatni.
W momencie, gdy pierwsze nuty przełamały ciszę, miałam wrażenie, że moje ciało zaczęło pisać historię, która szukała we mnie ujścia od miesięcy.
Tak bardzo mi tego brakowało.
Taniec wydobywały ze mnie te emocje, których nie potrafiłam inaczej wyrazić. W tamtej chwili stał się moim wyznaniem, spowiedzią bez słów.
W pewnym momencie zauważyłam małą brunetkę, która stała w rogu sali próbując naśladować moje ruchy. Uśmiechnęłam się do niej, a wspólny taniec wydawał się tworzyć między nami dziwne połączenie.
Kiedy muzyka ucichła dziewczynka uciekła, zanim zdążyłam zapytać, jak się nazywa.
Było to dosyć niespodziewane zakończenie treningu, ale po krótkiej uznałam, że właściwie na dobre mi to wyszło.
Miło było mieć tak urocze towarzystwo.
Po powrocie do domu delektowałam się ciszą i spokojem, kiedy usłyszałam dźwięk powiadomienia na telefonie.
Do grupy Sexy konferansjerki z Twojej okolicy
Ryan Hall: @Ali Evans @Cassie Sand
Ryan Hall: elo mordy
Ryan Hall: musimy
Ryan Hall: złapać się
Ryan Hall: w weekend
Ryan Hall: żeby przygotować dla Smitha
Ryan Hall: konspekty naszych prac
Ali Evans: Ryan, na Boga, prosiłem Cię milion razy, żebyś nie pisał każdego słowa w osobnej wiadomości. Poza tym, w ten weekend nie mogę.
Ryan Hall: a kiedy możesz?
Ryan Hall: Najlepiej nigdy.
Ryan Hall: Potrzebujesz Cassie
Ali Evans: Nikt nikogo nie potrzebuję.
Cassie Sandström: @Ali Evans
Cassie Sandström: nie
CZYTASZ
Starlight. Whisper of the cosmos
RomanceGdy światła gasną, a na niebie nie ma gwiazd, które mogłyby wskazać Ci drogę, wiele rzeczy może pójść nie tak. Przekonała się o tym Cassie, która dręczona demonami przeszłości, postanawia zostawić za sobą wszystko, co było dla niej ważne. Chociaż s...