~megumi ağzından~
okulun 3. senesi başlayalı çok olmuştu hatta 2.dönem baslamıştı bile.
dünki ödevleri yapmaya geç başladığımdan biraz geç olmuştu o yüzden bende uyumamıştım saat 6'ya yaklaşırken duş almıştım duştan sonrada hazırlanıp kahvaltı etmem ile saat 8'i bulmuştu bile.
Hızlıca itadori ile nobarayla olan ortak gruba mesaj atıp evden çantamı alıp çıktım ve evin önündeki parkta telefona bakıp oturmaya başladım.
10 dakika sonra bu tarafa gelen ve kavga eden nobara ve ıtadori ile ayağa kalktım ve bende onlara doğru yürüdüm.
M:"sabah sabah hergün nasıl kavga ediyosunuz anlamıyorum"
I:"kavga etmek için etmiyoruz heralde bu mal nobara çikolatamı yedi"
N:"sende gözümün önünde açmasaydın"
M:"sabah sabah nasıl kavga ettiğinizi boşvericem ama sabah daha 8'de nasıl çikolota yiyebiliyosunuz"
I:" çünkü o çikolata"
dediğine aldırmayıp okula doğru yürümeye başladım onlarda arkamdan geldi.
okula zor bela geldiğimizde bahçenin kenarında arkadaşlarıyla oturan sukunayı gördük ıtadori dikkatle bakarken omuz attım ve fısıldadım.
M:"mal öyle bakma şimdi gelicek yanımıza"
ıtadori beni kafasıyla onaylayıp önüne döndü, okulun içine giricekken sukuna yanımızda belirdi.Itadori annenleyim.
S:"ne diye öyle bakıyosun bücür"
I:"sana bakmıyodum pardon"
Itadori gergince sıvışmaya çalışıyordu.
S:istesende bakamassın oyarım o gözlerini"
Itadori'nin elinden tutup kendime çektim ve sukunayla alaycı bi biçimde konuştum.
M:"oysana ya,hem bilerek bakmamış daha ne bulaşıyosun"
S:"çok konuşma bücür"
M:"bücür filan değilim"
Itadoriyi bileğinden daha sıkı tutum ve birlikte sınıfa yöneldik,sukuna ise arkamdan insanı ne kadar sinirlendirebilecekse o sırıtış ile izliyordu.
m:"yemin ederim bi gün çağrıcam abimi bu sefer geçen karşılaştığında attığı dayaktan daha pis dayak yicek sonra urame gelcek 'ay sukuna iyi misin? pansuman yapalım mı? hadi revire gidelim' dicek.Zaten mal yavşamaya yer arıyo"
N:"sakin misin? are you sakin? biraz sakinleş la fazla gerginsin"
I:"Nobara haklı en sonunda seni rüzgar türbinlerine vericez doğal enerji olarak çalışırsın."
m:"sizde abimi ister misiniz?"
I:"YOK TÖVBE HAŞA EFENDİM"
Nobara ıtadoriye iğrenirmiş gibi baktı.
N:"hele hele yarrama bak hele nası sattı"
M:"Nobara senin yarran y-"
Nobara'nın enseme çakması ile yerime geçip oturdum.
Bir süre sonrada ders başlamıştı,ders boyunca ıtadori'nin arkamdan dürtmelerine mağrus kalmıştım.En sonuna arkamı dönüp alnına yapıştırmam ile rahat durmuştu.
Valla anlamıyorum bu çocuğu annesinin karnında götüne kurt mu sıkıştı ne.
Ders bitiş zili çaldığında sağıma oturan Nobara ve yanımda azrail gibi dikilen Itadori tarafından iki kolumdan suçlu gibi tutularak kantine gelmek zorunda kalmıştım.Yanımda onlara tost almam için yalvarırken artık girdik bu sıraya ya ezilcez ya yemek alcaz diyerek onlara bişeyler ısmarlamak zorunda bırakıldım.
sıradan çıktığımızda yine koluma girdiler ve sınıfa götürdüler.
N:"megumi duydun mu sukuna'nın bu bahis ile işi varmış sanırım"
M:"hayır bunu duymadım haber bülitenim bu hafta içerisinde başka şeyler oldu mu?"
N:"bide şey Choso ile Maki kavga etmiş sonra geri internet kafeye gitmişler."
I:"bu Choso ile Maki çok garip sanki Maki erkek gibi aga aga takılıyolar."
M:"cinsiyet değiştirmiş olabilir mi?"
arkadan enseme vuran ve 'he' diyen Maki'nin sesiyle arkamı döndüm.
M:"bakın kendiside dedi transmış işte"
enseme gelen ikinci vuruşla ayağa kalkıp 'hıyar mısın kanki' diye bağırdım.Açılan sürgülü kapı ve Sukuna'nın bana bakışı ile asıl hıyarın kendim olduğunu anlamam pek uzun sürmedi.
S:"he o da hıyar işte 4 hıyar takılın"
dediği şey ile gözlerimi devirdim ve yerime oturdum.Yanıma doğru yönelmesiyle geriginliğim her adımında artıyordu.
elini çeneme götürüp yüzümü incelemeye başladı bir yandan da diğer eli cebindeydi ben ise ifadesiz bir şekilde bakarak 'ne bakıyon' dedim.
S:"bakıyorum hıyar mısın?"
Bütün sınıf korkudan nefessiz dururken bizim mal Nobara ile Itadori yandan kişniyordu.
Artık o kadar gergindiki dışarıdan geçenler bile bakıyordu.Bir süre daha baktıktan sonra'o kadar da değilsin diyip' gitti.
Bende gittiği gibi Nobara ve Itadori'nin üstüne atladım.
bu kadardı bu bölüm belki az bölüm atabilirim ama yani p.ç.bibiii
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bücür/////sukufushi/////(megumi×sukuna)
Random☆okulun zorbası sukunanın gece hayatını öğrenen megumi ve meguminin arkadaşlarıyla uğraşan sukuna... "bunu kimseye söyleme velet aramızda" "anlaşma yapalım" "ne?" düzyazı×texting <3iyi okuyuşlar<3 (yazım hataları olabilir kb)