sabah gelen sıcaklık ile gözlerimi aralamıştım.Önümde çıplak kaslardan oluşan bi göğüs görünce daha da açılmıştı.
Kafamı kaldırdığımda hala uyuyan bir Sukuna ile karşılaşmıştım.
ilk önce gözlerimi yüz hatlarında gezdirdim sonrasında elimi kaldırıp yüzünü tuttum.
M;"vallahi billahi taş gibisin iyi ki tanışmışım he seninle"
Dudaklarımı dudaklarına götürüp yavaşça onun dudaklarına hapsolmuştum.
Birden karşımda ki dudakların sırıtmayla gerilmesi ile Sukuna'nın belimde ki eli sıkılaşmıştı.
S;"hmm çok mu seviyosun sen beni?"
Utançtan yavaşça yanaklarım kızarmaya başlamıştı.
M;"hih aynen bayılıyorum sana inanamazsın,sen hayal dünyanda hayallerine devam et"
S;"bana pek öyle gelmedi dün gece de hayal mi kurmuştum o zaman ah be bende o güzle inlemelerini duyunca çok güzel hissetmiştim hem görüş açımda mükemmeldi."
Dediği şey ile onu ittirmeye çalışırken yorgan ile birlikte yere yapışmıştım.Neyse ki yorgan alt tarafımı kapatmıştı.Bana gülerek bakarken ellerimi hızlıca yerden kaldırıp ona güzel bi sesli sesli bolllll yağlı bi nah çektim.
M;"al bak dün gece bunu gördün manzaranda"
S;"ben öyle bir şey olduğunu hatırlamıyorum daha farklı bi manzaraydı ya"
M;"uf sen sus be aaa istiyodun bende bir kerecikten ne olcak diye şey yaptım."
S;"oyyy kıyamazmış bir de bana"
M;"yioo kurbanlık inek gibi kıyarım sana be sonra yerim kemiklerini bizim gavatlara yediririm."
S;"yaaa beni bu kadar sevdiğini bilmiyodum bi tanemmm"
M;"hih ben iniyorum sen gelirsin birazdan"
S;"gelirim bi tanem"
Tam çıkıcakken bana bi taben demesi garip hissettirdiği için bağırmıştım.
M;"bi tanem niye diyon la"
S;"yaaa ben sen dünü hatırlıyon sanmıştım sen sürekli bi tur daha dediğin için bi tanem desem hoşuna gider sanmıştım."
Birden dediği şey ile kapıyı çarparak odadan çıktım.Ben çıktıktan sonra içeriden 'utandı sapşik'
sesi gelmişti bende hızlıca uzaklaşmıştım.-----------------------------------------------
Sukuna aşağıya indiğinde kahvaltı yapmış ve etrafı toplamıştık.itadatos Nobara ve Maki benimle dalga geçiyorlardı.
I;"aga dün parti verdiniz amina o neydi mukkemmel pauahauhauahu"
Dedikleri her şeyin üzerine Sukunaya daha da fazla yapışıyordum.
M(Maki);"madem utanıyodun niye ortada sikiş döndü mk"
M(Megumi);"aaa sen sanki Nobara ile sik sok yapmican a doğru sevişemessiniz kızsınız siz dimi yok sizde pauahauahuaha"
N;"kes gavat"
Birden yüzüme gelen yastığın Sukuna tarafından tutulması ile rahatlamıştım.
M(Megumi);"Agirik yiaaaa nasıl tuttu hemen kimin sevgilisi"
Sukuna dediğim şeye gülümsedi.
Dışarıdan gelen araba ve bağırma sesleri ile gözlerimiz açık olan bahçe kapısından giren 2 kişiye döndü.Hepimiz şaşırmış bir şekilde birbirimize bakıyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bücür/////sukufushi/////(megumi×sukuna)
Rastgele☆okulun zorbası sukunanın gece hayatını öğrenen megumi ve meguminin arkadaşlarıyla uğraşan sukuna... "bunu kimseye söyleme velet aramızda" "anlaşma yapalım" "ne?" düzyazı×texting <3iyi okuyuşlar<3 (yazım hataları olabilir kb)