10▪MERHAMET EDİN EFENDİM

103 8 4
                                    

M(aki):"ne çocuğu Megumi mal mısın dönün önünüze"

Elimi Itadori'nin gozünden cektim ve kendi gözümü açıp gero önüme döndüm.

M:"Itadori çocuğum benim"

I:"aramızda 7 gün var amina koim"

M:"sus konuşma"

M(aki):"kes lan sen konuşma biz sen herkesin önünde Sukuna'nın üstüne düşüp sürtünürken görüyoruz biz öpüşüncemi sıkıntı"

Dediği şey ile önünde hem dalga geçme hemde saygı ile birlikte eğildim.

M:"merhamet edin efendim"

Arkadanda Itadori sıra ile ritim tutmuş benim sesimin yankısı gibi konuşmuştu.Bir süre daha öyle dedikten sonra geri dik durdum.

M(aki):"böyle suscan beta"

M:"ne betası lan ben dişimi naneli diş macunuyla fırçaladıktan sonra naneli şeker yiyip su içebiliyorum"

Bu sefer hepsi gözlerini büyütmüş ardından eğilmişti.

N:"MERHAMET EDİN EFENDİM"

Itadori yine aynı ritmi tutmuştu Maki ise Nobara'nın yankısını yapıyordu.En sonunda geri kalktılar.

M:"hadi açıktım senin yüzünden öğle yemeğimide yiyemedim Nobara gelin yemekhaneye iniyoz"

Hepsi gülüşerek 'evet efendim' dedi.

Yemekhaneye gittiğimizde sabahtan beri olmayan Urameyi görmüştüm ve tiksintili bi bakış atmıştım öbürleride aynı şekilde.Tabi atçaklar ben atıyorum.(biraz egoluyum biraz eheheh abime çekmişim pic abim tek fark ben piç değilim bide 190 değilim eheheh)

Hızlıce sıraya geçtik ve bir süre bekledikten sonra sıra bize geldi bizde yemeklerimizi alıp bi masaya geçtik yemek yemeye devam ederken Urame bu tarafa doğru geliyordu.Bi anda elindeki tabağı üstüme doğru düşürmüş gibi yaptı ve üstüme attı yandanda sırıtıyordu.Bende ayaklarımı masanın demirlerine yasladım ve kendimi
geri çektim bu sayede tepsi bana gelmedi ve önümden geçerek yere düştü bu sefer Urameye ben sırıtıyordum o ise sinir olmuş bi surat ile bana bakıyordu.

Bu yaptığı ile bütün herkesin gözleride bizdeydi tabi bizimkiler ise Urameye bakıp kıkırdıyolardı.
En sonunda Urame sinirlice yemekhaneden çıktı. Bizde yemeklerimizi yerken Choso yanımıza geldi Maki Nobara ile sevgili olduğunu söylediğinde Choso Nobaraya bu tipsize mi baktın diyerek ayırmaya çalıştı ama girişimleri yoluna girmek yerine götüne girdi.Yemeklerimizi bitirdiğimizdede bizimkiler beni sarsarak sınıfa kadar götürdüler tabi sarsmalarının sebebi yemekhanede yaptığım hareket çok sigmacaymış tatlım kendine gel ben her zaman sigmayım öhm öhm neyse işte öyle oldu.

Sarsılarak sınıfa girdiğimde Urame daha deminkinden daha fazla sırıtıyordu ve sırama bakıyordu ben geldiğimde ise yüzüne 0 mimik yerleştirdi,bu yetmez oyuncu ol aminakoim.

Sırama doğru gittim ve o düşündüğüm şeyi yapmadığını anlamak için parmağımı sıraya değdirdim.AMINA KOIM URAME TAMAM MI NIYE BUTUN SINIFA DONUMU GOSTERMEMI ISTIYOSUN SIMDI HERKES BENIM SPIDERMANLI DONUMU GORSUN MU ISTIYOSUN BAYILIYIM MI YANI.

Bizimkilere sıramı gösterdim ve onlarda güldü kendi sıramın çarprazındaki sıraya seslendim.

M:"Urame çok ayb ama bak herkesin benim mükemmel spidermanli donumu görmesini mi istiyosun yani hemde en çok sen istiyosun sanırım,ya ama istesen ben sana gösterirdim niye bu kadar sırama yapıştırıcı dökme zahmetine girdin"

Dediğim şey ile birden bütün sırıtması kayboldu onun yerine kaşları çatık bi şekilde sanırım 90 açı neyse konu değil kaşları çatık bi şekilde bana bakıyodu bende ona gülümsedim.

İkimizde konuşmadık ve zilin çalması ile Utahime hoca içeri girdi.

Utahime:"Megumi otursana niye sıranın üstünde oturuyosun?"

M:"hocam adı Urame olan bazı arkadaşlar oturucağımı düşünerek sırama yapıştırıcı dökmüş ama yapıştırıcı çok güzel kokuyodu bende ordan anladım oturmadım"

Utahime:"Urame hemen müdürün odasına"

Urame oflayarak sırasından kalktı bende ona göz kırpıp öpücük gönderdim saka yapıyorum ağzımı keserim daha iyi sadece göz kırptım.Urame sürgülüyü kapıyı acarak dışarı çıktı.

Utahime:"Megumi sende yan sınıfdan bi tabure al gel Sukuna sende yanında git yardım et"

Sukunada ayağa kalktı ve birlikte sınıfın kapısını ittirerek yan sınıfa dogru ilerledik yan sınıfa geldiğimizde ise birden beni duvarla arasına aldı.

S:"sen her istediğini yaparım demiştin ya sayı söylemedin bende sana kolaylık olsun diye 3 kerecik istediğimi yaptırcam"

Dediği şey iel rahat bi nefes aldım en azından sonsuza kadar istediğimi apcan fln demedi götten yırttık.

S:"bi tanesini kullanıyım mı şimdi"

M:"kullan"

S:"öpsene beni"

Dediği şey ile domatese dönüşürken(niye kırmızı erik değil)gözlerimi gözlerinden kaçırdım.

M:"ş-şey"(klavye kekeliyo)

Diceğimi beklerken gözlerimin içine içine bakıyodu.Bakma mk şidmi boşalcam öhm öhm bakma işte aq.Daha çok bakiyo aminakoim aminakoim aminakoim AMINAKOIM.

M:"şimdi hoca kızcak şey okul çıkısı parkta konuşuruz"

Beni gülümseyerek onayladı ve birlikte tabureyi taşımaya başladık.Sınifa geldiğimizde göz göze gelmemek icin hızlica getirdiğimiz sıraya oturdum.Hoca ders işlerken ben okul çıkışı ne yapıcağımı düsünüyordum.

.....

Bi kaç ders daha olduktan sonra bizimkiler ile parka doğru gitmeye başladık.Bizimkiler derken Maki Choso Itadori ve Nobardan bahswdiyorum başka kim olabilir.

Sukuna ile olanları anlattığımda ilk önce bi ha dedin yarra yedin diye dalga geçtiler sonrasında ise ne yapıcağımı düsünmeye başladık bi şey bulamıyınca da ya öpücan ya öpücan dediler.Çok yardımcı oldunuz amınakoim.

Bizimkiler beni 'biz sizin evin terasından izlicez sizi' diyerek gittiler.Amina koim dost dedik tost çıktı ama ben tost severim o zaman değiştiriyim.Kardeş dedik(demedik) kalleş çıktı.

Parkta oturan Sukunayı görmem ile yanına gittim ve oturdum.O ise birden ayağa kalkti ve yukarıya yani bizim terasa doğru bakıp beni kaydırakların arkasına doģru götürdü bizimkiler burayı göremiyodu.Kolunu kafamın yam tarafına koydu ve konuşmaya devam etti.

M:"yapıcak mısın yapmicak mısın?"

evet dayak yemek istediğim için heyecanlı yerde bıraktım(bana dayak atamazsınız betalar)bi sonraki bölümü belki bu gece atarım(saat 5 te) ya da yarın atarım bilmiyorum eğer sabah uyandığınızda yoksa gece atarım hergayse çok konuştum çok malım bibi

Bücür/////sukufushi/////(megumi×sukuna)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin