9▪O ZAMAN ULTİMİ ATIYORUM

99 8 0
                                    

Kutu oyunu oynarken Sukuna sürekli dışarı çıkalım dondurma yiyelim gibi şeyler diyordu ama tabiki asıl istediği kutu oyununda kaybetmemek içindi.

Ama planı tıkrında gitmedi ve Itadoei 1. oldu o ise biraz sinirlenip kutu oyununu çöpe attı.(biraz sinirli)

Bizde evi başımıza yıkmaması için hazırlanıp dışarı çıktık.

Bizim evin ordaki parka dogru yürürken bi dükkandan dondurma aldık ve yerken yürümeye devam ettik.

I:"kutu oyununa yazık oldu ya"

Itadori Sukunayı gıcık etmek için konuşunca Sukunadan önce davranıp cevap verdim.

M:"sen hile yaptın tabi keyfin yerinde olur yoksa Sukuna mal mı boşboşuna sinirlensin sen malsın sukuna değil sen mal olduğun için o zeki o mal olsa atmazdı sen zeki değils-"

N:"nası yani burda mal sen misin?"

M:"hayır burda mal Itadori ve sensin ben ve Sukuna zekiyiz"

Biz konuşurken dondurmalar bitirmiş parka gelmiştik bile.Biraz daha ilerledik ve kamelyalardan birine oturduk.

I:"şey Megumi"

M:"ney?"

Sukuna sorunun kendisi olduğunu düşünerek ayaklandı.

S:"eğer ben varım diye söylemiyosan uzaklaşabilirim"

N:"senim yüzünden değil"

M:"soyleyin o zmana ne oldu"

I:"sey biz aslında sevgili değiliz"

M:"ney?"

I:"aslında Nobarayı evine bırakırken bana Makiden hoşlandığını söyledi bende ona yardım etmek amaçlı bu fikri sundum.

N:"zaten sende gördün sevgili olduğumuzu söylediğimde Maki'nin yüzü biraz asılmıştı daha erken söylicektik ama unuttuk."

M:"Sukuna bunlar benim arkadaşlarım değil"

Itadori ve Nobara bana korkak bakışlarını atarken Sukuna şaşkınca bakıyordu.

M:"benim arkadaşlarım böyle korkmaz ama bunlar götlerine kamelyayı sokucakmışım gibi bakiyolar"

Dediğim sey ile güldüler.

I:kızmadın mı yani?"

M:"hala kızmadın mı diyo gerçektem
n sokucam şu kamelyayı i taraflarına,hem banane ben sizin hosunuza gitmeyen bisey olması dışında karışmam"

İkiside bana doğru gelmeye başlıyınca Sukuna'nın arkasına geçtim.

M:"gidin gelmeyin sarılmayı sevmediğimi biliyosunuz salarım Sukunayı üstünüze"

S:"bne köpek miyim megumi?"

M:"ya değilsin tabiki ama koru beni şunlardan yemin ederim istediğini yaparım"

Dediğim şey ile tek kaşını kaldırmısştı ben ise 'valla yaparım demiştim.Hızlıca gözleri parladı ve bizimkilerin elledini iki eliyle tutarak masaya yatırdi ben ise onların masaya dayanmış gözlerine bakıyordum.Bir süre daha öyls tuttuktan sonra bıraktı.Bana hala sırıtarak bakıyodu amınakoim ben niye her şeyi dedim bu siker miker şimdi.

M:"şey her şeyi dedim ama yapabileceklerimi yaparım"

S:"yapabileceğin şeylerden zaten"

I:"ya Megumi çok germe ya en fazla siker"

M:"gel lan sokucam kamelyayı"

Itadori'nin dediği şey ile hızlıca onu kovalamaya başlamıştım.Biraz arkada kalınca oda durup nefeslenmişti.

Bücür/////sukufushi/////(megumi×sukuna)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin