bir sonraki ders başladığında bizim mal tipsiz hoca- şaka şaka taş gibi kadın mei mei hoca içeri girdi ve sınıfların birkaçının yeniden düzenleniceğini söyledi.Biz birbirimize tereddütle bakarken mei mei hoca saymaya başladı içimden taş gibi karı inşallah gözümden düşmez diyordum.
Mei:"aoi,mahito,junpai,riko,yuta,nobara,itadori,maki,mai,choso,sukuna,megumi,inumaki,denki,makima,kasumi,akari,urame aynı sınıftalar"
Müdür iyi dersler dileyip çıktı herkes fısıldaşırken biz bizimkilerle bakışıyorduk aynı sınıfta olmamız güzeldi ama sukuna ile aynı sınıfta olmak pek güzle değil sanki.
Nanami hoca'nın öksürmesi ile ders işlemeye devam ettik.Zil çaldığında çantaları toparladık ve birlikte sınıftan çıktık.Merdivenden inerken sukuna ile göz göze geldim insanları kesiyordu en sonunda Itadori'nin seslenişi ile 'geliyorum' diye bağırıp yanlarına gittim.
Yavaş yavaş yürürken Itadori biseyler demeye başladı.
I:"bu sukuna bu aralar bi tuhaf fark ettinzi dimi zaten arkasından sallıyolarmış yok bahis oynuyo yok eve atıyo yok gay bilmem ne işte çoğunu kızlar diyo tabi bu aralar zaten kızlar belalı erkeklerden hoşlanıyo diyip o yüzdne demişlerdir.
Bana omuz atması ile biraz sarsıldım ve duruşumu düzelttim.
N:"off zaten k*zların hepsi böyle"
M:"Nobara sende kızsın"
N:"bak ben k*z olabilirim ama ben kız olan kızım herkesin arkasından sallıyıp sonra yüzlerine gülümsemiyorum iki yüzlü değilim şey gibi düşün maki ile biz erkek ruhlu k*zız anlıyo musun? hem zaten ben kendimi bir cinsiyet ile sınırlandırmiyorum dimi Itadori?"
I:"evet Nobara haklısın sen en güzelisin"
M:"yavşama lan keriz"
I:"kim yavşıyo lan Nobaraya?"
M:"eee sen?"
I:"kanki ben nerden biliyim sıcaktan ne dediğimi biliyo muyum zaten bugün soğuk olucak diye kalın giyindim"
M:"evet çoook sıcak olm Nobara sen nasıl hava durumunu yönetiyosun lan hava durumu bir haftadır soğuk olcak diyodu bugün etek giydin öğleden beri güneşli lan cehennem ateşi yanıyoruz çatır çutur"
Nobara saçını savurdu ve önden yürüyerek parmağını havaya kaldırarak bir yeri gösterdi.
N:"hadi dondurma alalım"
Dediği sey ile çabucak dondurma aldık ve parka gittik nerdeyse dondurmanın sadece külahı kalmıstı bile.Üçlü salıncaklara oturup dondurmayı bitirdikten sonra birden nobara gülmeye başladı.Sonrasında ise Itadori ile göz göze gelince ikisi daha çok gülmeye başladı.
M:"niye gülüyonuz noldu başınıza güneş mi geçti?"
Nobara ile Itadori yerlerde sürünerek gülerken Nobara Itadori'nin söylemesi amaçlı başını ileri hareket ettirdi.
Itadori beni daha fazla bekletmeden konuşmaya başladı.
I:"şimdi biz sabah geliyoduk ya şey biliyosun Sukuna bizim taraflarda oturuyo."
Yine gülmeye başlıyınca hafif bi tekme attım.
M:"söylesene mal"
I:"sonra işte biz Nobarayla gelirken aoi ile Sukunayı gördük tabi onlar bizi görediği için biraz sesli konuşuyolardı yani biz rahatça duyabiliyoduk sonra işte bu aoi sey dedi 'olm şu megumiyi kesiyodu geçen hayırdır ne oluyo ama yalan söylemiyim çocuk taş gibi şimdi hak veriyorum sana' Sukuna biraz sırıttı 'kanka çocuk gay midir acaba ya çok iyi yicem bide çok tatlı kendini sinirlendiğinde sert bi yüz ifadesi yapıyo sanıyo ama hiçte sert değil yanaklarını yoğurup öpmek istiyorum zaten pembe pembe dudağıda var ' fln dedi biz arkadan Nobarayla birbirimizin ağzını kapatıyoz tabi o sırada sonra bu aoi 'kanka evin yanıyo alıyım mı sana?' diye dalga geçti sonra iste ben sana direk konuştuklarını söyliyim Bu Sukuna sey dedi 'kanka valla alcan mı ama gay mi ki' aoi'de 'kanka ben bi ara duymuştum gay sanırım sınıfta konuşuyolardı' dedi bizim Sukuna da bebek gibi eliyle alkış yaptı aoi biraz garip yapıncada öksürdü fln sonra biz Nobara ile bi ara sokağa girdik anırıyoruz artık aoi sesimizden tanıdı yanımıza geldiler bunlar ne var bücüler dedi Sukuna bizde bisi yok dedik"
Itadori'nin nefessiz anlatması ve olayın komikliği ile yerde kıvrılarak gülmeye başladım bir süre sonra onların gülüş sesi kesildiğinde bakıcakken gıdıklanmaya başlamam ile daha çok gülmeye başladım.
M:"niye su- PUAHAUHAUAHAUHAUAHUA BIRAKIN YEMİN EDERİM BIRAKIN"
Dediklerime takmayıp daha çok gıdıkladıkları için gözümden yaş gelirken tek çağre bir şeyler zırvalıyodum.
M:"YA BIRAKIN VALLA GİDERİM RASTGELE BİRİYLE SEVGILİ OLURUM BIRAKIN HATTA GİDERİM SUKUNA'NIN DUDAĞINA YAPIŞIRIM BIRAKIN"
Son dediğimin abartı olduğunu düşünüp gözümü açıcakken beni gıdıklamaları bitmisti onun yerine karşımda eğilerek bana bakan Sukuna vardı.Gözlerimi acabildiğim kadar açarak ayağa kalktım.
S:"böyle gülücekseniz gidin parktan başım ağrıdı"
Böyle demesini boşverip daha demin aklıma Itadori'nin anlattığı sey geldi ve gülmeye başladım öbürleride gülmeye başlıyınca direğe yaslandığımı sanarak Sukunaya yaslanmıştım bi anda yere düşünce yerden kalkıp götümü temizlemek için elimi görüme vurdum.
Bizimkilerinde gülmesi kesilince en son dediğim şey aklımda yankılanarak okundu.'bırakın hatta giderim Sukuna'nın sudağına yapışırım bırakın...' bu kelime ile kızarmaya başlamıştım ve Itadori'nin arkasına saklanmıştım.
Itadoride arkasına saklanmama şaşırmıştı ama kızarmam ile konunun ne duğunu anladılar
S:"gel öpsene sözünün arkasında niye durmuyosun sözde bana karşı çıkıcak"
I:"bu seni ilgilendirmez şakasına dedi peki sen sabah şakasına mı dedin yoksa gercek anlamda mı ?"
S:"bu da seni ilgilendirmez bücür"
Sukuna gidince Itadori'nin sırtına atlayıp alnını öpmeye başladım.
N:"bu gözlerim neler görüyor"
I:"cıvıma olm in sırtımdan"
M:"sen varya sen adamsın lan adamın dibis-"
Sözüm telefonun çalmasıyla yarıda kesilmişti.Nobara telefonumu bana uzatmıştı.
N:"al abin arıyo"
Ekrandaki 1.90(doksan) pezevnk yazısına göz gezdirdim ve telefonu açtım.
M:"he noldu"
G:"gel bi yere götürcem seni"
M:"nere"
G:"gidince görürsün"
M:"şerefsiz meraklandırıyo"
Kıkırdamış ve kapatmıştı.
M:"bu saatte nere- oha lan saat 9'a geliyo"
I:"hadi sen git Gojo abinin yanına ban Nobarayı eve bırakırım"
M:"bay bay işim bitince yazarım gruba
Onlarda bana el salladı ve eve doğru yürümeye başladım.
bu bölümde böyle aslında yazmıştım yanlışlıkla sildim tekrar yazdım👹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bücür/////sukufushi/////(megumi×sukuna)
Ngẫu nhiên☆okulun zorbası sukunanın gece hayatını öğrenen megumi ve meguminin arkadaşlarıyla uğraşan sukuna... "bunu kimseye söyleme velet aramızda" "anlaşma yapalım" "ne?" düzyazı×texting <3iyi okuyuşlar<3 (yazım hataları olabilir kb)