6▪gülmeyin şerefsizler

125 15 10
                                    

Bir kaç dakika sonra işaretin verilmesi ile motorların sesi ve insanların haykırışları duyuldu.Bizimkiler ile dünki heyecanım gibi Sukunayı izliyorduk.Yarış bittiğinde Sukuna kazanmıştı abimler ayaklandı.

G:"biz bahisleri alıcaz gelicek misiniz?"

Hayır anlamında kafamı salladım.

N:"Gojo abi biraz içebilir miyiz?"

Abimin Nobaraya yumuşak davranmasından faydalanmak için bu planı arabada kurmuştuk.Abimde tahmin ettiğimiz gibi dayanamadı.

G:"tamam ama bu öküzlere dikkat et sana emanetler fazla içmesinler"

Hepimiz ayaklanıp bar bölümüne gittik ve masalardan birine oturduk...

1 saat sonra sarhoş bir şekilde içmeye devam ederken yanıma biri oturdu,aramızdaki tek ayık Itadori olduğu için ona sordum.

M:"Itadori yuuujjji buu kiim?"

Benim kelimeleri zarzor söylemem ile yanımdaki kişi kıkırdamıştı.

I:"o şey ya Sukuna şey belki biraz yardımı dokunur diye çağırdım"

S:"ben Megumi yi taşırım sen Nobarayı taşı"

Sukuna yapıcaklarını söylerken kaldırması yüzünden boynuna sıkı bir şekilde sarılmıştım biraz da gülüyordum.

M:"bu sabah okulda çoook güzel güldün heeeep gülsene sen"

S:"eğer hoşuna gittiyse her dakika gülebilirim"

M:"ciddeen miiii? sağoool"

Yine kıkırdamıştı bende onunla birlikte kıkırdadım.Bir süre sonra gelen taksiye binmiştik dördümüz Itadori bir adres söylemişti ama pek anlayamamıştım.Onun yerine kendimi bu kaslı rahat kollar ile uykuya bırakmıştım...

Gözlerimi açtığımda bi evin dış kapısı açılmıştı ve içeriye taksideki kişiler girdi.Hala kaslı kolların rahat olduğunu düşünürken bi kapı açılmıştı.Odaya biraz göz gezdirdikten sonra benim olduğunu anlamam pek uzun sürmemişti.

Kollar beni yatağa bırakıp gidecekken biraz sesimi yükseltip konuştum.

M:"kimenaru"

Böyke seslenmem ile sırıtarak arkasına dönüp 'efendim' demişti.

M:"yanıma gelsene yatak senin kolların kadar rahat değil"

Dediğim şey ile kıkırdarken yanıma geldi ve uzandı,sadece bakışıyorduk.Ben bakışmadan bıkıp ona sarıldım ve yüzümü boynuna gömdüm.

M:"çok güzel kokuyorsun"

Dediğim şey ile kızardığına emindim ama kafamı kaldırıcak enerjiyi kendimde bulamıyordum.Hafifçe boynunu öptüğümde biraz terlemeye başlamıştı.Bende fazla zorlamak istemedim ve kendimi uykunun kollarına bıraktım...

-------------------------------------------------------------------------
Sabah hareket edemediğim ve bir kaç takırtı sesi yüzünden gözlerimi araladım.İlk olarak karşıma bakmam ile bir adet beni ahtapot gibi sarmalamış Sukuna,Sukuna'nın arkasında ise elindeki telefonla başımda bekleyen abim ve Itadori.

Biraz esnedim ve arkamı dönerek tekrar yattım gözlerimi kapicaktım ki aklıma dank eden şey ile yataktan kalktım ve abimlerin tarafına geçtim.

M:"noluyo lan ben niye bununla yatıyorum?"

S:"bu deme yanlız ayıppp"

Gözü kapalı olan Sukuna soruma cevap verirken ayağa kalktı ve esnedi.

S:"benimle yatmanın sebebi ise dün gece haddinden fazla içmen"

Dün geceyi hatırladığımda kızarmaya başlamıştım.Yanımdaki abim ve Itadori bana gülüyordu içerden ise kahvaltı hazırlarken bana gülen Nobarayı duydum.

M:"gülmeyin şerefsizler metroda yaşlı teyzelerin yanına oturtup ağzımdan çıkardığım erikleri yediririm size"

Bu dediğimi Sukunaya bilerek demiştim ve karşımda kıkırdayan bi Sukuna var.KIKIRDAYAN Bİ SUKUNA YUH YANİ.

Bir anlığına Sukunanın gülümsemesi aklımı işgal etmişti.Abim ve Itadori'nin bağırması ile kendime geldim.

I/G:"Megumi evin yanıyo"

M:"he ney?"

I:"evin yanıyo evin"

M:"ne alaka aptal"

Odadan çıktım ve lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım,mutfağa geçtiğimde ise Sukuna'nın da dahil olduğu kahvaltı masasında bizimkilerin arasına oturup yemeye başladım.Nobara'nın bana tip tip bakması ile kafamı ona çevirdim ve ne var dercesine kafamı salladım.

N:"gözlerin şişmiş bide saçını tarasa mıydın?"

Dediği şey ile daha demin saçımı taramadığım aklıma geldi.Taburemi geri çekip ayağa kalktım.

M:"ben bi şaçımı tarıyım geliyo-"

S:"bence kötü görünmüyo taramana gerek yok sonra tararsın"

Sukunadan gelen ve iltifat olup olmadığını bilmediğim cümle ile yanaklarım hafiften kızarmıştı.Daha fazla dikkat çekmemek amaçlı geri yerime oturdum ve yemeye devam ettim.

Kahvaltı bitince ben ve Itadori masayı topladık bulaşıkları makinaya yerleştirdik ve oturma odasında oturan diğerlerinin yanına gittik.

İçeri girdiğimizde telefona bakan abim ve abimin haberi olmadan telefonunu televizyona bağlamış televizyondan yazışmalarını okuyan Sukuna ve Nobara ile karşılaşmıştık.

Televizyona baktığımda abimin mesajlaştığı kişi nin Suguru abi olduğunu görmüştüm.Öbürleri bize sessiz olmamızı işaret ederken bizde aralarına oturduk ben Sukuna ya Itadori ise Nobaraya yakın olan tarafa oturmuştu.

Hepimiz abimin Suguru abiye yavşamasını izlerken yazdığı 'yanına gelince görürsün sen' ve Suguru abinin '😼' emojisini atmasıyla bağırışmaya başladık.Abim ise bize bakınca televizyonu görmüş ve bize sövmeye başlamıştı.

M:"yanlız abi sen kendi anne ne ediyosun bu küfürleri"

Dediğim şey ile ağzını açmıştı ama bişey söylemeden geri kapatıp yerine oturmuştu.Ben ise başımı sallarken tek ayağımı koltuğun üstüne koyup tek elim ile de önümü gösteriyodum bizimkilerde yandan alkışlıyıp kıkırdıyolardı.Sukuna'nın kıkırdaması ile yine ona dalmıştım.Bu aralar fazla dalıyorum ya biraz fazla küçücük yani rüyama felan girdiği yok.Sus megumi sus.

Bir süre sonra birlikte Suguru abiyi alıp lunaparka gitmeye karar verdik.Herkes bir şekilde hazırlandıktan sonra hızlıca evden çıktık.Abimle Suguru abi önden giderken Sukuna'nın önemli bir şey demesi ile onun evine gitmiştik ama 2 katlı bir ev ile karşılaşmayı beklemiyorduk.Sukuna bizi hızlıca garaja götürmüş ve büyük kapıyı düğmesine basarak açmıştı.

S:"eğer Itadori kullanabilecekse 2 tane motorum var birisini oraya gitmek için ödünç verebilirim o Nobara ile ben megumi ile giderim"

I:"biliyorum dayım öğretmişti"

Verdiği kısa cevap ile Sukuna anahtarlardan birini Itadoriye vermişti.Itadori çalıştırıp bahçeye çıktıktan sonra bende Sukuna'nın arkasına oturdum ve motorun ani hareketi yüzünden ellerimi beline yerleştirdim.Ne çok kası varmış bununda ya.

Bir süre sonra Sukuna da bahçeye çıktı ve elindeki anahtar ile bagaj kapısını kapattı.Garajın kapısı kapandığında hızlıca bahçesen çıkıp lunaparka doğru sürmeye başladık.

evet malım 2 gündür gece gece bölüm atıyorum(saka)azcık oy verin ya.

Bücür/////sukufushi/////(megumi×sukuna)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin