sabah gelen sarsılmalar ve son ses müzik ile uykumdan uyandığımda arabadaydım.Sukuna ile ben arkada ben Sukuna'nın kucağında İtadori ve Nobara ile önde maki de bizim yanımızda oturuyodu.
Bu nasıl ortam amına koim?
Sukuna uyandığımı fark etmiş olucak ki dudağıma öpücük kondurdu.
İ:"uyandın mı lan sonunda"
M:"bu kadar ses ile anamın rahmin de olsam uyanırdım amina koim bi insan gibi davranıp müziği niye kısmıyon ırz düşmanı"
N:"senin sevdiğin müziklerden çünkü bu aptal"
Nobara'nın bağırması ile şarkıyı daha dikkatli dinleyince gerçekten de öyle olduğunu fark ettim.
M:"hih"
Sukuna benim triplenmeme gülmüştü.
M:"ne gülüyon lan dangalak"
S:"sen sussana ananın rahmine git orda duyulmaz zaten ses"
Dediği şey üstüne uflaya puflaya başımı geri Sukuna'nın boynuna doğru koymuştum.
M:"nereye gidioz lan?"
S:"sürpriz dedim ya şimdi de b12 eksikliğin mi çıktı başımıza"
M:"heeee ne alaka be?"
S:"tamam tamam kızma ben yine severim b12 olsa da seni"
M:"tabi sevcen burda bulmuşsun taş gibi beni"
M(maki):"Sen taşsan Sukuna taşlardan oluşan dağ amına koyim,asıl sen onun sana nasıl baktığından şüphelen"
M:"kes lan karı"
Sözlerimden hemen sonra Nobaradan gelen tokat ile yanağımı tutup Sukuna bişey yapsın diye numara yapmaya başlamıştım.
N:"düzgün konuş lan Maki'mle"
M(maki):"bebeğim yerim ben seni"
İ:"önümde cilveleşmeyin amına koim"
N:"bekar olman bizim sorunumuz değilll"
M:"Nobara sikim seni elin ne kadar ağır be karı yanağımı hissetmiyorum."
Sukuna eğilip yanağımı öpmüştü ve kafasını kaldırıp Nobaraya dik dik bakmıştı.
Nobara altına sıçtığından göz teması kurmayıp gözlerini kaçırıp önüne dönmüştü.
Bir süre sonra da gelmiştik zaten.
Arabadan inip dalga seslerinin geldiği tarafa bakmıştım gerçekten harika bi manzara insa story atarım diye bi tane fotorafını çekip telefonu geri cebime atmıştım.
Diğerleri ile birlikte eşyaları alıp eve gelmiştik manzara burdan da gözüküyodu valla mükemmel yer.Sukuna girdin gözüme koçum zevklerin harika tabi sadece bana bakarsak da belli oluyo da neyse.
İçeri geçip biraz dinlendikten sonra bizimkiler odalarına geçti ben de Sukuna ilegöz göze gelince yanına oturup başımı omzuna koydum ve masanın üzerinde duran şaraplardan bi tanesini alıp 1 yudum içmiştim ağzıma gelen acı tat ile yüzüm buruşmuştu bu reşit değil nerden buluyo bunları ya neyse sorgulamasam daha iyi bence.
M:"bugün aynı yatakta yatcaz haberin olsun horluyon mu diye merak ettim"
S:"hm hm tabi o yüzden kesin"
M:"aa inanmıyosan inanma be ne kadar ayıb tch tch tch"
Birden gelen sinir ile şarabı kafama dikmiştim ama pişmanlık sonradan gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bücür/////sukufushi/////(megumi×sukuna)
Random☆okulun zorbası sukunanın gece hayatını öğrenen megumi ve meguminin arkadaşlarıyla uğraşan sukuna... "bunu kimseye söyleme velet aramızda" "anlaşma yapalım" "ne?" düzyazı×texting <3iyi okuyuşlar<3 (yazım hataları olabilir kb)