Sukuna'nın yaptığı ani hareket ile şoka girmiştim kafamın bişeyler sanki tepiniyodu.En sonunda odağımı geri Sukunaya çevirdim bana hala sert ama bi o kadarda istekli gözler ile bakıyorud.En sonunda ittirmeye çalışıcaktım ama neden? neden ittiriyim? gerçekten ittirmeyi istiyo muyum yoksa kendimi istemediğime mi avuturyorum?
Ellerim havadayken onları geei eski yerlerine götürdüm Sukuna dikkatle hareketlerimi izliyordu.En sonunda ellerim geri eski yerlerinde de rahat bulamayınca kendilerini hareket etmeye başladılar.Ellerim Sukuna'nın yanaklarını bulunca birden kendimi Sukuna'nın dudaklarında buldum şuanda çok güzeldi ellerim en rahat yerde dudaklarım en muhteşem kişideydi Sukuna beni kendine çekiyordu.Sanki o mıktanış ben ise ondan kendimi uzaklaştırmaya çalışan bir demir parça.Çekimini her yerimde hissediyordum her bölümümde hissediliyordu artık o kadar fazla hissediyordum ki kızaran yanaklarım uyuşmuştu.O benim alt dudağıma odaklanırken ben onun üst dudağıyla ilgileniyordum.Verdiği zevk verdiği uyuşukluk bağımlısı olunucak bir uyuşturucudan kat ve kat güçlüydü hiç bir şeyi geçemezdi onun dudakları.Öpüşürken dudaklarında hissettiğim gerilme ile o sinir bozucu ama bi yandan mükemmel sırıtışını yaptığını anlamıştım.En sonunda ağzıma gelen metal tadı ile ayrılmıştık,ben ise utançtan kafamı yerden kaldırmadan ellerimi yüzünden çekerek dudağıma götürmüştüm.Dudağındaki güzel aromayı düşünürken elimde olmadan daha da kızarmıştım ve birden yüzüm iki el ile tutulmuştu.O eller yüzümü kaldırmıştı ve ben karşımda kızarık yanakları ile karşımdaki Sukunaya bakıyordum.Hala mükemmeldi o güzel dudakları hem de üstünde benim kızıl kanım dururken.Gözlerime bakarak emdi dudağındaki kanımı ve sessizce konuştu.
S:"yapabiliyomuşsun değil mi arkadaşların izlemesse daha rahat olursun diye getirdim seni"
M:"a şey evet evet"
S:"fazla daldın geri gel buraya"
Konuşurken benim boyuma gelmek için çok az eğildi ve gülümseyerek el salladı.Bu kadar güzel miydi bu çocuk? Tanrı kusursuz bir kişi yapmış sanki her şeyiyle hemde mükemmel yaratmış.
M:"geldim geri burdayım ya ehehe"
Konuştuktan sonra minik bir kıkırtı bıraktım ortaya o ise bana hala o mükemmel hali ile bakıyordu.
S:"bi gün evime gel tamam mı ama tek başına biliyosun zaten yerini değil mi"
M:"tabi"
S:o zaman... yarın görüşürüz"
El salladı ve arkasına döndü yavaşça gitmeye başladı ben ise arkasından mükemelliğine bakıyordum.Evet doğru söylemişim kesinlikle Tanrı onu kusursuz yaratmış.
Bir süre daha orada durdum ve ordan çıkıp bizim eve yöneldim,tabiki ilk gidiceğim yer terastı bunları anlatmassam patlarım.
En sounda merdivenleri ćıkmam bittifinde kapı kolunu aşşağıya soğru bastırdım ve kapıyı ileri doğru ittirdim.Karşımda sırıtarak bana bakan bizimkiler ile kafamı yantarafa doğru eğidim be yine kızarmaya başladım.
M:"şöyle sırıtmasanıza"
Dediğim şey ile daha çok sırıttılar bende biraz nefeslendim ama kızarmam hiç bir şekilde engellemiyordu.
M:"BIRAKIN LAN ŞÖYLE SIRITMAYI SİNİRLERİMİ BOZUYOSUNUZ"
En sonunda hızlıca bi nefes alıp yüzümü onlara doğru kaldırıp bağırdım,kızarmam sorun değildi asıl sorun sırıtmalarıydı.
Dediğim şey ile beni pek dinlemediler ve beni sürükleyerek koltuğa otuttular.
I:"öptün mü?"
N:"tabi öpmüş su kızarmaya baksana bi"
Nobara'nın beni kitap gibi okuması ila başımı yere eğip kızarmaya devam ettim.
M(aki):"kızarmasan mı artık domates"
Maki'nin dediği şey ile az daha kendi tükürüğüme boğuluyordum.
I:"oha naptın bu kadar kızarıcak acaba merak ettim en fazla ne yapmış olabilirsiniz ki?"
C:"bunlar her şeyi yapabilir isterse gider bir salisede siker bu arada Maki hadi internet kafeye gidelim orda bi görevli adam vardı çook yakuşukluydu var ya"
M(aki):"sen seyden mi bahsediyon la ıı neydi Sakura mıydı neydi,gideriz yarım saate"
Choso yumruk yaptı ve kazandım isareti yaptı tabe ses efekti olarakta yandan heyecanlı bi kız gibi 'yey' dedi.
N:"Megumi 10 saniye içinde anlatmassan odandaki takada-chan posterlerini yırtıyorum ve acil durum şekerlerine el koyuyorum üstüne üslük abine 1 hafta hergün istediğini alma cezası veriyorum."
Nobara'nın dedikleri ile gözlerim sonuna kadar açıldı tamam hani Takada-chan posterleri iyi de,şaka yapıyorum hepsi kotü iyi yanı mı var mk.
M:"ya bu aldı beni o sizin göremediğiniz yere başımın yanına koydu elini dedi 'yapıcan mi yapmicam mı' ben dedim 'yapmicam kardeş istediğin sey raconumuza ters' saka yapıyorum.Bende bisey demedim ittiricektim birden ellerim gitti yanaklarına dudaklarım gitti dudaklarına sonrada dedi 'onlar görürse rahatsız olursun diye yaptım' görüyo musunuz ya? nasıl düşünüyo benim arkadaşlarımı terastan aşşağıya atıp katil olucak kadar sevmediğimi"
I:"alındım gücendim kırıldım bende burdayım mk ne katil olması geri zekalı mısın çocuğum sem?"
M(aki):"Megumi oğlum sen otistik misin he yavrum nasılsın geri zekalı mısin sen?"
N:"ayb ayb utan kendinden"
C:"biriniz demedi gel bi internet kafeye gidek bi tur atak diye şerefsiz adapsızlar var ayb çok ayb"
M:"amına koim bu olayla internet kafenin ne alakası var geri zekalı mısın?"
C:"çok alakası var bikere çok ayb sussen ayıbcıl varlık"
M:"kesin lan size sokucağıma çevirir kendime sokarım"
I:"oha ayb"
Itadori dediği seyden sonra bidaha konuşmaya devam etti.
I:"valla çok ayb biz burda gel bizi sik diyoz sen çevirir kendine sokuyosun gerçekten çok ayb yapıyosun"
M:"susucak mısınız anlattım işte ben gidiyom şimdi uyicam"
N:"aman uyu sen biz seni o kadar kızartmıştık oysaki hem saat daha 6 olm"
Nobara'nın konuźması ile kafiyı yavaşça açıp dışarı çıktım ve kapattım yavaşça aşşağı inerkende kızarmıştım.Hızlıca eve girdim ve üstümü değiştirip kendimi yatağa attım.
biliyom bu aralar hiç bölüm atmıyorum düzenli çünkü çoook zor eheheh(bütün gün anime izliyorum sabahlayıncada bütün gün hayalet gibi geziyom napim ben) hergayse az konuştum az malım o yüzden bibi oppoppi(böyle bişi vardı ama bilmiyom yanlış yazdım zaten)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bücür/////sukufushi/////(megumi×sukuna)
Rastgele☆okulun zorbası sukunanın gece hayatını öğrenen megumi ve meguminin arkadaşlarıyla uğraşan sukuna... "bunu kimseye söyleme velet aramızda" "anlaşma yapalım" "ne?" düzyazı×texting <3iyi okuyuşlar<3 (yazım hataları olabilir kb)