Sabah gelen sıcaklama ile gözlerimi açmıştım.Sıcaklığın sebebini bulmak için gözlerimi açtığımda sukunayı görmeyi beklemiyordum.
Sukuna...
Çok özlemişim onu niye bırakmıştım ki? Aptalım gerçekten kimle takîldığıma göre onunla daha iyi hissediyorum ama sonrada pişman oluyorum.
Nasıl bişey ya bu?
M:'sukuna... gerćekten çok özüz dilerim ben sadece... Sadece başkalarının istediği her şeyi yapıyorum çok salakça bunu bitek enayi bi insan yapar kendi iyiliğimi niye düşünmüyosam çoooook aptalım hem ben seni nasıl bırakıyım sensiz yaşıyım? Acaba şuan urame ne kadar sinirlendirmiştir ne yapmıştır-"
S:"siktim öldü"
Birden gelen yeni uyanmış sukunanın seksiler seksisi yakuşuklular yakuşuklusu harika marika insanı öldürücek kadar harika sesi ile kafamı kaldırdım ve dediğim her şeyi duyduğu için kas katı kesildim.
S:"bebeğim benim ben zaten bikiyodum senin je kadar saf olduğunu"
M:"ya ben saf değilim"
S:"doğru güzeller güzelisin"
Alnımdan öpmedi ve iltifatı ile yanaklarım kızarmıştı biraz.
M:"hem.. sen niye siktim öldü diyosun çok ayb bak kırarım o ağzını"
Sertçe dudağına vurmuştum o da ağlamış gibi yapmıştı.
S:"ağlıyorum bak hani öpücüğüm benim "
M:"bak bak burda"
Ona nah çektiğim elimi gösterince ilk elimi alıp öpmüş benim onu merak içinde izlemem avantajını da kullanıp dudağıma yapışmıştı.
M:"sukuna beni fazla hızlı affettin benim yaptıklarıma göre ömür boyu beni bırakman bendne nefret etmen la-"
S:"ben bir melekten niye uzaklasıyım ki öyle yaparsam meleğim üzülür"
M:"ama sen üzüldün"
S:"hayır hiçte bile ben bunu kendi yönümde düşündüm meselaaaa diyelimii bi tatlı yiyosun ve en sevdiğin kısmı sona kalan yeri.O zaman ne yapman gerekir?"
M:"sonuna kadar yemelisin"
S:"onun gibi bende seni en sevdiğim kısım olarak gördüm ve seni kazanmak için öbür kısımlarıda yapmam gerekti"
M:"çok zeki benim sevgilim"
S:"aslında konu sen olunca bu kadar üstünde uğraşıyorum burda gelip ilkokul sınavı göstersen yapamam"
M:"shtt sus sus bana özel işte"
S:"tabiki sana özel güzelim"
M:"beni fazla şımartıyosun ve övüyosun hem sana yaptıklarım için zaten kötü hissediyorum"
Bişey demeden alnımdan öptü ve kollarını belime sardı.
M:"ama bi bıraksanmı kiii bize kahvaltı hazırlayayım ya da...bi dk saat kaç?okul?"
S:"hee o mu şeyyy boşver ya hahaha"
M:'fazla devamsızlık yaptık off"
S:"bişi yok bişi yok ya hehe"
Hızlıca buse kondurdum ve kalkmak için debelendim.
S:"yok gidemezsin izin vermiyorum"
M:"ya bıraaaakkkk ouff"
Hala yandan kıkırdarken birden kendimi tutamadım ve bi tokat atıp sonra orayı güzelce bi öpüp kaçmaya başladım.
Evin içinde koştururken en sonunda içeriden gelen ses ile peşimde ki Sukuna ya koşup üstüne atladım tabe oda tuttu.tutucaksın olm tutcaksın.
Parmağımla içeri doğru işaret ederken bir yandan Sukunanın kucağında bağırıyordum.Sukuna yakuşuklu sevgilim benim ne güzel başa çıkıyodun benle afirik bebeğimmm.
M:"SUKUNA HAYALET GELMIS KESIN URAMENIN RUHU BIZI SIKCEK"
Sukuna bana gülerek bakıyodu.
M:"bayefendi farkındaydanız eğer altıma sıçıyom burda komik mi lan bak hayaleti mayaleti siktir ederim ikinizi de yatarırım sikerim"
Içeriden gelen tanıdık traktör sesli gülmeler Sukuna'nın kucağından inip içeri girdim.
Koltukta yayılarak oturan bizimkileri görünce gözüm onalrdan kayıp masadaki magnolyaya kaydı.
Gözlerim birden parlıyınca bizimkiler sırîtmıştı.
Masanın üstüne atlicakken arkadan karnımdan tutan ve sanki koşu bandındaymış gibi boşa koşan benim ne kadar komik olduğunu es geçerek tatlıya yaklaşmak için daha da hızlı koşmaya başlamıştım.
Arkamı dönüp Sukunaya hrrrlayınca herkesin bakışları daha da komikleşmişti.
I:"olm bu tatlıyı gördüğünde her yemeni engellediğimizde hırlıyosun amına koim"
N:"kedi kedi hrrrlıyo sonra pençe atçak"
M:"KESIN LAN MAGNOLYA VERIN BANA"
I:"al abi büyüksün"
Itadorinin konuşması ile Sukuna beni bırakınca hızlıca masada ki tatlıyı alıp kendimi başka odaya kapatmıştım.
Tama açıcakken bizimkilerin içeri girmesi ile tatlımı korumaya aldım.
Bi anda itadori bi kolumdan nobara bi kolumdan tutunca Sukuna hızlıca tatlıyı almış ve bir yere saklamıştı tabi odadan çıkıp bütün evi talan etmiştim ama yine de bulamamıştım.
Koltuğun en ucuna oturup kollarımı bağlamıştım.
Sukuna bana zorla bir şeyler yedirmeye çalışıyodu.
S:"ya bak ye hadiii yersen veririm bi tanecik magnolyanı hatta akşama bi tane daha sipariş ediyim."
M:"valla mı lan?"(Bu şey değil mi? Gerizekalı saf ben)
S:"evet hadi"
M:"valla bak tamam mı?"
S:"tamam bak söz hadi"
*
Büyük bir iştahla yedikten sonra koltukta uzanırkan nobaranın itadori ye fısıldamasını duymuştum.N:"vay garibim bi de nasıl inanıyo"
*Bir süre daha bunun için magnolyayı yiyerek susturuldum.
I:"gerizekalı evde buz dolabı dışında her yere Bakarsan tabi ki bulamassın valla aptalsın he"
M:"gel buraya onun bunun çocuğu"
Itadori benden kaçarken koltuğun öbür tarafına geçip şarkı söylemeye başladı.
I:"hey sht kız kız çıkı çık muh muh ah muhah muhah muh muh ah muhah muhah"
M:"seni bi yakalasam sikicem ananı domaltıcam seni"
Itadori'nin benimle daha fazla dayanamamış olucak ki Sukuna hızlıca onu tutmuş v bana ittirmişti benimde ona bir yumruk geçirmem ile ebeninkisini görüp yere yapışmıştı.
Düşmeden önce ki son sözleri ile bana sevgisini belirterek 'magumi annenleyim' ifadesini kullandı.Birbirimizi ne kadar da seviyoruz🥰😈.
Ya naber bea ya simdi diceniz noldu bu gotune bisi mi gurdi yok girmedi berak etmein bundan sonra bolum aticem bide webtoon hikayeleride yazmak istiyorum yanii aklinizda bulunsun ama yazamazsam tovbe hasa anamdan girmeyin hergayse cok konustum cok malim bibio
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bücür/////sukufushi/////(megumi×sukuna)
Rastgele☆okulun zorbası sukunanın gece hayatını öğrenen megumi ve meguminin arkadaşlarıyla uğraşan sukuna... "bunu kimseye söyleme velet aramızda" "anlaşma yapalım" "ne?" düzyazı×texting <3iyi okuyuşlar<3 (yazım hataları olabilir kb)