G(Gojo);"evet Megumiydi"
N(Nobara);"nereye gitti garip davranıyordu hem"
M(Maki);"kaç yıl oldu garip davranacak tabi ama asıl sıkıntı ölü gibi gösterilmesi zaten Urame piçi ile Seku onu alıp götürmüşlerdi"
İ(İtadori);"Bir şey soriyim o zaman Megumi'nin mezarına kaç kez gittiniz..."
Etrafta fark edilmemiş bir olay söylendiği için sessizlik oluşmuştu.
S(Sukuna);"Ben gitmedim hatırlayınca çok kötü oluyorum diye"
Hepsi bir ağızdan 'bende' dedi ve bir oflama bıraktılar.
G(Geto);"tamam sonuç olarak Megumi ölmemiş ve bizi hatırlamıyor hatta tanımıyor gibiydi bir de yanında aceleyle gelen Seku vardı şu anda önemli olan şey Megumiye zarar vermemeleri ama Megumiyi bir şekilde onlardan almalıyız."
M(Maki);"şu Urame'nin teyzesi olmasaydı qz daha işimiz hallolucaktı da şimdi şükür araba çarptı öldü mal karı."
İ(İtadori);"Tanrı bizi tutuyo valla sülük gibi yapıştırdı karıya içimin yağları eridi olm."
G(Gojo);"neyse artık bu Uarme'nin teyzesi cadoloz Meimei olmadığına göre işimiz daha kolay sadece Megumiyi almamız yeterli."
G(Geto);"Sıkıntımız Megumi'nin hiç bir şey hatırlaması."
N(Nobara);"Geberticem zaten onu beni tanımadı diye."
S(Sukuna);"Nobara trip yapacağın yeri sikiyim."
Birden üstüme Maki atlamaya çalışmıştı ama İtadori tutmuştu.
S(Sukuna);"Megumi kendisini unuttu diye dayak mı atcak mk nası oluyo bu iş."
G(Geto);"Tamam sakinleşin ne yapacağımızı düşünelim bi."
İ(İtadori);"Muhtemeln yarın bir daha gelirler biz de orada olalım."
G(Gojo);"Tamam o zaman anlaştık yarın buluşuruz."
N(Nobara);"Evet herkese enerji gerekli eve gidelim artık özellikle Sukunaya lazım o enerji."
M(Maki);"Di mi Sukuna çünkü asıl kilit nokta sensin."
G(Geto);"Megumi geldiğinde motorunu Sekuya bırakıp lavaboya gider elini yıkar diye tahmin ediyorum."
İ(İtadori);"Alışkanlıklarından hala vazgeçmemiştir o bence de lavaboya gider ilk."
N(Nobara);"İşte lavabodan çıkarken Sukuna kafasına darbe indiricek bir süreliğine bayıltıcak."
G(geto);"Sonrasında Sukuna motorun önüne Megumiyi koyucak evine götürecek biz de yarım saat sonra Sukuna'nın evine gideceğiz."
İ(İtadori);"Tamam o zaman plan hazır."
********************************************
Hepsi evlere dağılmıştı sonrasında Sukuna biraz düşündükten sonra uyuya kalmıştı.
........
Geceye yaklaşırken hepsi motoruna binmişti yarışların olduğu alana gelmişlerdi.
İşlerin olup olmadiginiy ildirmek için grup araması açıktı.
Evet biraz fakir görevi gibi ama kocaman şirket sahibiyim ya hani yaaaniiiii.
Telefondan gelen ses ile dikkatle dinlemeye başladım.
G(Geto);"Megumi geldi kamerlarda Seku yanında gözüküyor."
Bir ses daha geldi sonrasında.
G(Gojo);"Seku motoru oto parka koyuyor"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bücür/////sukufushi/////(megumi×sukuna)
Losowe☆okulun zorbası sukunanın gece hayatını öğrenen megumi ve meguminin arkadaşlarıyla uğraşan sukuna... "bunu kimseye söyleme velet aramızda" "anlaşma yapalım" "ne?" düzyazı×texting <3iyi okuyuşlar<3 (yazım hataları olabilir kb)