(yazar ağzından)
*8 sene sonra*
Sukuna kumarhaneye adımladı.Bi blackjack masasına oturdu.Kurpiyeye 30 bin yen uzattı.
S(sukuna);"beşer binlik altı fiş"
Kurpiye Sukuna'nın dediği gibi altı fiş uzattı.Sukuna dört fişi bahse koydu.Kartları saymaya başladı.Yasaktı ama kimse bilmeyecekti.Tam 20 denk geliyordu.Kurpiye sordu;
"kalıyor musunuz?"
S(sukuna);"kalıyorum"
Kurpiye kartı açtı 21...
Kurpiye sekiz fiş uzattı Sukuna ise bütün fişlerini bahse yatırdı.
Kurpiye bahislari aldı kartı açtı.
"kalıyor musunuz"
beş,sekiz,on iki,on beş...
S(sukuna):"devam edelim"
Diğerleri de yanıtladı;
'devam'
'devam ya'
'kalıyorum ben'
'kalalım'
kartları açtı kurpiye on beş denk.
Kurpiye Sukunaya 20 çip uzattı.Çipleri alıp masadan kalktı.Yavaş adımlarla yürüdü.
Kasa kısmına yöneldi.Çipleri uzattı.
S(sukuna);"bozdurmak istiyorum"
'tabi'
*******
(8 yıl 11 ay önce)Megumi gözlerini açtığında loş bir ışıkla aydınlanan bi odada sandalyeye bağlı durumdaydı.
Karşısında Urame vardı.Urame, Megumiye doğru yürüdü.Megumi, Urame'nin yüzüne baktı boş boş.
Urame bir anda kolunu kaldırdı ve Megumi'nin yüzüne bir yumruk geçirdi.Megumi ise gelen acıyla acı dolu bir inleme bırakmıştı etrafa.
M(Megumi);"Urame..."
U(Urame);"Sukunayı çok mu seviyordun Megumi?"
M(Megumi);"lütfen.... lütfen bırak Sukuna ile bizi"
Urame gülmüştü sonrasında hecelemişti.
U(Urame);"maalesef dediğin şey im-kan-sıııııızzzzzz"
M(Megumi);"ne yaptık biz sana lütfen"
Megumi biraz debelendikten sonra vurulduğu yer sızlamıştı.En azından vurulduğu yer sarılmış ve ilk yardım yapılmıştı.Ama yine de Urame'nin vurması canını yakıyordu.
U(Urame);"sen Sukunayı bırakana kadar çıkamazsın asla buradan hehehhe yaniii ya vazgeç ya vazgeç"
Urame vurmayı bırakmıştı bu yüzden Megumi daha iyi anlıyordu onu.
Urame anlatmaya devam etti.
U(urame);"bu yüzden onu bırakmak için unutmanın en kolay çözüm olucağını düşündüm.
U(Urame);"Veeeee bu yüzden işteeeee tatata tammmm hapların kapıdan giriyorrr değil mi Seku ablacım"
İçeriye elinde ki haplar ile Seku girmişti.Megumi ona acı dolu gözlerle bakıyordu ama o işine odaklanmıştı.
U(Urame);"planım sana her gün iki hap vererek hafızanın bir kısmını silmek ehehehe sonrasında Seku senin sevgilin olucak ve hayatına devam edebileceksin bunu sana anlatma sebebim ise zaten hiç bir şeyi hatırlamayacağın Seku ablan ne kadar iyi biri değil mi? bunun için teşekkür etmelisin"
S(Seku);"teşekkürler abla Megumiyi benimle sevgili yapıncağın için."
U(Urame);"hadi tatlım sen hapları getirdin gerisi bende sen biraz dinlen."
Seku odadan çıkmış ve kapıyı kapatmıştı.
Megumi Seku'nun bu çok sevdiğini bilmiyordu.Sanırım kendisi Sukuna yüzünden vazgeçmişti.Ama artık Megumi'nin hayatında Sukuna adlı biri yoktu.
(flashback soooon)
*********
*8 yıl 11 ay önce yani aynı yerden devam ediyoruz.*
Sukuna hızlı adımlarla motoruna doğru yürüdü.
Motora binip çalıştırdı ve gazı kökleyerek motor bahislerinin olduğu yere sürdü.
20 dakika içinde geldikten sonra yarışın başlayacağı yerde rakibini beklemeye başladı.
Tabi bir de izleyici koltuklarının VİP kısmında ki Nobara,Maki,İtadori,Gojo ve Getoya bakıp gülümsedi.
Yanında gelen motor sesi ile önüne döndü.
(Sukuna anlatımı)
?;"evet beyler bayanların 'kimenaru ve noradeo' maçından bahisler alındı hadi bakalım şimdi motorlar konuşsun 3 2... 1... 0!"
Gelen sesler ile motor sesleri birbirine karışmıştı arkadan bağırışlar yükseliyordu.
Yanımda ki biraz hızlı sürüyordu berabere ilerliyorduk şu anlık.
Viraj olduğu için hızımı biraz azaltmıştım ama o daha da hızlandı ve virajdan döndü herkes şok içinde bakıyordu.
Beni arkada bırakmıştı.... gerçekten kim benim gibi birini arkada bırakabilir ki?
Birden gelen bitiş sireni ile yenildiğimi anlamıştım.
Yavaşça yanına gittim ve eldivenim ile kaskımı çıkararak elimi uzattım.
S(Sukuna);"beni yenen kişiyi tanımak isterim."
O da motorundan indi ve yanıma yaklaştı yavaşça.
kaskını çıkartıp kolunun altına sıkıştırdı ve boşta kalan elini bana uzattı.
M(Megumi);"Megumi... Fushiguro Megumi"
Gözlerimi yüzüne götürdüm o değildi dimi hayır olamaz hayal mi görüyorum galiba yok sa hala rüyamda felan mıyım?"
Göz bebeklerim titremeye başlamıştı gözlerimi gerçek olduğundan emin olmak için İtadorilere doğru yönlendirdim onlarda bendne farksız.
Gelen ses ile önüme döndüm.
S(Seku);"Megumi hadi Urame geç olmadan eve gelin dedi"
Karşımda ki artık Megumi olduğunda emin olduğum kişi bana hoşçakal dedi ve arkasına Seku oturunca motoru çalıştırdı.
Öbürleri de koşarak benim yanıma geldi.
N(Nobara);"SUKUNA!"
S(Sukuna);"o Megumi idi değil mi Megumi idi o... Megumiydi!!"
Hızlıca Megumiyi yakalamak amacı ile motoruma bindim gaza basıp çalıştıracak iken öbürleri hep birlikte beni tutup motordan indirdiler hepsi beni tutuyordu hareket edemiyordum nefes almak dahil zor geliyordu her şey ne yapacağımı bilmediğim için koluma yanlışlıkla büyük bir sertlikle Nobaraya vurmuştum.Maki Nobara'nın düştüğünü görünce hızlıca ve sert bir şekilde elinde ki kaskı kafama vurdu.Gelenb baş dönmesi ile ne yapacağımı bilemedim ve kendimi kontrol edemeyip yere yapıştım tabi birde bir süreliğine bilincimi kaybettim.
******
Gözlerimi açtığım da şirket odadayım babam motor şirketini bana bırakmıştı iyi bişey ama kötü gibi de ne bileyim.Biraz daha gözlerimi açınca bizimkilerle karşılaşmıştım.Maki ile göz göze gelmek yerin içine giriyormuşum gibi hissettiriyordu.Bir Nobarayı öpüp kokluyordu bir de her öptükten sonrs dönüp bana bağırıyordu.
M(Maki);"Nobaraya bir daha vur bak bakıyım bayıltıyor muyum yoksa onunla kalkmayıp ters yatırıp sikmiyor muyum?"
Herkes gergin bakışlar ile bana bakıyordu....
sidmi ben geldim gehehe favori insaniniz hehe ben obur kitabimda pek aktof degilim hatta bu aralara hic aktif degilim ozuurrrr bundna sonr aaktig olmaya calisicam bu kitabi 23. bolumde final yapmayi dusunuom hergayseeeeeeeee cokkk konsutum coook malim bibiooo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bücür/////sukufushi/////(megumi×sukuna)
De Todo☆okulun zorbası sukunanın gece hayatını öğrenen megumi ve meguminin arkadaşlarıyla uğraşan sukuna... "bunu kimseye söyleme velet aramızda" "anlaşma yapalım" "ne?" düzyazı×texting <3iyi okuyuşlar<3 (yazım hataları olabilir kb)