Sabah gelen bağırışma sesleri ile uyandım. Gözümü açıp kapıyla bakışma yaşarken kapının açılmasıyla üstüme atlayan Itadori ile karşılaştım.
M:"SABAH SABAH NE YAPIYOSUNUZ APTALLAR"
İçeri abim girdi ve açıklamaya başladı.
G:"dün sen odamdan çıktıktan sonra bana mesaj attılar olanları sordular bilmediğimi söyledim öyle diyincede sabah aradılar kapıyı aç dediler bende açıp peşlerinden geldim işte"
M:"ya hadi merak ettiniz anladımda niye bi insan bi odaya bodoslama girerek üstüme atlar?"
I:"çünkü beeen itadori yuujiyimm"
Itadori'nin sinir bozucu ķıkırdaması ile yerimden kalktım ve onları sürükleyerek odadan çıkarıp hazırlanmaya başladım.
Bir süre sonra odamdan çıkıp mutfağa girdiğimde kahbaltı yaptıklarını gördüm ve yanlarına gidip bişeyler yedim.
G:"Sukuna ile aranız nasıl geçen haftadan beri olay çıkarmıyo heralde"
M:"yok çıkarmıyo"
N:"bu sukuna garip sanki yılın 350 günü kızgınlıkta geri kalan günlerdede sakin bir insan"
I:"Nobara yeni öğreniyo olabilirsin ama Sukuna kız değil"
N:"erkeklerde kızgınlığa girebilir"
I:"aynen"
Hepimiz ağzımıza bir şeyler tıkıştırırken çantalarımızı aldık ve binadan çıktık.
Biraz okula yaklaştığımızda Aoi ile birlikte yürüyen ve bana bakan Sukuna ile göz göze geldik.Bizimkilere tıslıyarak bana bakmalarına sağladım sonra ise başımla Sukunayı gösterdim.
N:"al işte bugün çok güzel olucak kızgınlığına girmemiş"
Nobara'nın dediği şey ile biraz kıkırdadık ve yürümeye devam ettik.Okulun kapısına gelince Sukuna konuştu.
S:" ne diye bana bakıp kıkırdıyosunuz bücürler"
Sukuna'ya anlaşmayı hatırlatmak istercesine bizimkilerle biraz sesli olarak sohbet açarmışçasına konuştum.
M:"of ya bu aralar motorlara taktım keşke bi sürsem abim bana sürdürmüyo"
Dediğim şey ile kıkırdadım ve Sukunaya sırıtıp okula girdik.Sınıflar yeniden düzenlendiği için panoya baktık,D şubesinde olduğumuzu gördüğümüzde en üst kata çıkmaya başladık.
N:"şu okula asansör yapsınlar artık yeter ya zaten sıcak"
Bütün gücümüzle en üst kata çıktığımızda nefesleniyoduk.
I:"kim bilir sigara içsek nolur"
M:"en fazla ciğerlerimiz parçalanır yani o kadar da önemli değil"
Yavaşça sınıfa girdiğimizde bütün gücümle hayven gibi koşarak pencereye en yakın olan sırayı kaptım ve yerleştim.Bizimkilerde benim bi arkama bi önüme geçerek pencere yapışmışlardı.
Bir süre sonra Aoi ile Sukuna içeri girdiğinde bizim sıraların önünde dikildiler.
A:"kalkın yerimizden"
Aoi'nin dediği ile tek kaşımı kaldırdım ve Sukuna'ya baktım.O ise Aoi'nin omzundna tutarak kendisine bakmasını sağladı ve kafasıyla bizim sıraların yan tarafını gösterdi.Aoi biraz şaşırdı ama sonradan itraz etmedi ve oturdu.
Bir süre sonrada içeri urame girdi ve sukuna'nın arkasına oturdu.
Şu anda Itadori ve Urame en arkada tekli sıralarda yan yana ben ve Sukuna en arkanın bir ònünde tekli sıralarda yan yana ve son olarak Nobara ile Aoi bi önümüzde tekli sıralarda yan yana oturuyolardı.(hep tekli sıralar dedim anlamazsınız diye)
Zil çaldığında hoca içeri girmiş ve derse başlamıştı.Artık klasikleşen Itadori'nin her gün derste yaptığı ense vuruşları başlamıştı.'Hadi başladı bizim mesai' diyerek arkamı dönmüştüm. Itadori'nin eline ve kafasına vurduktan sonra önüme dönmüştüm.
Benim vurmam yüzünden düşen kalemini almak için eğilirken yan taraftan kolumu uzatıp pandik atıcaktım ki Urame'nin ona gülümseyerrk yerdeki kalemi alıp vermesi ve Nobara'nın çatık kaşları ile dişlerini gıcırdatması yüzünden donup kalmıştım.Hoca bize doğru baktığında ise hepimiz telaşla önümüze dönmüştük.Ders zor bela bittiğinde Nobara ile Itadori'nin başına toplandık Itadori ise bize garip bakışlar atıyordu.
N:"kız ile niye iyi anlaşıyosun bişey mi oldu hayırdır?"
I:"hayır tabiki yok ama sen niye bu kadar sinirlendin pek anlıyamadım"
Onlar konuşurken ben ise onları izliyordum.Bi patlamış mısır versinler,Maki oğlum mısır yap getir.
N:"yanlış anlama o kız ile iyi anlaşılmaz yani sana özel değil herkese sinirlenirdim yabşıyo ya hani"
Itadori'nin duyduğu şey ile yüzü biraz asılmıştı ama belli etmemek için sessizce onayladı.
Bunların arasında bişey var ama bana söylemiyolar kesin.
M:"bana aranızda ne olduğunu söylemeyi düşünen biri var mı?"
Itadori ve Nobara dediğim şey ile biraz gerilmişti.Itadori susmakla bisey olmicağını bilerek anlatmaya başladı.
I:"dün Nobarayı eve bırakırken Urame hakkında konuşmaya başladık sonrada 'onunla olucağıma seninle sevgili olalım' dedim Nobara'nın biraz moreli bozulduğunu gördüğümde de özür diledim ama hala aynıydı ne yaparsam affedersin dedim oda sevgili olursak dedi... bende birşey demedim evine bıraktıktan sonra da biraz düşündüm işte"
elimi şokla ağzıma götürdüm ve Itadoriye bakmaya devam ettim.
M:" ee düşündün kararın ne?"
I:"Nobara ben... yani şey senden bunu istemem biraz garip olabilir ama dünü unutup benimle
çıkar mısın?"N:"yani şeyy tabiki olurum..."
Gelen kabul edilme ile Itadori'yi sırtıma aldım ve konuşmaya basladım.
M:"Itadori nası şansın var lan senin taş gibi kızdan kabul aldın"
I:"yavşama lan sevgilime beğen geç"
N:"indir lan sevgilimi"
Nobara'nın enseme çakması ile kaşlarımı çattım ve Itadoriyi sırasının üstüne bıraktım.
M:"aman sizde bi sevgili oldunuz abarttınız şurda bi Itadoriye hava yapayım kaslarımı gösteriyim diye kaldırdım hemen diyosunuz indir ayıb ayıb görün siz metroya bindiğimizde sizi yaşlı ninelerin yanında tek bırakıcam sonrada ağzıma soktuğum erikleri yedircem"
İkisi bana iğrenir bi şekilde bakarken ben onlara dil çıkarmıştım.Omzumda hissettiğim eli ile arkama döndüm ve biraz daha yakın olursa içime giricek olan Sukuna ile karşılaştım geri gitmeye çalışsamda arkamda olan sıra ile pek mümkün değildi.
S:"sıramda otururken senin iğrençleşmelerini duymak zorunda değilim"
Göz devirip omzunu elimden çektim.
M:" duyma o zaman"
yae biraz oy verin 4 aylık fic dururken gittim bunu yazdım çok az sukufushi fic var diye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bücür/////sukufushi/////(megumi×sukuna)
De Todo☆okulun zorbası sukunanın gece hayatını öğrenen megumi ve meguminin arkadaşlarıyla uğraşan sukuna... "bunu kimseye söyleme velet aramızda" "anlaşma yapalım" "ne?" düzyazı×texting <3iyi okuyuşlar<3 (yazım hataları olabilir kb)