Sınıfın kapısını çalıp içeri girdim ve Sukuna ile göz temasında bulunmamaya özen gösterip yerime oturdum bir kaç ders ve tenefüsten sonra okul bitmişti bne olan şeyleri bizimkilere anlatamaya yüz bulamıyodum tabiki o yüzden akşam Sukuna gittiğinde anlatırım diyerek kendimce geçiştirdim.
Bizimkiler iel birlikye okuldan çıktığımızda Sukunayı görememiştim o yüzden biraz daha rahat bi biçimde yürüyodum.
Biraz daha yürüdükten sonra parka gelmiştik bende telaşımdan bişeyler uydurmuştum o yüzden evlere dağılmıştık.
Evin kapısını tıkladığımda kapı açılmıştı ama açan kişi bizim yaban domuzu değil Sukuna çıkmıştı.
Benim tepkimi gorünce içeri geçmem için işaret vermişti bende yavaşça ayakkabılarımı çıkarıp iceri girmiştim sonrada çantamı kapının köşesine bırakmıştım.
Sukuna daha fazla şaşırmamam için açıklamaya başladı.
S:"ben sizin eve geldim abin kapıyı açtı sonra ben Sugurulara gidicem Megumiye kapıyı sen açarsın diyip gitti"
Dediği şey ile biraz daha kavramıştım olayı ama... Bİ DAKİKA LAN BU BENİ SİKER BURDA AMINA KOIM ABİ YABAN DOMUZLARI SİKSİN SENİ.
Sukuna elini belime atıp beni kendine doğru çekmişti.
S:"dileğimi ne zaman kullansam acaba"
Dedigi şey ile tuvalette dediği dileği aklıma dank etti ve kızarmaya başladım.
Alıcam artık şu kızarmalarımı sokucam yazara.
s.m.m.k.k.(yazar):"ayb ayb bi daha de seni siktirmiyo muyum gör"
Ananı ya aminakoim senin.
En sonunda yazar ile konuşmamı bitirip olaya döndüm bi dakka lan yazar niye var benim hayatımda.Aman hayal gücüdür boşver.
Sukuna hala bana sırıtarak bakıyodu.
S:"ben şimdi yapmak istiyorum olur mu dilek gerçekleştiricim?"
M:"b-bilmem"(klavye kekeliyo)
Götümde bi el hissettim lan LAN GÖTÜM GİDİYO a sadece öpüşcektik tamam.
Sukuna'nin beni hızlıca kucağına alması ile bacaklarımı ona sarmam bir olmuştu o da hızlıca dudaklarımızı birleştirmişti.
Yine aynıydı hiç bi şey değişmemişti hatta eskisinden de iyiydi artık şeker gibi geliyodu dudakları bitmeyen ve sürekli sahip olmak istediğim bi seker.
Biraz daha öpüştükten sonra dudağıma ısırması ile ufak bi inleme bırakmıştım ortaya o ise beni kendine bastırmıştı bunu yapmasi ile daha çok inlemeye başlamıştım.O ise her inlememde daha çok tatmin olup inlemelerimi çoğaltıyordu.İşin içine dillerimizi kattığımızda sesler çoğalmıştı benim ağzım yorulmuşken Sukuna daha yeni başlamış gibiydi tabi en son nefessiz kaldığımızda ayrıldık ben ise kızarık yanaklarım ile yere bakıyordum oda bana sırıtarak bakıyordu.
S:"çok fazla kızarıyosun Megu"
İsmimi kendince ve kısaltarak söylemesi beni mutlu etmişti o yüzden kafamı kaldırıp dudağına bi buse kondurmuştum.(Buse ne yapıyosun kardeşim Megumi sana koyuyo)
Benim busem ile bana mutlu mutlu bakıyordu.
S:"sende de varmış bişeyler her iltifat ettiğimde öper misin beni?"
Sessizce ve kafamı kızardığım için yine yere indirmiştim ve konuşmuştum"
M:"belki her seferinde yapamam ama..."
S:"sıkıntı değil senin yapamadıklarında ben yaparım"
Dediği şey ile alttan kıkırdamıstım.
S:"kucağım rahat galiba?"
Dediği şey ile olduğum konum aklıma geldi hızlıca kalkmaya çalıştım ama başaramadım onun yerine odama dogru yürümüştü ve birlikte yatağa yatmıştık.
S:"Megu"
M:"hm"
S:"sevgilim olur musun?"
Bi anda sorduğu soru ike kafamı boynuna gömmüştüm çok güzel kokuyodu.
S:"bunu evet olarak mı algılamalıyım?"
Sorusu ile kafami sadece gozlerim görülebilir bi sekilde kaldirdım ve onaylamak amaçlı kırpıp bi yandan da 'hmm' diye mırıldandım.
Bi süre sonra daha öyle durduktan sonra bana eşlik eden güzel koku ile uyuya kaldım.
...
Kapımın açılması ve içeriye bodoslama dalan yaban domuzu ile yataktan fırladım.
M:"AMINA KOIM SENIN"
G:"Megumi amım yok karşim"
M:"kes lan inş ıslak tuvalet terliğine çorapla basarsın"
G:"Megumi amına koim senin"
M:"Gojo amım yok karşim"
G:"vay piç ben siz o kadar evde yanlız kalın diye evden çıktım"
M:"zaten çıkman gerek yaban domuzu gibisin"
G:"KÜSTÜM OROSBU ÇOCYUPOĞ"
M:"küs bane"
G:"bugün yine motor yarışları vardı ya unutmuşum işe bak ya"
M:"özür dilerim abi"
Abim özrümü kabul etsin diye ağlama numarası yapmaya basladı ama gerçekten ağladım oyunculuğum iyidir ama benim mal abim kaç senedir anlıyamadı bunu aw, abim hemen ynıma gelip oturdu.
G:"tam ağlama senide götürürüm zaten bugün Suguru aşk böceğim hayatımın analı üşütmüş offfff"
Özür Suguru abi ama hasta oldugun için teşekkürler bu benim corona olmama gülmüştü mk(sigma kedi(ben) notu;corona diyince aklıma bütün aileye corona bulaştırıp bana bi bok olmadığı geldi la PAUAHAJHZHH)
Neyse sağol Suguru abi sana Mantı yapıcam abimle evlen kendi ellerimle beslicem seni tabiki abimi değil onu evden atarız yaban domuzları gibi vahşi hayvanlar evlerde yaşayamazlar dimi tabi sen istemessen ayrı canım benim.
Bu kadar övmek yeter.
M:"teşekkürler abiiiii yarına mantı yemek ister misinnn?"
G:"vallamı çok isterim"
M:"sen iste yeter canım abim(!)"
Bi kaç övgüden sonra odadan çıktı bende bizimkilere yazdım.
gumi^gumi_11
beyler bayanlar kaydiraktan kayanlar ben bi bok yedim sabah solicektim ama gotum yetmedibi'vurimmi_dayi66(nobara)
ne yaptindoremon^doridori(ıtadori)
got yerindeyse bok yememissindir cistir ogumi^gumi_11
igrenclesmeinsimdi soyle ki...(olanları anlatır işte üşendim)doremon^doridori
knk ishal yemişsinbi'vurimmi_dayi66
kusucam mk sus bi sengumi^gumi_11
bu aksam yine motor yerine gitcem abimle siz gelmiyosunuz ezikler yarin ikinize bisi dicem bide bi kac sey vericem azvik meraklanin azcik gidiyom bibidoremon^doridori
aybbi'vurimmi_dayi66
cok ayb amina koim megumisurpsiz yapim dedim nasil bayadir bolum atmiyodum son gunlerde bi sey oldu diye bi dun attim sonra kiyamadim bi tane daha atttim yine bolum atamayabilirim hergayse cok konusrum cok malim bibi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bücür/////sukufushi/////(megumi×sukuna)
Sonstiges☆okulun zorbası sukunanın gece hayatını öğrenen megumi ve meguminin arkadaşlarıyla uğraşan sukuna... "bunu kimseye söyleme velet aramızda" "anlaşma yapalım" "ne?" düzyazı×texting <3iyi okuyuşlar<3 (yazım hataları olabilir kb)