14¤HAYATIMIN SOKU AMINA KOIM.

92 7 18
                                    

Uyandığımda zaten akşama geliyodu o yüzden bizimkilere yazıp hazırlanmaya başlamıştım işte.

Abim elindeki poğaçayı ağzına tıkıştırırken odaya girmişti neyseki ben çoktan hazırlanmış abimi bekliyodum.

Ben onu bekletseydim anamı sikerdi göt lalesi Suguru abiyi hak etmiyorsun sen.

Abim beni tekmeleyerek dış kapıya kadar sürüklemişti bende hızlıca ayakkabılarımı giymiştim ve motorun yanında bizim domuzu beklemeye başlamıştım.

Arkamdan duyduğum motor sesi ile hızlıca bakışlarım oraya döndü Sukuna bana bakarak gülümsüyordu.

S:"birlikte gidelim mi abine söyle"

Ben de biraz heyecanlı bi şekilde başım ile onayladım ve beklemesi için işaret yapıp apartmandan daha yeni çıkan abime baktım ve ıslık çalıp Sukunayı gösterdim.

O da bana orta parmak çekip siktir git dedi.Bende ona orta parmak çektip bana doğru koştuğunda hızlıca Sukuna'nin arkasına geçtim.

M:"bas gaza bas gaza geliyo sikicek anamı bas gaza"

Sukuna pek aceleci davranmayıp bana kıkırdadı ve bir anda gazı kökleyerek abimi arkada bıraktı ben de göt korkusundan çocuğa yapıştım bırakmıyorum.Aslında göt korkusu değil o da varda bi yandan dayıyom eğlenceli.

Ellerim yine yerlerini bulmuş gibi keyiften bi gezintiye çıkmışlardı kasları geçen günkine göre farklı değildi.

Birden konuşmaya başlıyınca sesini zar zor duyduğum için dikkatle dinliyordum.

S:"Sen uyuya kalınca abin geldi ben de o biraz abin ile konuşup çıktım evden"

M:"sıkıntı değil zaten abim öyle görse kesinlikle saçma sapan sesler yaoar uyandırırdı iyi yapmışsın"

Ona afferim demem ile gülümsemesini tutamamıştı.E yiyim mi şimdi ben seni napim askim.

M:"e yiyim mi şimdi seni ben askim"

S:"olur ama bence içinden konuştuğuna emin ol bebeğim"

M:"ney?"

Hem dediğim seyi içimden söylemiyişim yüzünden hem de bana bebeğim demesi yüzünden kızardım ve kafamı sırtına koydum yol boyunca da utancımdan ağzımı açamadım.

M:"geldik Megu"

Ya bu çocuk beni öldürücek yemin ederim Megu ne yaaaaa.

Aklıma bi anda sabah ki sey geldi her iltifatında dudağında öpcektim hatırladımm.

Hızlıca motordan indim ve ellerim ile yüzünü tutup öptüm ama bi sefer ki buse değildi.

S:"bu sefer ki ödülüm öbür ki ödülüme kıyasla daha güzel"

Obur ki ödülü bizim evde buse kondurmamdı.

M:"hem şanş için öptüm hem de iltifat için"

Kıkırdamış ve boyumuzun arasında pek fark olmadığından sadece yüzünü indirip dudağıma sonra da burnuma buse kondurmuştu.

Başlama sesini duyunca ayrılmıştık abim bnei izleyici koltuklarında beklediğinden iki dakika tuvalete gidiyim diyerek koşarak tuvaletin yolunu tutmuştum.

İşimi halldeip çıktıktan sonra merdivenlérden izleyici koltuklarına çıkıcaktım ki ağzıma bez koyulmuştu.

Bir süre debelendikten sonra dayanamamış ve bilincimi kaybetmiştim.

....

Vücudumda bana eşlik eden ağrı ile gözlerimi yavaşça açmıştım.Bir odada klasik tek kişilik yatak odası gibi bir yerdeydim.

Bücür/////sukufushi/////(megumi×sukuna)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin