3¤canım abim(!)

150 11 11
                                    

Abimin araması üzerine eve gelmiştim ne olduğunu sorduğumda yine cevap vermemişti üstüne güzle biseyler giy çıkalım demişti onun giydiklerine bakarak kafamda kombinimi oluşturdum.

üstüme kısa kollu beyaz bi tişört altıma siyah paraşüt pantolon giymiştim ayakkabı olarak kapalı yeşil converse takı olarak ise birkaç yüzük ve küpe takmıştım çıkarkende üstüme siyah bol bi hırka almıştım.İceei girdiğimde bi abime bi bana bakmıştım aslında biraz farklı gibiyiz- şaka yapıyorum alakamız yok,abim beni görmesiyle ayaklandı ve aynaya geçip saçını düzelttikten sonra yanıma geldi.

Beni baştan aşsağıya süzdükten sonra yüzünde belirsiz bi sırıtma oluştu.

G:"benim kadar mükemmel değilsin ama yinede kaparlar seni yanımdan ayrılma derim"

Böyle demesi ile daha çok meraklanmıştım en sonunda 'hadi gidelim' demesiyle telefonu ve anahtarı alıp çıktık.

Karşımda duran motorun çalışması ile şok geçirdim.

G:"yeni aldım nasıl ilk seni bindiricem off suguruyu bindirmek vardı"

M:"güzelmiş"

Motora bindik ve gitmeye başladık 20 dakika sonra bir yere vardık.Abim motoru park etti ve biraz kalabalık olan mekana geldik.Abim yine girmeden önce tembihlemişti elimi sakın bırakma diye sanki küçük çocuğuz.Abim elimi tutarken bir yere geldik ve oturduk burası o kadarda kalabalık değildi VIP sanırım.

M:"nerden buldun la bu kadar parayı sen"

G:"sevgilim yani Suguru abine sorsan daha iyi"

Anladım dee gibi kafami salladım ve karşımızdaki kocaman alana baktım.Birden bir ses yükseldi.

Herhangi birisi:"EVET BAHİSLERİ ALIYORUM LİKRO MU YOKSA KİMENARU MU?"

Anladığım kadarıyla burası motorcular için bahis yeriydi.Motorların ikisine bakmam ile gözlerimin açılması bir oldu.Karşımda yüzündeki dövmeleri ve kapalı pembe şaçları ile Sukuna duruyordu.Onu görmem ile abimin arkasına oturdum.

M:"abi sukuna burda"

G:"ney kim"

M:"geçen dövdüğün çocuk"

G:"evet ya son günlerdir burda bahis için yarışıyo,ama çocuk fena motor sürüyo he sen biliyo muydun motor sürdüğünü?"

M:"hayır okulda motor ile ilgili konuşmuyo"

Abimle rahatça konuşurken izlenme hissi ile bakışlarımı motorlara çevirdim ve bana sırıtarak bakan sukuna ile karşılaştım.Göz göze geldiğimizde abimin arkasına saklanmaya çalışıyodum ama canım abimin(!) önümden çekilmesi ve beni yanına oturtması ile abime 'AMINA KOIM PEZEVENK SENİ SUGURU İLE AYIRMASSAM'bakışı attım.Oda bana 'bok ayırırsın tipsiz ' bakışı attı.Onu boşverip geri açık alana baktığımda motorcular yerlerine geçmiş geri sayım başlamıştı.Ve 3 2 1 ışıķ hızında giden motorlar ve insanların bağırışları.Gözüm sadece Sukuna'nın üzerindeydi ve motorda iyi olduğu apaçık ortadaydı.Offf bide yandan profili çok seskimis(seksi) ne diyom lan ben.Kabul ediyorum tamam bu Sukuna hayatımda gördüğüm (abimden sonra) en yakuşuklu insan.Sukuna'nın yarışı kazanması ile etraftaki sesler kesildi ve yetkili konuştu.

Herhangi biri:"YARIŞI KİMENARU KAZANDI"

G:"eh belliydi ben gidip bahsimi alıyım gelicek misin?"

M:"ben bi tuvalete gideyim"

G:"tamam ama kaybolma sonra bide senle uğraşamam merdivenden in düz git zaten orda"

Bişey demeden ayağa kalktım ve merdivenden inip tulavetlere doğru yürüdüm.İçeri girip işimi hallettikten sonra çıkıcaktım ki içeri giren Sukuna olmasaysı.

S:"sen ne arıyosun burda tek dolaşma kaçırırlar küçücüksün zaten"

M:"abimle geldim bişey olmaz"

S:"evet bi kaç gündür bana yatırıyo bahsi"

M:"iyi motor sürüyo mussun"

S:"tabiki"

S:"bunu kimseye söyleme velet aramızda"

M:"anlaşma yapalım"

S"ne?"

M:"diyorum ki anlaşma ya-"

S:"onu duydum ne anlaşması?"

M:"hmmm sen okulda bizimle uğraşmayı bırak bende söylemiyim biliyosun ki okulun itraf sayfasına yakınım bunu okul öğrenirse ne olur bence en fazla polise filan şikayet ederler motorun alınır"

Yüzüme piç sırıtışı takmıştım,o ise oflamışti.

S:"tamam ama hele birisine söyle abini filan siklemem öldürürüm seni"

M:"hele hele yarama bak hel- ay pardon ağzımdan kaçmış alışmışım"

Hemen tuvaletten çıkıp abimin yanına gittim oturmuş beni bekliyordu.

M:"ne kadar yatırdın?"

G:"1000 dolar"

M:"oha amina koim ya kaybetseydi ne bok yicektin"

G:"fazla kolay kaybetmez o hem karşısındaki kolay rakipti onun içinde çocuk oyuncağıydi zaten"

M:"istersen beni vee onu al kardeş olarak bu güven nerden geliyo"

G:"dövdüğümde anladım hem boşver hadi gidelim"

İtraz etmedim ve aşşağıya indik motorun olduğu kısma giderken Sukuna da gidiyordu onunla göz göze geldiğimde yine sinir bozucu sırıtmasını yapıp göz kırpmıştı bende ona pek aldırmadan önüme dönmüştüm ama benim tersime abim Suknaya kaş göz hareketi yapıyordu Sukuna ise başına hayır anlamında salladı ve gazı kökleyip hızlıca gözden uzaklaştı.Bende abimin arkasına bindim ve eve gitmeye başladık bir süre sonra eve gelmiştik anahtatla kapıyı açarken abime seslendim.

M:"paranın nerden geldiği belli oldu baksana 2000 dolar aldın bi gecede"

İçeri girerken ayakkabımı çıkarttım ve odama geçtim üatümü değiştirdikten sonra takılarımı çıkardım ve telefonu alıp yatağa uzandım saat 12 ye geliyordu.Bizim grub ile biraz olanları anlattım ve Sukunadan bahsettim onları kimseye söylememeleri için sıkıca tembiz ettim en sonunda kısa bi gömüşürüz (görüşürüz) yazıp telefonu sarjza taktım sonra kısaca tuvaletimi yapıp dişimi fırçaladım biraz evde boş boş gezdikten sonra abimin odasına gidip abime baktım ps oynuyodu benide çağırdı biraz oynadıktan sonra kalktım ve odama gittim saat 2 ye gelirken son bir kez olanları düşündüm ve yarının güzel olması dileeği ile gözlerimi kapatım kendimi uykunun kollarına bıraktım.

bi günde ne kadar bölüm attım olm kendimi aşıyorum👅👌🏻👈🏻

Bücür/////sukufushi/////(megumi×sukuna)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin