18•kaç enişten var

55 5 9
                                    

bir kaç saatin ardından itadori ayıldı ve bana bi tane yapıştırıp götünü çevirip yerine oturdu.

M:"sende abartma mk bi tane vurdum bayıldın"

I:"Megumi amına koyarım senin dişim sallanıyo orospu çocuğu"

M:"ayb küfür etme bak çarpılırsın cızzz diye Allah belanı verir... gerçi daha ne kadar vercekse"

Konuşmam bitince arkasından mükemmel bi anırma bırakmıştım.

I:"neyim var işte taş gibi çocuğum miss"

M:"he sen taşsan Sukuna senin yanında ne amına koim"

Dediğim şey ile Sukuna iyice yanıma yıkılmıştı.

S:"öpiyimmi bi kere?"

N:"he öp hepimizin önünde"

I:"önümde vıcıklaşmayın sege odaya,odadan da üç kişi olarak çıkmayın"

M:"sanki bişi yaptık amina koim"

N:"bu arada Megumi sen Urameye ne dicen?"

M:"hiç bilmiom Urame Sukunaya aşık nasıl çözcez onu da bilmiyorum"

S:"ya boşver takıntılı olmasıymış o da amina koim banane"

M:"ama onunda duyguları bar ya hani"

N:"gidelim o zaman sevgilisi olmayan birine aşık edelim ne diyim"

Nobara'nın ortaya sunduğu fikir ile herkesin bakışı İtadoriye döndü.

İ:"aynen amina koyim bitek ben varım bu dünyada hme istesenizde olmaz imkansız yok yani"

M:"ya hadi"

İ:"itadori ciddiyim ebeni sikerim hayatta olmaz beni burda 100 tur siksinler yine olmaz"

N:"ne inatçısın altı üstü sevgili olcan"

İ:"ebeni sikerim"

S:"aslında bence de olmaz çünkü hem itadori istemiyo hem ayrıldıktan sonra yine peşimizde düşer hem de-

M:"tamam yeter ne yapıcaz o zaman"

İ:"favori eniştem sensin be Sukuna eniştem canım"

S:"kaç enişten var sanki amına koim"

İ:"kaçtı ya ıııı 1 2 3 4... 5.. 6. evet evet altı tane var"

M:"yuh gle bende enişten oliyim"

S:"istiyosan ol ama ben şimdiden diyim Sukuna hep en iyi eniştem olarak kalıcak yerini kapamassın"

M:"tamma sus sen"

İ:"bana sormadın mı sanki amina"

M:"öyle mi olmuş?"

N:"amınıza koyim bi konuya bağlı kalamıyonuz mu lan?"

S:"düşünmek için çok üşengeçim ben akışına bırakalım gitsinsu akar yolunu bulur"

N:"ya bulmassa ne olcak?"

S:"umrum dışı sonuçta Megumi yanımda olsun fark etmez"

Sukunadan gelen iltifat ile dudağına bi buse kondurdum.

İ:"ya yemin ederim cıvık cıvık kusucam amina koim ben niye sizin yanınızda duruyorum."

N:"tamam bend de konuya bağlı kalmicam çok acıktım yemek yiyelim"

M:"ne yicez?"

İ:"bilmiyom ne yiyek?"

M:"hani bnede bilmediğim için soruyorum ya geri zekalı"

S:"ben Megumiyi yesem yeter"

M:"ben yemek miyim lan"

N:"bence senin anladığın anlamda demedi onu Megumi"

Nobara'nın konuşması ile gözlerim fal taşı gibi açılmış Sukunaya bakıyodu.

M:"senin o ağzını var ya-"

Kollarımın ikisinide tutup sözümü kesmeme sebep olmuştu.

S:"öpersin dimi"

Dediği şey ve ani yakınlaşma ile kızarmıştım.

N:"hadi biz çıkıyoruz evden yemek yemeye gitcez 2 saat sonra gelcez tamam mı aklınız da olsun size de yemek getircez bak 2 saat tamam mı 2 saate işiniz bitsin yoksa veririm Megumiyi Utahimeye."

Gelen kapı çarpma sesi ile irkilmem artmıştı.

Sukuna'nın birden beni koltuk ile arasına alması ve tek eli ile ellerime yukarıda birleştirmiş bana bakan yüzü ile benimki yavaştan yavaştan kalkmaya başlıyordu.

S:"noldu bi kızarmaya başladın?"

Sırıtarak konuşmuş ve bana biraz daha yakınlaşmıştı heyecandan kontrol edemediğim nefeslerim onun dudaklarına değiyordu.

En sonunda daha fazla dayanamamış olucak ki dudaklarını benimkilere sürttü ve öpmeye başladı.

Bu sakin bi öpücükten çok beni göremediği günlerin acısını çıkaran bir öpücük gibiydi.

Zar zor öpücüğe ayak uydururken ağzıma gelen metal tadı ile daha çok hoşuma gitmeye başlamıştı.

Sukuna elini tişörtümün içine götürmüş yumuşak hareketler ile belimi okuşuyordu.

Elini yavaştan yukarı çıkardı ve tişörtümü üstümden aldı.

M:"valla ben diyim izin vermiyorum bu yaşımda olur mu hiç öyle şey ya"

S:"off yaaa belki bu sefer bi olur diye şansımı denemiştim nasipte yokmuş bende o zaman beklerim senin o büyüyünce yaparız dediğin şeyi yapmayı"

M:"afirik ya yerim ben seni nasılda söz dinliyon"

S:"tabi ben Megumiciyim"

Dediği şey ile iyice yanına yılışmış sarılarak kokusunu içime çekiyorum.

M:"bu Nobarada çok mal sanki benim huyumu bilmiyomuş gpibi bizi yanlız bıraktı."

S:"Benim için çok güzel yalnız kalmamız bitek senin kokun geliyo bitek senin sesin var sen yanımdasın en güzel anlarım"

M:"ham yaparım seni"

S:"sen yapacaksan sıkıntı değil"

Benim bir numaralı romantiklerin romantikleri yakışıklıların yakışıklısı bi tanecik annesinin karnında nur inmiş canımın iç- öhm öhm neyse işte özetle Sukuna dan gelen güzel cümlelere ödül olarak elimi saçlarına götürüp okşamaya başladım.

Okşamaya başlamamı sevmiş ki kafasına koynuma yatırmış gözlerini kapatmış yatıyordu.

M:"Bu aralar hep evde yatıyoz dimi bi tek Nobara ve İtadori geliyo"

S:"istiyosan yarın dışarı çıkarız"

M:"olur nereye gidelim?"

S:"sence nerelere gidelim?"

M:"bende onu soruyom nerelere gidelim?"

S:"aslında aklımda bir yer var ama sürpriz"

M:"merak ettim söylesene ya"

S:"olmaz"

M:"bak gittiğimizde bilmiyomuş gibi yaparım lütfennnnn"

S:"aslında bişey yaparsan söylerim"

Gelen heves ile heyecanlı bi sesle konuştum

M:"neyyyyy?"

S:"büyümeden sevişirsek söyle-"

Güzel bir şey diceğini sanarken dediği şey ile ağzına bi tane vurmuştum.

M:"rüyanda görürsün"

S:"rüyamda gördüm de o yüzden soruyom zaten"

bu bolumde bu kadardi nasil yazmisim bi kac bolume final haberiniz olsun helelele geçen 3 yasindaki kardesim bana nah cekti ua aranizda webtoon okuyan varmi eger varsa benim pinte yazarsiniz hergayse cok konustum cok malim bibio
👊🏿

Bücür/////sukufushi/////(megumi×sukuna)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin