Reggel Péter nagyon igyekezett a gimnáziumba, mivelhogy ma korán kezdtek, és ő későn kelt fel. Nagyon izgult, hogy beérjen a suliba időben. Péter 17 éves volt. Udvarolt egy csodaszép lánynak, Bernadettnek. Péter szemében ő volt maga a mennyország. Elbűvölte őt a lány kék szeme, piros ajka, pillantása és a hosszú szőke haja, valamint az igen nőies testalkata. Péternek sötétszőke haja, világoskék szeme és férfias megjelenése volt. Hát ennyit őróluk. És most kezdődjék a szex-sztori!
- Helló Berni!
- Helló Peti!
- Képzeld, ma majdnem elaludtam!
- Akkor örülhetsz, ha beértél!
- Egész úton izgultam, hogy beérek-e.
Csöngettek.
- Milyen órával kezdünk? - kérdezte Peti.
- Matek.
- Úgy látom, hogy ma megint végig unatkozom az órát! - sóhajtott fel Péter.
- Már miért unatkoznál? - kérdezte Berni (ez a Bernadett beceneve.) - Hiszen itt ülök melletted én! - Az „én"-t a mondat végén megnyomta.
Mind a ketten hátul ültek a padsorban, és viszont szerették egymást. Bejött a matematika tanár, aki sovány testalkatú, már kopaszodó fiatal volt. Legelöl lévő egyik tanuló felelt éppen. Miután befejezték a feleltetést, a tanár elkezdett magyarázni. Péter unott arccal figyelte.
Amikor az óra közepe fele járt, egyszer csak azt érezte, hogy simogatja valaki a combját. Lenézett és látta, hogy Bernadett keze az. Mivel egy szót se lehetett szólni az óra közben, ezért némajáték alakult ki belőle. Péter jobb kezét - jobb oldalon ült Bernadett - lecsúsztatta a pad alá és Berni combjára tette. Már nyár lévén Péter rövidnadrágban, Berni „comb-szoknyában" volt. Péter felnézett Bernire és így találkozott a tekintetük. Utána figyelték a tanárt, és közelebb ültek egymáshoz.
Eközben Péter keze feljebb ment Berni combján és elérte a szoknyáját. Berni pedig benyúlt a rövidnadrágba. Péter hímvesszője fölállt, és Berni csiklója megkeményedett. Péter bement a szoknya alá, és a comb belső részét kezdte el simogatni. Míg Péter ezt csinálta, Berni megtalálta Péter hímvesszőjét, fölhúzta a bőrt, és elkezdte az ujjával a makkot simogatni. Péter ezt élvezte. Elővett egy papírt és ráírta, hogy mit érez:
„Ah! Nem gondoltam... ah, hogy nem fogok... ah... unatkozni, ah!"
Ekkor a papírt átcsúsztatta Berninek. Eddig a tanárra „figyeltek", és csak a kezük mozgott. Berni ezt írta rá, miután elolvasta a levelet:
„Nem vettem föl ma bugyit, ezért ne lepődj meg! Úgy érzem, nemsokára megjön a magömlésed!"
„Én is érzem, Berni. De légy szíves, addig ah... ne menj el!"
„Jó, te is jól csinálod!"
Abbahagyták a levelezést. Péter keze már a szeméremdombot simogatta. Mindig lejjebb ment. Tudta, hogy Berni szűz. Megtalálta a nyílást és széttárta ujjaival a szeméremajkakat, megtalálta a csiklót. Közben Berni szája picit kinyílt és halk sóhajokat adott ki magából. Péter elkezdte gyengén dörzsölni a csiklót. Berni Péter hímvesszőjét erre elengedte, visszahúzta a bőrt rajta, és kihúzta a kezét a nadrágjából.
- Öt perc múlva csöngetnek! - jelentette be a tanár.
Péter gyorsított a „tempón" és végül hallotta Berni elégedett nyögését és ekkor abbahagyta. Kihúzta kezét a szoknya alól és föltette a padra. Berni megigazította szoknyáját és ő is fölrakta a kezét a padra.
Végre kicsöngettek! Miután összepakoltak, a folyosón Bernadett megszólalt:
- Jó ezt veled csinálni! Csak a bioszt nem értem, ezért majd olyan este hét-nyolc körül gyere fel! Előbb nem tudsz, mert edzésem lesz. Várlak!
Erre eltűnt a folyosón. Péter szíve csak úgy dübörgött. Alig várta a hét órát. Mire odaért, már fél nyolc volt. Vett egy csokor virágot is. Csöngetett. Berni nyitott ajtót és már fürdőköpenyben volt.
- Ó, de szexisen nézel ki! - mondta Péter, miután bement a lakásba. - Szüleid?
- Most elmentek egy hónapra üdülni.
- Mikor?
- Tegnapelőtt.
Péterék bementek a szobába, és Berni elővette a „Biológia könyvét". Elkezdték lapozgatni, miközben leültek egymás mellé. Péter Bernadett nyakánál átkulcsolta a kezét. Aztán az egyik kezét leengedte, a másik keze besiklott elölről a fürdőköpeny alá. Berni ezt észrevette, így szembenézett Péterrel.
Miközben nézték egymást, Berni kioldotta a fürdőköpeny zsinórját, így kibomlott egy picit a köpeny. A szemezésből csók lett, és abból pedig nyelves csók. Ledőltek az ágyra, miközben kinyílt a köpeny. Bernin nem volt semmi! Levette köpenyét, így már teljesen meztelen volt. Berni levette Péter ingét, nadrágját, és végül az alsóneműjét is, így ő is meztelen lett.
Berniék abbahagyták a csókot, és Péter Berni nyakát, utána a vállát, a mellét kezdte el puszilgatni, utána a hasát - eközben megfordult az ágyon -, a szeméremszőrzetét, végül a szeméremajkakat. A csiklóját már nyelvvel ingerelte.
Eközben Bernadett Péter hímvesszőjét kezdte ingerelni: fölhúzta a bőrt rajta, bevette a szájába és a nyelvével izgatni kezdte. Végül Péternél megjött a megömlés, Berninél a kielégülés. Utána mindketten felöltöztek, Berni azt mondta Péter indulásakor:
- Várlak mindig, amikor csak akarsz, gyere! - Ezt olyan szenvedélyesen mondta, hogy Péter szíve nagyot dobbant.
- Hát persze, hogy eljövök, drágám! - A „drágám" szó pedig Bernit hatotta meg.
Megcsókolták egymást és elbúcsúztak. Péter tudta, hogy Bernadett mindig szeretni fogja.
YOU ARE READING
Tinivágyak
Romance13-14 évesen kezdtem erotikus történeteket írni. Ezekkel a sztorikkal kezdődött minden. Úgy döntöttem, leporolom nektek, és közzéteszem. Akkoriban még nem voltak olyan romantikus-erotikus könyvek, melyekben felnőtt témákról lehetett olvasni. Főleg n...