Balatoni-sztori

502 3 0
                                    

A nevem Zsuzsa. Nyár lévén leutaztunk a Balatonra. Itt találkoztam először egy irtó jó sráccal. A nevét remélem, nem baj, ha nem mondom.

Szóval az a lényeg, hogy megismerkedtünk. Mikor a parton voltunk, velem szemben jött és megkérdezte:

- Nem jössz vízibiciklizni?

- Dehogynem! Csak várj egy picit, mert a szüleimnek is megmondom.

Tíz perc múlva már kint is voltunk a nyílt vízen. Már bent jártunk, ahol kevés a strandoló, amikor a hónom alatt átkarol, és a mellemet kezdi el simogatni, ami már kezdett megkeményedni. A fürdőruhám az út közben vizes lett, és ezen keresztül simogatott. Én a fejem a vállára hajtottam, és így tekertünk beljebb.

Odáig mentünk, ameddig körülbelül nyakig ért a víz. Persze a Balaton most is koszos volt a felvert iszaptól. Így szóltam hozzá:

- Légy szíves, hagyd abba a mellem simogatását egy picit!

- Jó.

Erre felálltam és beugrottam a vízbe. Ő is utánam, de nem jött fel. Kezdtem aggódni, mikor érzem, hogy valaki a lábamat simogatja. Én felsikítottam, mire ő feljött a víz alól és megkérdezte:

- Mi a baj?

- Valaki simogatott a víz alatt.

- Nyugi, csak én voltam!

- Ja! Az más.

Erre megint lebukott és mivel terpeszben álltam, érzem, hogy valaki a fürdődresszemen át a hüvelynyílásom környékét simogatja. Tudtam, hogy ő az. Majd mögöttem felbukkant és a melleimet kezdte el simogatni. Mivel csak a fejünk látszott ki a vízből, nem lehetett látni, hogy mit csinálunk a víz alatt.

Levettem a fürdődresszem és a vízibiciklire tettem. Ő is levette a fürdőnadrágját, így mindketten meztelenek voltunk a víz alatt. Mikor közel állt hozzám, éreztem, hogy a hímvesszője feláll. Alig vártam, hogy belém hatoljon. Egyik pillanatban - mikor a melleimet simogatta - belém hatolt! Egy aprót sikkantottam, majd „megadtam a ritmust".

Együtt nyögdécseltünk. Majd szembefordultam vele és úgy „dugtunk". Végül kihúzta a vesszőjét és a víz felszínén észre lehetett venni a „foltokat". Tehát elélvezett. Én is hamar elélveztem.

Meztelenül felmentünk a biciklire és a tömegnek hátat fordítva napoztunk. Én a markomban fogtam a hímvesszőjét a bőrével felhúzva. Majd egy óra múlva felvettük megszáradt fürdőruháinkat és kifele mentünk.

Mikor kiértünk, a szüleim megkérdezték:

- Na! Úsztatok egy jót?

- Igen! Egy nagyon jót... - erre rákacsintottam.

Estefele megint találkoztam vele, és titokban bevittem a szobámba. Az ajtót becsuktam, majd bezártam. Azt kérdezte:

- Szüleid?

- Elmentek Balatonszárszóra a nagymamámat meglátogatni. Lehet, hogy ott is alszanak.

- Mikor mentek el?

- Úgy félórája... De nem ez a lényeg! - erre ráfeküdtem az ágyra, szétraktam a lábam, mire ő azt kérdezte:

- Most van alattad fürdőruha?

- Nyugi! Nyáron úgy sem veszek föl semmit a ruhám alá! - és hogy a mondatomnak nyomatékot adjak, a szoknyámat elölről felhajtottam és a blúzomat kigomboltam. Azt mondtam neki:

- Gyere már! Gyere közém!

Erre odajött és megcsókolt, majd a szájával lejjebb ment, és eljutott a mellemig. Elkezdte nyalogatni és puszilgatni, miközben azt mondta:

- Most... cupp... be... cuppp... pótolom... cupppp... amit a... cuppp... vízben... nem... cuppp... tehettem meg...

Közben én nyögdécseltem, és a mellbimbóim megkeményedtek:

- De... aahh... jól... ah... csi... aaahh nálod! Aaaahhh... még! Aaaahhh...

Majd később a szájával lejjebb ment a hasam és a szeméremdombom felé. A kezével közben a melleimet simogatta, míg a szájával és a nyelvével a szeméremdombomat, a szőrzetét és környékét izgatta. Én teljesen izgalomba jöttem. Még jobban nyögdécseltem, miközben ő megfordult úgy, hogy a számba vehessem a vesszőjét.

Én rögvest bekaptam és izgatni kezdtem az ujjammal, a nyelvemmel és az ajkammal. Ő eközben széttárta az ujjaival a nyílásomat, és nyelvével közben izgatta a környékét. Hű, de klassz volt! Majd a csiklómat kezdte nyalogatni, és végül a középső ujját belenyomta a hüvelyembe. Tehát felujjazott.

Ki-be húzogatta az ujját, majd megfordult és belém hatolt. A belém hatolás pillanatában felsikkantottam, de ő egyből megcsókolt, miközben mozgattuk a csípőnket. Majd a mellemet puszilgatta és egy váratlan pillanatban kihúzta a vesszőjét és rám fröcskölte az ondóját.

Mivel én még nem elégültem ki, a szétfröcskölt ondót elkentem magamon, és ő a csiklómat elkezdte nyalogatni, dörzsölgetni. Végül én is kielégültem.

Felöltöztünk és búcsúzóul adott egy nyelves csókot és megsimogatta a mellemet. Azt mondta:

- Szép vagy! Egyszerűen csodálatos!

- Te is! - Erre ő eltűnt a sötétségbe. A fiút úgy hívták, hogy Alex.

TinivágyakOù les histoires vivent. Découvrez maintenant