Amit most le fogok írni, ritkán esik meg velem, de ez alkalommal összejöttek a dolgok. Vágjunk bele!
Miután a suli véget ért, hazafelé indultam. Mivel igen fáradt voltam, aludtam egy kicsit. Úgyis péntek van, tehát másnapra semmit sem kell tanulni. Igen kellemes álmom volt, és amikor kinyitottam a szemem, az álmom folytatódott. Az történt ugyanis, hogy Csilla feljött hozzám, és mivel látta, hogy alszom, elővette a vesszőmet és nyalogatni kezdte. Ismét behunytam a szemem, hogy így élvezzek. Még sóhajtoztam is. Csilla ezt észrevette, abbahagyta a nyalogatást, felhúzta a miniszoknyáját, majd széttárt lábakkal ráült a meredő botomra. Miután felkarózta magát, megkérdezte:
- Mi volt ma a lecke? - ugyanis nem volt ma suliban. Miután beleélveztem, egy zsebkendővel letörölgette a bejáratát, és utána ráült a tenyeremre úgy, hogy a megfelelő helyen simogassam.
- A biológián már túl vagyunk - feleltem. Ezek után átnéztük a leckéket, közben megszakítva egy-egy biológiával.
Miután mindkét értelmében elment, én is elindultam a klubba. Ott táncoltam az egyik lánnyal, aki hirtelen levegőtlenségre panaszkodott, így kimentünk sétálni a parkba. Két miniszoknyás, hegyes mellű, jó, sőt bombajó barátnői titokban utánunk jöttek. A három lány kora kb. 18-21 év között volt. Szóval ezzel a lánnyal kisétáltunk a parkba, és mivel már koromsötét volt, senki sem járt arra. A két barátnője egy bokorban bújtak meg, és mindent láttak, de erről én nem tudtam.
- Üljünk le erre a padra! - javasoltam, amibe a frissen szerzett barátnőm bele is egyezett. Átkaroltam és úgy néztük a csillagokat.
- Bimbózik a tulipán! - mondta, amit értettek a barátnői, csak én nem, így csak csodálkoztam:
- Tessék?
- Igen, bimbózik. - Erre a hóna alá tette a kezem, a mellére. Mindent értettem. Később egy szótárocska lett ezekből, amit itt leírok:
* Bimbózik a tulipán - Fogd meg a mellem és simogassál!
* Kinyílt a nagykapu - Ujjazz fel!
* Idén kemény a cseresznye - Duzzad a csiklóm.
* Késik az esti vonat - Mikor dugsz már meg?
* Hogy van a tulipán? - Akarod, hogy megsimogassam a melled?
* Szereted a répát? - Nyalogasd a vesszőm!
* Láttam én már karón varjút! - Dugj meg!
* Ismét ugat a szomszéd kutyája - Meredek, keményedik a vesszőm.
* Gólya van a háztetőn? - Beléd hatoljak?
* Szépen süt a nap - Elélveztem.
Ízelítőnek talán ennyi, és most visszatérek oda, ahol abbahagytam. A trikója alá nyúltam, és a kemény bimbóit simogatni kezdtem.
- Okos srác vagy, hallod-e?
Eközben a két lány a bokorban már a szoknyája alatt simogatta magát. Ezalatt a barátnőm, elővette a meredő botomat és ráhajolt, majd fel-le szopogatni kezdte. Addig szopogatta, hogy a szájába élveztem. Ez neki nem volt elég! Lehúzta a nadrágját és a bugyiját, és ráült a vesszőmre, majd lovagolni kezdett rajta. A bokorból nyögések sorozata hangzott fel, de én ezt nem hallottam a gyönyörtől. A lovaglás megtette a hatását, a barátnőmbe élveztem bele.
Mikor visszamentünk táncolni, a két barátnője is ott volt már.
- Hol voltatok annyi ideig? - kérdezték tőlünk.
Mikor a barátnőm „hazament", odajött hozzám az egyik barátnője:
- Helló, Judy vagyok. Nem jössz táncolni?
- Most nem. Egy kicsit fáradt vagyok.
- Oké. De mi már mennénk ugye, Tina?
- Persze - szólt a barátnője.
- Na, szia! - és megpusziltak, de úgy, hogy beláthassak az ingük alá. Tíz perc múlva már mentem én is.
A klub melletti parkon - ami jó nagy volt, tele fával - kellett átvágnom. Direkt nem főösvényeket választottam, nehogy valaki megtámadjon, ugyanis utálom a verekedést. Pont egy sötét szakaszon megyek, amikor három álarcos előttem és mögöttem kiugrott az útra nyitott bicskával a kezükben. Egyik megszólal:
- Na, mi van, hapsikám? - dörmögte. - Beijedtél? Vetkőzz, ha kedves az életed!
Kesztyűben, fekete álarcban voltak, és csak a szemük és a szájuk látszódott ki alóla.
- De... de minek? - kérdeztem zavarodottan.
- Mert mi így akarjuk! - felelték. Néztem, merre futhatnék, de hiába. - Nincs menekvés, kisöreg! Viszont, ha nem akarsz vetkőzni, akkor én megcsapollak! - Erre odajött, lehúzta a sliccem, és elkezdte szopni a vesszőm.
Miután megcsapoltak, eleresztettek. Én elindultam, de visszakanyarodtam, és titokban kifigyeltem őket. Nem voltak mások, mint a három lány! Nevetgéltek, hogy milyen jól beugrattak.
Gondoltam egyet. Miután elmentek, egy „betörő-kollekciót" elloptam, a többit meg eldugtam, majd a lányok elé vágtam. Mikor odaértek nevetve, eléjük ugrottam, mire az arcukra fagyott a mosoly.
- Mi van kislányok? A jó kislányoknak ilyenkor ágyban van a helyük! - gonoszkodtam.
Odaültettem őket egy fához, és megkötöztem őket úgy, hogy az egyikük bal lába a másikuk jobb lábához legyen kötve. Miután moccanni sem bírtak és a lábuk terpeszben volt, a bicskával a lányok bugyijait levágtam és azokat zsebre tettem, a barátnőm nadrágján pedig a lába között egy lyukat vágtam. A trikójukat félrehúztam, így szabaddá vált mindenük. Sorra, egyenként kielégítette, feldugtam őket.
Miután kész voltam, levettem az álarcom. Azt a döbbenetet látni kellett volna! Miután tudták, hogy ki vagyok, többször is azt kívánták, hogy elégítsem ki őket.
YOU ARE READING
Tinivágyak
Romance13-14 évesen kezdtem erotikus történeteket írni. Ezekkel a sztorikkal kezdődött minden. Úgy döntöttem, leporolom nektek, és közzéteszem. Akkoriban még nem voltak olyan romantikus-erotikus könyvek, melyekben felnőtt témákról lehetett olvasni. Főleg n...