Kórházi-sztori

863 5 0
                                    

Engem Thomasnak hívnak. 25 éves vagyok és még senkim sem volt igazából. Szőke, kékszemű, vidám természetű srác vagyok. Szeretem a zenét és az állatokat (na, azért a nőket is!).

Egyik héten hétfőn, munkába menet a kocsimmal nekimentem az előttem lévő Opelnak. Szerencsére kisebb sérüléssel megúsztam a dolgot, de azért bevittek a kórházba, mert meg akartak vizsgálni.

Mikor abban a pillanatban, mikor a baleset történt, elájultam, így csak a kórházban ébredtem fel. Éppen egy nővér ült mellettem. Angélának hívták. Egy borogatást cserélt ki rajtam. Megkérdezte:

- Nos? Hogy van?

- Köszönöm szépen, jól. Engedje meg, hogy bemutatkozzam, Thomas Buthnak hívnak.

- Engem pedig Angela Gordonnak.

Ahogyan körülnéztem a szobában, láttam, hogy egyedül vagyok csak a betegek közül. Megkérdeztem volna, de mintha Angela kitalálta volna a gondolatomat, már válaszolt is:

- Magát külön szobába raktuk, nehogy valami megzavarja a pihenésében.

- Angela, megengedi, hogy tegezzem?

- Persze.

- Engem mióta ápolsz?

- Tegnap óta. Ma már kedd van, és délután négy óra. Egy hétig leszel kórházban, jó?

- Oké!

- Én egész nap és éjjel itt őrködök melletted. Szólj majd, ha kell valami. Várj, nemsokára jövök!

Miután becsukta az ajtót elgondolkoztam, hogy milyen jó nő ez az Angela. Fekete haja, barna szeme és napbarnított bőre volt. A hangja mintha csengőszó lenne. Csak nem beleestem? Mindegy.

Nemsokára visszajött. Megkérdeztem tőle:

- Hát, te hol alszol?

- Ott, szemben az ágyaddal lévő szobában. Ott, ahol az az üvegfal van.

- Aha.

- Akarsz még valamit?

- Igen. Azt akarom mondani, hogy... izé... hogy én téged... hogy mondjam... szóval én...

- Tudom, mit akarsz mondani - suttogta.

Közelebb hajolt az arcával és megcsókolt. Nagyon jó volt.

A csók után megszólalt Angela:

- Várj egy picit!

Erre az ajtóhoz ment, és bezárta kettőre, majd benne hagyta a kulcsot.

- Mienk a világ! - kiáltotta.

- Bizony! - helyeseltem.

Erre odajött és megint elkezdtünk csókolózni. A paplant félreraktam, majd a csók közben én kikezdtem gombolni a köpenyét. Csak gomboltam, csak gomboltam. A kezével ő levette a köpenyt magáról és a pizsamámat kezdte kigombolni, miközben a szájával csókolgatta a mellemet. Amikor a csók után én felnéztem, akkor láttam, hogy Angelán csupán egy bugyi volt. Tehát csak egy bugyit hord a köpenye alatt!

Ő közben már kigombolta a pizsamám felső részét, és én levettem. Utána a hímvesszőm felé kalandozgatott az ujjával és a szájával. Hímvesszőm megkeményedett és felállt. Közben rám feküdt és én elkezdtem lesodorni a bugyiját. Hogy Angelának milyen melle volt! Ilyen jót még nem láttam!

Miután lehúztam a bugyiját, elkezdtem a fenekét a két kezemmel simogatni. Aztán ő megfordult úgy, hogy a szájamhoz kerüljön a hüvelye. Eközben lehúzta rólam a pizsamaalsót és puszilgatta a herémet, a combomat, majd a hímvesszőmet. Ezek után bekapta és a fejét föl-le mozgatta, miközben a szájában a nyelvével is izgatott.

Én közben két ujjal szétnyitottam a szeméremajkakat és megtaláltam a csiklóját, elkezdtem nyalni, nyalogatni. Hallottam jóleső nyögéseit:

- Ahhh... De jó! Príma! Thomasom! Tovább...! Ahhhh...! Gyorsabban! Jó! Gyerünk! Ahhhh... !

Ezek után ráült lassan a hímvesszőmre, majd ritmikusan mozgatta a csípőjét, és tovább nyögdécselt:

- Ahhh...! De jó bunkód van! Ahhh... De jó! Kitűnő! Ahhhh...

A végén olyan gyorsan csináltam, hogy éreztem, hogy jönni fog az ondó. Mondtam neki:

- Jön!

Erre kihúzta a hüvelyéből a hímvesszőmet és a szájába vette, és úgy folytatta tovább. Én közben a mellét simogattam és a csiklóját dörzsölgettem.

Egyszerre elégültünk ki. Ő örömrivalgások közepette fogadta az ondóm kilövellését. Utána megtörölgettük magunkat és felöltöztünk. Miután fölöltöztünk még egyszer csókolóztunk, majd elaludt mellettem. Öt perc múlva én is aludtam. A kezem persze a két lába között volt, és az ő keze az én hímvesszőmön, amit végül felhúzva hagyott.

Így aludtunk el édesen. A hold ragyogott, a csillagok fénylettek. Csönd és nyugalom borult a kórházra.

TinivágyakWhere stories live. Discover now