Engem gondolom, ismer már az olvasó: Thomas vagyok. Egy hete Angelával járok. Megkérdeztem tőle az egyik nap:
- Angela, volna kedved hozzám jönni feleségül?
Először meglepődött, majd azt mondta:
- Igen! Persze!
- És mikor házasodjunk?
- Október 17-én. Jó lesz?
- Jó.
Október 17-én feleségül vettem Angelát. Hogy az esküvői ruhában milyen jól nézett ki! Szuper volt! Sok nászajándékot kaptunk és üdvözletet.
- Na, Angela! Már házasok vagyunk!
- Úgy örülök, Thomas!
- Én úgy szintén!
- Hová megyünk nászútra?
- Amerikába jó lesz?
- Igen!
Erre levetette magát az ágyra és szétterpesztett lábbal megkérdezte:
- Na, milyen vagyok?
- Szuper! Csodás! Gyönyörű! Exkluzív!
- Kösz! Te rólad is elmondom ugyanezeket: „Szuper! Csodás! Gyönyörű! Exkluzív!"
- Na, már besötétedett. Felkapcsolom a villanyt, jó?
- Ne! Ne! - suttogta Angela. - Gyere! Gyere ide! Még! Közelebb!
Én közel mentem Angelához, és megértettem, hogy mit akar. Leguggoltam és bebújtam a fejemmel a szoknyája alá. Puszilgattam a combját, míg el nem értem a szeméremajkakig. Azon már nem is csodálkoztam, hogy nem is volt rajta bugyi.
Nyalogattam a csiklóját, miközben a kezével - a ruhán át - simogatta a fejem. Végül kielégítettem. Akkor levetkőzött, és én is. Majd bekapta a hímvesszőmet és mozgatta a fejét előre-hátra, és a nyelvét is. Eközben a mellét simogattam, majd mikor ráült a hímvesszőmre, akkor meg is pusziltam. A csípőjét hol körkörösen, hol előre-hátra, hol meg föl-le mozgatta. A hímvesszőm makkja természetesen hozzádörzsölődött a hüvely falához, ami persze izgatott.
Végül bevette a szájába és a nyelvével izgatta a makkomat, és persze engem. Eközben én a csiklóját nyaltam, leheltem, dörzsöltem és simogattam. Hamar kielégültünk. Ő sikítással fogadta az ondó kilövellését.
Ezek után elaludtunk egymás mellett úgy, hogy az egyik(a középső) ujjam benne volt a hüvelyében, míg az ő keze az én hímvesszőmetfogta. Így aludtunk el.
YOU ARE READING
Tinivágyak
Romance13-14 évesen kezdtem erotikus történeteket írni. Ezekkel a sztorikkal kezdődött minden. Úgy döntöttem, leporolom nektek, és közzéteszem. Akkoriban még nem voltak olyan romantikus-erotikus könyvek, melyekben felnőtt témákról lehetett olvasni. Főleg n...