Egy váratlan dolog miatt véletlenül a középkorban találtam magam.
A várúrnak nagyon megtetszhettem, mert egyből kinevezett személyes inasának, pontosabban a feleségét és a lányát kellett kiszolgálnom.
A furcsa ételek és emberek megtették a hatásukat, így lassan beilleszkedhettem közéjük. Szép ruhát is kaptam a várúrtól.
Egyik alkalommal a várúrnak több napi - legalább egy hetes - portyázásra fájt a foga. Így az összes férfiszemélyt - szolgálókat, inasokat stb. - magával vitte, kivéve engem, mert én a feleségét és a lányát szolgáltam ki. Mindefölött megbízott bennem. A felesége fiatal volt, 20-30 körüli, a lánya pedig már 17-18 (fogadott lány volt).
Miután a várúr és népe elhagyta a házat, egy csepp nyugtom nem volt. A női személyzet, illetve a „nemesek" nemi élete is rám hárult, amit leírok.
Már az elutazás utáni másnapon magához hívatott a várúrnő.
- Segítene levenni ezt a ruhát?
- Hát persze, úrnőm! - képtem oda.
- Akkor térdeljen le és alulról emelje fel! Lassan, mert baja lesz!
Óvatosan emeltem egyre feljebb. Csodás lábai voltak. Legszívesebben végigpusziltam volna őket.
- Most pedig csukja be a szemét! - szólt rám. Persze nem csuktam be, ezt ő nem is láthatta, hiszen a szoknya eltakart engem. Hú, micsoda szőrzete volt!
Eközben ő felül bújt ki a ruhából. Már a derekánál tartottam, aztán előbukkantak a mellei. De csodás, gömbölyűek és feszesek voltak! Ekkor gondoltam egyet. Mivel ő épp kibúvóban van a ruhából, így a kezét nem tudta használni, a lábát pedig azért nem, mert különben elesne. Így a szoknya fogásáról áttértem a mellére, mindkét kezemmel azt fogtam meg. Ő elkezdett sikoltozni, de a hangját a ruhától nemigen lehetett hallani, ő maga pedig nem tehetett semmit. Ráhajoltam a mellére és nyalogatni, szívni, szopogatni kezdtem. Hamar ki is hegyesedett. Aztán a kezemmel a testét simogattam. Furcsamód felfigyeltem arra, hogy a sikoltozások helyett furcsa hangok, nyögések jönnek a ruhából.
A mellei után a mellközét nyalogattam, majd egyre lejjebb jöttem. Végül alá térdeltem és csókolózni kezdtem az ajkaival. Ő rángatózni kezdett, de én lefogtam, és csak nyalogattam, harapdáltam a nyílásajtót. Nyelvemmel néha-néha benyalintottam a barlangjába, majd a csiklójával kezdtem játszadozni. Ő már vonaglott. A csiklója nagyon megduzzadt és forró lett. Végül pedig a forró folyadékot éreztem a nyelvemen. Felülről elégedett sóhajok érkeztek.
És ekkor sikerült levennie az úrnőnek a ruháját.
- Hát tudja, maga nem az esetem - kezdte bosszúsan -, de azért egész jól csinálja! Maga lesz a mindenes szolgám! - fejezte be csillogó szemmel. - Most pedig fel is avatom! - szólt. Odamentünk az ágy széléhez, ő leült, nekem elővette a vesszőmet, és azt mondta: - Akkor dugjon meg!
- Természetesen, úrnőm! - feleltem a szokásos szöveget. Ráhajoltam és beléhatoltam. Ő a csípőjét elkezdte mozgatni, én pedig a ritmust adtam. Akciójának következményeképpen az volt az eredménye, hogy a makkom a falához dörzsöljem, de így hamarabb lettem kész, mint általában. De szerencsére együtt mentünk el.
- Még, még! - szólt az úrnő.
- De fáradt vagyok! - feleltem.
- Igen? Maga fáradt? Amikor én parancsolom? Vagy nem dolgozik nálunk, vagy elmondom a férjemnek, ha hazajön, vagy kielégít! Döntse el és jól vésse az eszébe! - szólt rám.
- Igenis, úrnőm! - feleltem alázatosan.
- Akkor most pedig kezdjük újra, drágám! - szólt bársonyos hangon. Így egész éjszaka dugnom kellett.
Egyik nap viszont a lányának kellett felvilágosító módszer. A lányt mindenki csak hercegnőnek hívja. Mikor bementem, elejtette a fésűt. Ő felállt és azt mondta:
- Keresse meg nekem! Addig hogy nézek ki?
- Igenis, hercegnő, csodálatosan! - és letérdeltem, hogy megkeressem. Meg is találtam, pont felette állt. A terv ismét megkovácsolódott bennem. Gyorsan bebújtam a szoknyája alá és felemelkedtem térdre, a szoknyáján belül.
- Hé! Mit képzel? Azonnal jöjjön ki! Nem hall... ja...? Az... on... nal... jöj... jön... ki! A p... a... ahhh.. ahhh!
Amint a dombját megláttam, rávetődtem, nyalni-falni kezdtem. Majd a csiklóját. Ekkor már nyögdécselt. Odahúzott a székhez, felhúzta a lábait, széttárta, hogy jobban odaférjek. A fejem pedig szinte nyomta a barlangjába. Mikor pedig már alaposan felizgattam, meredő botomat behelyeztem és betoltam tövig. A ritmust én adtam, ami egyre gyorsabbá vált, majd pedig beleélveztem.
- Még akarom, még! Ne húzza ki! - Szóval úgy látszik, hogy ő is kielégítetlen vágyakkal rendelkezik.
Kigomboltam a ruháját és a mellét vettem kezelésbe. A „formázás" során hamar megkeményedett, és a bimbói igencsak hegyesek voltak. Élvezet volt szopni őket! Aztán másodjára is készek lettünk.
- Maga lesz a személyes szolgám, jó? - kérdezte ugyanazt.
- Természetesen, hercegnőm! - feleltem a sablont.
Így szinte az egész napomat az ágyban töltöttem. A nap egyik felét az úrnőnél, a másikat a hercegnőnél, este pedig kipihentem magam.
Úgy látszik viszont, hogy más is megirigyelte őket: az öltöztetős lány, aki úgy 20-22 éves lehetett. Egyik alkalommal, amikor senki sem volt a környékemen, odajött hozzám:
- Mást se hallok, csak azt, hogy milyen jól dugsz! És csak őket tudod megbaszni?
- Nem. Például téged is. Hajolj le!
Lehajolt, hátulról felhúztam a szoknyáját és a vesszőm belédugtam. Aztán a csüngő melleit kezdtem simogatni. Így aztán végül beleélveztem.
- Most már elhiszem a mendemondákat - felelte csillogó szemekkel.
Ezt a hetet - amíg távol volt az úr és népe - szexhétnek neveztem el, mert ennyit egyfolytában még nem dugtam. De tőlük is meg kellett válnom, mert hívtak vissza a jelenbe. Mikor hazajöttem, megkérdezték:
- Na, milyen volt? Unalmas?
- Aha. Hát, egy inas élete milyen legyen?
„Mindig ugyanaz: a szex" - tettem magamban hozzá.
YOU ARE READING
Tinivágyak
Romance13-14 évesen kezdtem erotikus történeteket írni. Ezekkel a sztorikkal kezdődött minden. Úgy döntöttem, leporolom nektek, és közzéteszem. Akkoriban még nem voltak olyan romantikus-erotikus könyvek, melyekben felnőtt témákról lehetett olvasni. Főleg n...