Múltkor feljöttek hozzánk Fanniék. Hogy kik ők, most nem részletezném, mert elég hosszú lenne. Most csak annyit, hogy ismerősünk, de nem vérbeli. Láttam, hogy unatkozik, és így behívtam a szobámba beszélgetni. Ő egy-két évvel fiatalabb nálam, de csinos, magas (akkora mint én), szóval maga a tökély. Jó, egy picit túlzok, de csak egy picit!
Szóval bejött és elkezdtünk beszélgetni, hogy miről, azt már nem igen tudom, csak azt, hogy véletlenül kicsúszott a számon az, hogy járnék vele.
- Miért? - kérdezte.
- Mert csodás vagy, jól nézel ki, szinte sugárzol a gyönyörűségtől.
- Igen?
- Persze, és ha nagyobbak leszünk, még talán le is fektetnélek.
- Miért? Most nem lehet?
- Hát... izé... szóval... - hiába, zavarba hozott.
- Bezárod az ajtót és kezdhetjük! - mondta lelkesen.
- Na, jó. És ha be akarnak jönni?
- Ugyan már! Úgy hallottam, hogy lemennek majd fagyizni. A másik az, hogy úgyis itt alszunk. Akkor meg?
- Nincs is gumim...
- Nem is kell most. Majd vigyázunk. De miért aggódsz állandóan?
- Hát... mert eddig... nem csináltam egyszer sem.
- Én sem. És?
- Oké! Meggyőztél!
- Akkor zárd be...
Miután bezártam az ajtót, ő hátradőlt.
- Melyikünk vetkőztet előbb? Te vagy én? - kérdezte.
- Egyszerre.
- Oké!
- Várj, valamit berakok a magnóba, hogy csak a zenét hallhassák ki!
- Na, jó.
Bedobtam az egyik kazettám, oda mentem hozzá és megcsókoltam. Bár ezt is először csináltam, de igen jó volt. Miközben csókolóztunk, elkezdtem kigombolni a blúzát. Akkora izgalomban voltam, hogy a vesszőm már szét akarta feszíteni a nadrágomat. De Fanni még az ingemnél tartott. Mikor a nyakát puszilgattam, annyi bókot mondtam, hogy még magam is csodálkoztam rajta.
Eközben ő kinyitotta az ingem és a mellemet simogatta. Aztán a fejemet simogatta tovább. Én ezalatt már a melle környékét puszilgattam. Ekkor hallottam, hogy a légzése felgyorsult.
- Látom, te is néztél pornófilmet - nyögte.
- Igen... - feleltem a puszik közepette.
Szép, éppen még fejlődő, hegyes, formás, és egy picit már gömbölyű melle volt. Úgy szopogattam, mint a jégkrémet vagy a fagyit. Már halkan nyögdécselt is:
- Ahhhh... aaaahhhh... Hamar tanulsz a pornófilmekből... aaaahhh...
- Mmm... igen... gyorsan... mmm.... de élőben... mmmm... a legjobb... mmmm...
Kezdtem lehúzni róla a nadrágját. Mikor lehúztam, a combját kezdtem el puszilgatni. Először kívül, majd belül, és mindig feljebb és feljebb. Közben rajta egy harisnyanadrág volt, más nem. Úgy fordultunk, hogy a fejünk és a lábunk ellentétes irányban legyen, de a lényeg fejmagasságban. Én az oldalamra feküdtem, így a feszülő alsóm és vesszőm a szája fölé került. Én a harisnyáján át kezdtem izgatni.
Először a dombját kezdtem nyalogatni, szépen volt rajta szőr. Ő eközben kivette az alsómból a vesszőm és amikor meglátta, majdnem felsikoltott.
Ekkor szóltak be, hogy lemennek fagyizni, és hogy mi megyünk-e. Erre azt feleltük, hogy nem, majd máskor. Jó, elmentek, és az ajtócsapódás után már hangosan is élveztük az együttlétet.
- Ó... hhhogy... mekkora! - mondta.
- Csodás vagy... mmmm... hhh... - erre felhúzta a lábát és széttárta. Akkor vettem észre a harisnyáján azt a lyukat, ami pont a legjobb helyen volt. Egy picit csodálkoztam rajta, de a következő pillanatban már a lyukon át nyalogattam a boldogság bejáratát. Ő elkezdett hangosan is nyögdécselni, miközben a vesszőmet nyalogatta, és közben a bőrt igen lassan húzni kezdte felfelé.
- Mmmm... de piros... és forró... mmmm... ahhh... aaaahhh... még... még... ahhh!
Gyorsabban nyalogattam a hüvelye táját és azt, mire kielégült. De én nem hagytam annyiban! Újra nyalogatni kezdtem, de most a csiklóját.
- Szűz akarsz... hhh... maradni?
- Nem! Ahhh... - erre megfordultam és lassan, óvatosan beljebb és beljebb dugtam. Az egyik pontnál felsikkantott. Elvettem a szüzességét. Mikor már teljesen benyomtam a vesszőm, lassan elkezdtem kihúzni, majd megint be, majd ki, egyre gyorsabban. Mikor éreztem, hogy jön, akkor kihúztam, és ő kezdte el fel-le húzogatni a bőrt egyre gyorsítva. Végül kispriccelt.
Az ondót gyorsan feltöröltük, nehogy megszáradjon. Még bedugtam az ujjamat a hüvelyébe, míg a másikkal a csiklóját izgattam. Miután elélvezett ő is, felöltöztünk és az ajtót kinyitottam.
- Este is jössz? - kérdezte.
- Persze. Ez természetes.
Már mindenki otthon volt és vacsoráztunk. Fanni mellém ült, a balomra. Így - mivel jobb kezes vagyok - evés közben simogattam a combját. Néha titokban egymásra pillantottunk.
Este, mikor már mindenki aludt, átjött hozzám. Felhúzta a hálóingét, széttárta a lábát és ráült az ágaskodó vesszőmre. A hálóing alól kivette a mellét és a számhoz csüngette. Nyalogatni és szívogatni kezdtem a csüngő melleit, és kezemmel pedig benyúltam a csiklójához, azt simogattam, dörzsöltem.
Halkan nyögdécselt, nehogy meghallják. Mikor már majdnem elélveztem, megfogta a vesszőmet és a szájába vette, mire beleélveztem. Közben a csiklója simogatásával ő is többször elélvezett, átment a gyönyörök kapuján.
- Szép éjszaka volt - mondta.
- Igen. De most feküdj vissza, mert észreveszik.
- Oké! Csá!
Másnap délelőtt már búcsúzkodtunk.
- Szia!
- Szia! Mikor jöttök? - kérdeztem Fannitól.
- Nem tudom.
Erre csörömpölés hallatszott a konyhából. Leesett egy fedő. Mindenki odafordult. Ezt a pillanatot használtam ki, és azt a titkos puszit, amiről csak ketten tudunk, a két mellbimbójára adtam, de olyan gyorsan, hogy csak ő vette észre.
- Hát, még egyszer, szia! - puszilkodtunk újra.
- Szia! - mire a fülembe súgta: - Köszi! Ezt nem felejtem el!
- Szia! - én is belesúgtam a fülébe: - Én is köszönökmindent! Én sem felejtem el! Gyertek el nemsoká...
YOU ARE READING
Tinivágyak
Romance13-14 évesen kezdtem erotikus történeteket írni. Ezekkel a sztorikkal kezdődött minden. Úgy döntöttem, leporolom nektek, és közzéteszem. Akkoriban még nem voltak olyan romantikus-erotikus könyvek, melyekben felnőtt témákról lehetett olvasni. Főleg n...