Titkárnő-sztori

597 5 0
                                    

Juliette-nek hívnak, jelenleg állást keresek. A reggeli lapban olvastam, hogy az egyik vállalathoz gyorsírót felvesznek.

Na - gondoltam -, írni tudok, tollam van, tehát megyek!

Mire odaértem, már 11 óra lehetett. Furcsamód senki nem volt még ott. Tehát bementem az igazgatóhoz és mondtam, hogy mi járatban vagyok itt. Azt mondta, hogy üljek le, vetkőzzek le, hogy kényelmes legyen az írás. Ő bezárta az ajtót és telefonált valakinek, hogy ne zavarjanak.

Amúgy jól nézett ki az igazgató, kb. 30 éves, magas, szőke, göndörhajú férfi volt öltönyben. Mikor már a kezemben volt a toll és a papír, ő megfordult az ablak felé és azt mondta:

- Kipróbáljuk az írástehetségét, jó?

- Oké, kezdhetjük!

- Tehát... - hogy itt mit mondott, nem tudom, mert levettem az egyrészes, piros ruhámat és visszaültem.

- Lehetne még egyszer?

- Ahogy akarja... - Erre visszafordult és meglátta, hogy meztelenül vagyok. Megkérdezte: - Miért vetkőzött le meztelenre?

- Melegem volt, és ön is azt mondta, hogy helyezzem kényelembe magamat.

- Na, jó...

Erre odajött, leguggolt és a hajamat a mellemről félresimítva elkezdte puszilgatni a bimbóimat, majd gyors puszilgatások közepette egészen a lábamig ment, majd jött fölfele. Mikor elért a lábam tövéig, a lábamat fölemelte a két vállára, és elkezdte nyalogatni a hüvelyem tájékát, a csiklómat, a szeméremdombomat. Én a füzetemet és a tollamat a fejére raktam, és néztem, hogyan izgat. Közben nyögdécseltem is nagyokat.

Majd levetkőzött ő is, és én odahajoltam az írógéphez, úgy hatolt belém hátulról. Én írtam-írtam, közben nyögtem-nyögdécseltem. A ritmusát átvette a lecsüngő mellem is, ami előre-hátra himbálózott, ami szintén izgatott engem. Majd az asztalra hátrafeküdtem és szemtől-szembe lökött. Én kézzel írtam közben a szöveget, amit ő nyögdécselve mondott.

Végül ő ült be a székbe, és én szopogattam, nyalogattam, szívogattam a makkját, miközben a számmal húzogattam a bőrt rajta. Hű, de jó volt!

Olvasta, amit írtam, mikor már nem bírta tovább, lehullt a keze a lappal együtt, és csak nyögött-nyögött. Hirtelen kifröcskölt abból a meleg makkjából a meleg ondó. Én kinyitottam a számat, hogy bele spricceljen. Még nyalogattam a makkját egy kicsit, majd visszahúztam a bőrt rajta, és felöltöztünk. Én lettem ezután a legjobb gyorsírója.

TinivágyakWhere stories live. Discover now