Engem Susynak hívnak. 165 cm magas vagyok, jó alakú és szenvedélyesen szerelmes lány. Kék szemem szőke hajam van. Akibe belezúgtam nem más, mint Dirkensen. Mattolunk néha (beszélgetünk), de Dirk egyszerűen csúcs! Barna, göndörhajú srác, fekete szemmel. És a szövege! Amint megláttam, egyenesen belezúgtam! Egyszer a parkban megcsókolt. Isteni volt!
Ma 1989. június 27. volt.
- Helló Suzy! - köszöntött rám hirtelen Dirk.
- Oh, Dirk! De rám ijesztettél!
- Alaposan, mi?
- Aha...
- Eljössz velem egy moziba?
- Persze!
- Joe, a kemény harcost nézzük meg, jó?
- Naná!
- Akkor este 9-kor találkozunk a mozi előtt. Ja, a Palace mozi előtt. El ne felejtsd!
- Oké!
Dirk meghívott a moziba! Hát ez szuper! Ennél nagyobb örömöt el sem tudtam volna képzelni! Én! Dirkkel! Villámgyorsan hazamentem.
- Lesz valami programod máma? - kérdezte a mama.
- Igen! - kiabáltam az előszobából. - Dirk elvisz moziba! Lehet, hogy holnapig haza sem jövök! - Hogy mindezt miért mondtam, nem tudom.
Beviharzottam a szobába és levettem mindent magamról. Ott álltam meztelenül. Találtam egy fehér lenge inget, azt felkaptam csak úgy, a meztelen testemre. Ezután egy miniszoknyát, ami combközépig ért. Ezt is csak úgy, bugyi nélkül. Végül is Dirkkel megyek!
9-kor ott voltam a Palace mozi előtt. Megláttam Dirket. Fantasztikusan nézett ki! Kockás inge, farmer (persze kopott), sportos cipő volt rajta. Odamentem hozzá és azt mondtam neki:
- Helló Dirk! Irtó klasszul nézel ki!
- Hello Suzy! Te is bombázóan nézel ki! - Hát erre a mondatra teljesen elpirultam. - Na, menjünk be! - mondta Dirk.
- Oké!
Megvettük a jegyet egy jó sötét sarokba. Miután leültem, 2-3 perc múlva kezdődött a műsor. A film jónak indult. Egyszer csak szól nekem, hogy nézzek meg valamit a zsebében. Belenyúltam, és megfogtam a hímvesszőjét. Ez váratlanul ért. Kihúztam a kezem, mire Dirk megszólalt:
- Na, megtaláltad?
- Igen, azt hiszem...
- Akkor jó.
Körülbelül három perc múlva érzem, hogy valaki a két lábam közt simogat. Odanéztem titokban, Dirk volt az! Hagytam, hadd simogasson. Éreztem, hogy megtalálta a csiklómat. Gondolom, mielőtt leültem volna, odatette a kezét az ülésre, a tenyerével fölfelé. És én nem vettem észre.
Na, mondom, én sem leszek tétlen! Benyúltam a zsebébe. Megfogtam a hímvesszőjét, ami már közben merevvé vált. Felhúztam rajta a bőrt és az ujjaimmal elkezdtem simogatni. Már értem, miért ültünk ide!
Eközben ő a csiklómat kezdte el a mutatóujjával simogatni. Először lassan, majd egyre gyorsabban. Hirtelen fölujjazott. És ki-be húzogatta az ujját. Egyszer csak megkérdezte:
- Na, milyen?
- Klassz!
A vállára hajtottam a fejem, és halkan elkezdtem nyögdécselni, mivelhogy igen jól esett nekem az, hogy Dirk felujjazott. Közben én sem maradtam tétlen! A bőrt a hímvesszőjén föl-le húzogattam.
- Jól csinálod! - súgta.
- De te is! - mondtam én.
Hirtelen igen nagy feszültséget éreztem magamban, majd elégedetten felsóhajtottam: kielégültem. Ezt Dirk is érezhette, mert kihúzta az ujját a hüvelyemből és a kezét odatette a karfára. Ez jólesett! Megkérdeztem tőle:
- Az ondóig csináljam?
- Ne! Odáig ne, mert azt hiszik, hogy bepisiltem.
Hogy milyen szövege van! Ezen én egy jót nevettem, miközben kihúztam a zsebéből a kezem.
A film öt perc múlva véget ért. Miután felöltöztünk a ruhatárnál - felvettük a kabátot - Dirk megszólalt:
- Nincs kedved feljönni hozzám? A szüleim éjszakások és ezért csak nyolcra - természetesen reggel nyolcra - érnek haza. Nos? Hogy döntöttél? Hazamész vagy jössz velem?
- Megyek veled, Dirk! Csak várj, mert vécére megyek. Mindjárt jövök!
Miután becsuktam az ajtót mögöttem, kerestem egy üres fülkét. Ott levettem a kabátomat, az ingemet. Tehát felül meztelen voltam. Majd visszavettem a kabátomat és az ingemet összegyűrve beraktam a kabátzsebbe. Mivel jó mély zsebe volt, simán belefért. Kijöttem a vécéről és Dirkhez siettem.
- Már azt hitem, hogy ottmaradtál vécésnéninek!
Én nevetve hátbavágtam.
Mikor odaértünk a házhoz, elővette a kulcsot és kinyitotta az ajtót. Mikor bementünk és fölkapcsoltam a villanyt, azt mondta:
- Na, vegyük le a kabátunkat!
Én úgy csináltam, mintha a cipzár beragadt volna.
- Dirk, légy szíves segíteni! Nem jön le a cipzár!
Leguggolt és igen közel hajolva elkezdte lehúzni a cipzárt. Én nem tiltakoztam. Amint látta, hogy nincs alatta semmi - de még nem húzta le teljesen a cipzárt -, arcával közelebb hajolt, és szinte a fejével belebújt a kabátomba. Éreztem, ahogy puszilgat és a bal mellemhez lassan közelített.
Mikor már a mellemet puszilgatta, én teljesen bezsongtam. Lehúztam óvatosan a cipzárt, és a két kezemmel magamhoz „erősítettem" Dirket. Közben a hajába túrtam. Irtó klassz volt! Úgy élveztem, hogy Dirk a nyelvével és a szájával „simogatja" a mellem. Két keze közben benyúlt a szoknyám alá, és a fenekemet kezdte el simogatni. A mellemről a szájával a hasam felé kezdett „indulni". Ott volt egy szék, leültem rá, és szétterpesztettem a lábam, hogy Dirk könnyebben hozzáférhessen.
Lehunytam a szemem, és úgy élveztem. Kiszakadtak belőlem a jólérző sóhajok:
- Ahh... ah... még... aahhh... de jó... a csiklómat... ahh...
Ő pedig már a combom belső részét puszilgatta és eljutott a csiklómig. A nagyajkaimat széttárta két ujjával és nyelvével elkezdte nyalogatni a csiklómat. Erre én ezt nyögtem, hogy:
- Ahh... jó! Még, még... príma... Oké... ahhh... aaaaahhhhh.... Dirkem!
Aztán hirtelen abbahagyta. Abban a pillanatban nagyon meglepődtem, de semmi gond nem volt, csak a hímvesszőjét vette elő. És belém hatolt! Hű, de klassz volt! A legjobb, ami az életemben történt!
Először lassan, majd egyre gyorsabban lökött. Felálltam, nekitámaszkodtam egy szekrénynek. Ő hátul volt, hátulról nyomott. Két kezével pedig a lelógó melleimet tapogatta, cirógatta. Majd bementünk a szobába, és én lefeküdtem és széttártam a lábam.
Ezek után kihúzta a hímvesszőjét és én bekaptam. Milyen meleg volt a vesszője! Ritmusosan oda-vissza „rángattam" a fejem. Egyszer csak éreztem, hogy valami jönni fog. Ezért kivettem a számból és a kezemmel csináltam tovább. És megjött az ondója. Eközben ezt mondta:
- Ahhhhh... de jó! De jó! Klassz vagy, Susy!... Jó ezt veled csinálni! Ahh... ahhhh... aaaahhhhh...
Utána én elégültem ki. Ezek után ő engem és én őt öltöztettem.
Mikor hazamentem, anyu megkérdezte:
- Na, milyen volt a mozi?
- Igen jó film volt! Végig élveztem...
YOU ARE READING
Tinivágyak
Romance13-14 évesen kezdtem erotikus történeteket írni. Ezekkel a sztorikkal kezdődött minden. Úgy döntöttem, leporolom nektek, és közzéteszem. Akkoriban még nem voltak olyan romantikus-erotikus könyvek, melyekben felnőtt témákról lehetett olvasni. Főleg n...