Vonaton (befejezetlen)

476 5 0
                                    

A vasútállomáson az első osztályra kértem jegyet. Szinte alig voltak az első osztályú kocsiban. Egyből kényelembe helyeztem magam. A függönyöket behúztam és elnyúltam az üléseken.

Nemsokára egy kellemes, búgó hangot hallottam:

- Jó reggelt! - Egy fekete szemű, piros ajkú lány állt az ajtóban.

- Jó reggelt! - böktem ki.

- Van itt szabad hely?

- Persze. - A reggeli napsugarak átvilágították a majdnem átlátszó ruháját. Leült velem szemben.

- Köszönöm!

Szemeimmel nem feltűnően, de pillanatok alatt levetkőztettem: dús mell, gömbölyű fenék és a fátyolruha alatt egy tenyérnyi bugyi.

A kalauz a jegykezelés után közölte velünk, hogy késni fog a vonat pályafelújítás miatt. A kalauz elfelejtette becsukni az ajtót, ezért útitársam úgy becsapta, hogy majdnem kieset, és rá is zárta, hogy ne nyíljon ki máskor se. Dús melle minden lépésnél picit megmozdult. A feszes, hegyes bimbók majdnem átszúrták a vékony nyári fátyolruhát.

A vonat hirtelen megállt és ugyanilyen hirtelen elindult, és így történt az, hogy útitársam véletlenül megkarmolt úgy, hogy a karom vérezni kezdett. A karmolás helyét nyalogatni, majd puszilgatni, csókolgatni kezdte. Éreztem, hogy lassan a lüktető farkamat kezdi simogatni.

- Ahhoz, hogy jó diák légy, át kell élned a földi örömöket is! - szólt, a ruháját derékig felhúzta, és a pántszerű csipkebugyija pillanatok alatt lekerült és felrepítette egy laza mozdulattal a bőröndök tetejére. Majd a terpeszben álló térdeimet összezárta és beleült az ölembe. Szeméremdombját nekinyomja feszülő sliccemnek, és nagyon finom, körző mozgással kenegette tüzes ölét a nadrágomon át kidomborodó farkamhoz. Dús, fekete punciját a duzzadó nadrágomhoz dörzsölte. Fülembe lihegve biztatott, hátulról simogassam tüzesen izzó punciját.

Ahogy közeledtem sűrű szőrzete felé, úgy emelkedett térdeire támaszkodva, mindig feljebb. Éreztem, csiklója megduzzadt, mint egy jól fejlett csipkebogyó. Középső ujjammal lágyan dörzsölve hol körkörös, hol függőleges-vízszintes mozgással kenegettem el sikamlós váladékát. Légzése egyre gyorsabb lett, egyre gyorsabban és vadabbul ficánkolt.

Középső ujjammal belehatoltam és a köldök felőli hüvelyfalát dörzsöltem erőteljesen, majd mindenféle mozdulatokat csináltam a rángatózó, kitágult hüvelyében. Vadul zihált, dobálta magát és pár másodperc alatt elélvezett. Mély sóhajtások közepette halk nyöszörgést hallatott. Mélyen belecsúszott a két ujjamba, hogy átélje a gyönyör utolsó másodperceit. Majd kigombolta a nadrágom, mire a farkam úgy vágódott elő, mint a rugós bicska.

Intett, hogy lazuljak el. Ujjaival szétkente a kéjcseppeket a makkom végén, lazán megmarkolta, és a bőrt ütemesen húzta fel-le. Nyelvével lassan nyalogatni kezdte a legfelső csúcsot. Hüvelyk-, mutató-, és középső ujjával a makkom alatt elszorította azért, nehogy hamar elmenjek. Kezdtem érezni, hogy húsos ajka érzékien rácsúszik a csúcsra, majd a bőrt lassan hátra húzva ajkai között a farkam elindul a szájüregében. Nem kapkodta el, nem nyelte le mindjárt tövig, csak a makk alatt néhány milliméterre. Aztán mélyebbre és mélyebbre nyelt.

Hallottam, ahogy kattognak a kerekek, mintha csak annak az ütemére mozdult volna partnernőm nyelve. Elkezdett gyorsulni, de nehogy a szájába élvezzek, megint elszorította a makkom alatt. Megint elkezdte az izgatásomat, de éreztem, ezt nem élem túl. Mondtam neki, hogy mindjárt elélvezek.

- Gyere, gyere, adj ki mindent magadból!

Mint a láva, úgy tört fel belőlem az ondó és éreztem, hogy nagy erővel csapódik útitársam szájüregébe. Utána négy-öt lüktetés, a szemem elsötétült. 15-20 másodpercig élveztem a lebegést. Csodás volt.

Az utolsó cseppeket is letisztította a még mindig mereven álló dákómról.

- Ilyeneket akarsz te kihagyni? Muszáj neked visszamenni a suliba?

Állva összefonódtunk. Egy mozdulattal kibújt lenge kis ruhájából, végre élvezhettem teste és csodálatos melle tapintását. Vadul elkezdtem őket csókolni. Útitársam felemeltem és lefektettem az ülésre. Mellei hegyesen meredtek az égre. Cumizó szívással mindkét bimbóját hegyesebbre, keményebbre szívtam. Teste egyenletesen volt lebarnulva, nem használt fürdőruhát.

Lejjebb csúsztam. Mikor húsos, piros égő ajkait a lába közt elkezdtem nyalogatni, rángatózni kezdett. Izzó ajkait szétnyitottam, és a hüvelyfalát és a csiklóját kezdtem nyalogatni. Szorosan fogtam az ölét, mert heves rángatózásba és hangos nyögésekbe kezdett. A váladékot lenyaltam a csiklójáról, és a nyelvem egyre sebesebben pörgött.

A többit mindenki képzelje hozzá...

TinivágyakWhere stories live. Discover now