17. Bölüm - Evlenirim!

477 78 101
                                    

Herkes ayrılırken toplantı odasından şoklar içindeydi her biri. Ali artık Korman değildi o artık Ali Vefaydı öyle demişti Beliz, sonra hastaneye ortak olmuştu Ali. Her birinin aklından geçen şüpheli sorular vardı ama kimse cevabını bilmiyordu hiçbir şeyin. 2 yıl... 2 yıl ortadan kaybolan adam, öldü sandıkları adam bambaşka biriydi artık. Açıklama yapmadan çekip giden adam farklı biriydi artık çok farklıydı hem de güçlenmiş, her şeyi yapabilecek konuma yükselmişti ama nasıl? Nasıl, nasıl, nasıl soruları her birinin kafasındaydı bu olanlar neydi ve neler oluyordu...

Nazlı odasına ilerledi diğerleri giyinip deske gelmişlerdi. Bakıştılar önce sonra..

Doruk: Tamam hepimiz aynı şeyi düşünüyoruz sessizliğe gerek yok sesli düşünelim. Vefa olarak tanıttı kendini Ali ailesinin soyadını almış bu güç oradan geliyor anlaşıldı

Açelya: Ama neden? Ne oldu da soyadını değiştirdi bu kadar güçlendi bu adam?

Selvi: Asıl soru bizimle beraber Ali'yi yalandan mı aradılar kimse bir şey anlamasın diye

Güneş: Nasıl yani?

Selvi: Ali'yi yanlarına almak için bir oyun oynadılar belki bilmiyorum yani olabilir aklıma bir tek bu geliyor. Sebepsiz kayboldu ortadan tam 2 yıl sonra güçlenmiş ve soyadını değiştirmiş bir Ali geldi çok tuhaf değil mi?

Gülin: Ay olabilir Vefalılar bunu saklamış olabilir bizden (bir anda aklına gelen şeyle) tabi ya! -derken herkes ona döndü

Güneş: Ne oldu sultanımmm

Gülin: Hatırlasanıza Ali geldiği zaman Vuslat hanım tepki bile vermemişti ağzını açmadı kadın ya yeğenini yıllar sonra gören birinin tepkisi o mu olmalıydı? -derken herkes piknik gününü düşündü ve Gülin'i haklı buldular

Doruk: Yok artık o biliyorsa Ezo da biliyordur benden sakladılar mı yani? -derken kaşları çatılmıştı.

*

En çok yıkılan ise Tanjuydu elbette. Vefalı olmuştu oğlu. Ona sahip çıkan onu kendi çocuğundan ayırmayan Tanju kötü durumdaydı. Ortadan kaybolan oğlunun sevincini yaşayamadan gördüğü Ali karşısında şaşkın ve meraklıydı ama bugün öğrendiği gerçekle yıkılmıştı.

Ferda: Ali Vefa olmuş -dedi üzgünce

Tanju: Kafayı yiyeceğim bu çocuğa ne oldu Ferda? Bizim tanıdığımız Ali'ye ne olmuş... -derken cevabı yoktu

Ferda: Asabi, fevri deli dolu kardeşim gitti yerine sanki yabancı biri gelmiş baba, ben Ali'yi tanıyamıyorum ona sarılmak istedim sarılamadım, Adil hocaya silah çekti adamları... -deyip devam edemezken göz yaşlarını serbest bıraktı. Tanju ise konuşmadı öylece düşünmeye devam ettiler cevabını bilmedikleri sorulara...

*

Nazlı odasında olanları düşünürken dayanamadı birkaç gündür zaten kendini tutuyordur ama yeter dedi bu kadarı fazla dedi. Mafya tipli halde dolaşması bu kadar güçlenmesinin altında yatan sebebi artık çok merak ediyordu. Ali'yi çok beklemişti bekle beni dediği adamı beklemiş ama gelmeyişiyle her geçen gün ölmüştü Nazlı, bebeği ile bir başına kalmış sadece onun için güçlü kalmıştı. Ailesi, arkadaşları hep yanında olmuşlardı ama onun kalbinin yarısı yoktu ve hep yarım kalmıştı. Yarım kaldıkça Ali gelmedikçe öfkesini her an kat ve kat artmıştı.

Tüm öfkesi ve siniriyle odasından çıktı. Bugün uzman olarak ilk günüydü hastanede ve karşılaştığı şok sürprizle bunu bile düşünmüyordu şu an öfkeyle ilerlerken Açelya ve Doruk onu görünce peşine takıldılar.

Karşı taraftan ise Ali ve Ferman geliyordur. Ali her yeri bildiğinden Fermana anlatıyordur Fermanın gözü öfkeyle gelen Nazlıyı görünce

Ferman: Seninki geliyor baya öfkeli geliyor hem de

KARMAŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin