💖💘 JUNGKOOK💘💖
--------------------------Když jsem se políbil s Jiminem, tak jsem se cítil nejistě, co jsem mu právě řekl.
,, dej tomu čas, a uvidíš sám jestly budeš milovat mě a nebo Avelín."
Tak tomu jsem dal korunu, vždyť jsem na tom jstejně jako Jimin.
Já se také zamiloval do Avelín a také mi tlouklo srdce když jsem byl její blízkosti.Jen jsem to nechtěl přiznat Jiminovi a hlavně sám sobě.
Né že bych byl v tomhle zbabělec, ale prostě jsem to nechtěl přiznat .Nevěděl jsem jak to má Jimin, ty jeho city ke mě, ale já to rysknul a lehl si k Jiminovi a začal ho pak pozdějších hodinách líbat.
Šílel jsem z jeho polibků a šílel z toho jak tam ve své posteli ležel, a ve svém spodním prádle.
Jeho tělo mě tak nažhavilo, že jsem nemohl už dlouho odolávat, ho ochutnat.Když jsem byl u Jimina blýskosti, tak mi tlouklo srdce o závod, a nevěděl jsem jak to utišit a právě jsem věděl že ho miluji.
💜💜💜💜💜💜💜Já a Jimin jsme šly do jídelny a skoro všichni seděly u stolu.
Jen Jin ještě chyběl, ale po chvíli co jsem usedl na židly, tak se objevil v jídelně a sedl si vedle Sugy.Namjoon byl v čele stolu a po jeho pravici jsem seděl já, Jimin, Tae a po jeho levé straně seděl Jin, Suga a J-hope.
Oběd ještě nebyl , ale prostřený stůl byl připravený a my jsme si mohli nalít aspoň šťávu a nebo džus.
,, Sešly jsme se tu proto, že nastala vážná situace, a já jsem nevěděl jak vážná ta situace je.
Už víte kdo leží v tom pokoji.
Jo ty Jimine znáš jen její jméno, takže všem to zopakuji znova a Jimin bude vědět o co jde.Avelín neboli Avy ve zkratce jména, je na půl člověk a na půl elfka.
Její rodiče jsem znal a seznámil jsem se snimi, když jsem jim zachránil život, když byly v rukách upírů, co napadly Avelín před týdnem.Její rodiče pak zemřely, když Avy byla malá a bylo jí pět let, pak se jí ujala babička a já ji také pomáhal a je to pět let co už nejsem snimi v kontaktu.
Proto jsem se hodně divil že se v našem zámku objevila."
Viděl jsem na sobě jeho pohled Namjooe.
Otočil jsem se na něho a díval jsem se do jeho očí.,, Tobě Jungkooku, se ti chci velmi omluvit ještě jednou.
Když jsem ve tvém hlase slyšel, že to není tvá věc a odpověděl jsi mi takovým nezájmem, tak se v mém těle rozbouřila krev a vztek, tak proto jsem tě vzal pod krkem.
Proto se ti ještě omlouvám."Namjoon se zvedl a objal mě a já mu objetí oplatil a poplácal mě po zádech a sedl si zase zpátky na židly.
,, Namjoon, co ten Medailónek ve tvaru růže."
zeptal se Tae a podíval se na mě a Jimina.,, Medailónek....Avelín dostala od svých rodičů, pokuď vím nikdy ho nesměla odložit a nechat si ho na krku pořád.
Barvy co vyzařují Medailónek, tak znamenají, lásku, důvěru,naději,sílu, přátelství, zamilovanost,pouto .
Už někdo z vás viděl zářící barvy, když jste se dotýkaly ruky a nebo měly Avelín v náruči.
Ještě nevíte co ty barvi znamenají, ale po stupněm času se to dovíte.
ČTEŠ
Sedm Upírů a Medailónek ( KookMin 💖💘💋💝 JiKook 💋💝💖💘)
VampireJe to moderní doba,. V tomhle příběhů se objeví hodný a zlý upíři a také dívka, která to vše zamotá. Příběh se bude odehrávat v moderní době, takže i mobily a auta a vše co k moderní době patří. Medailónek bude mít větší prostor v tomhle příběhu. Rá...