💜 25 💜

17 1 4
                                    

                          
                         🔥❤️‍🔥 SUGA ❤️‍🔥🔥
                         *******************

                                                    🔥❤️‍🔥 SUGA ❤️‍🔥🔥                          *******************

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Když jsem vyšel z pokoje od Jungkooka a v ruce měl tác, vydal jsem se do kuchyně.

Tam byl Hobí a koukal že je vše snědeno.

,, Koukám že JK vše snědl." řekl Hobí.

,, Kdybych ho nedonutil,  tak by ten tác nebyl prázdný."

,, Aha, jinak  jak se cítí."

,, Cítí se jakoby by mu vrazili kůl do srdce,  nikdy se nedá vyndat.
Teď takoví pocit má.
Obviňuje se , že tohle udělal a má strach, že už sním Jimin nepromluví a prý ani Tae s Avelín."

,, Je jasné že má hrůzu s toho co provedl, ale musíme být na pozoru a ve střehu, nesmíme to podcenit."

řekl mi Hobí.

,, Dneska máš službu ty, budeš mu dělat společnost i když nejsme Jimin?"

,,Já vím Yoongi, Joon mi řekl že se musíme střídat a hlídat Jungkooka."

Po těchto dialogu mluvy jsem se vydal za Jiminem.

Hlídka u dveří mi otevřela a já vešel dovnitř.
Byl tam právě doktor Max a já si přinesl židli a dal jí blýskosti Jiminovo postele.

Max se na mě usmál, ale nebyl to šťastný úsměv. Jimin měl hrozné rány na těle i na tváři.

Doufal jsem že se mu ty rány zahojí, ale Max měl mast která vyléčí ty rány a myslím že je to jediné co ho vyléčí.

Protože podle výrazu Jimina mu rány a šrámy zůstanou na srdci.

,, Ahoj Jimine."

,, Ahoj Yoongi, jsem rád že si přišel."

mezitím doktor Max odešel.

,, Jak se cítíš Jimine."

,, Hmmm  jde to, jakoby mě přejel vlak. Ale vlak to nebyl že?! "

trochu to Jimin řekl zlostně.

,, Víš Jungkook....."

,, Joooo vím, už tu byl Namjoon a vše mi řekl."

,, Jimine, mě také poranil a měl jsem vztek a...."

,,A co!! budu se mu ještě omlouvat, že mě málem zabil a co Tae a Avelín.
Hobí mi řekl že tě také zranil."

Díval se Jimin na mě slzami a vztekem do mých očí a pochopil jsem, že je pěkně naštvaný.

,, Jó jsem naštvaný, ani nevím co jsem, jestly teď mám jít za ním a ukázat co mi udělal."

Sedm Upírů a Medailónek (  KookMin 💖💘💋💝 JiKook 💋💝💖💘)Kde žijí příběhy. Začni objevovat