z pohledu:
—————🧛🖤ALEX🖤🧛
±±±±±±±±±±±±,, Tae...Tae."
volal jsem na Tae a ten ležel vedle mě , měl jsem ruce svázané.Viděl jsem jak se probouzí, chtěl jsem vědět proč mě svázal.
,, Co se děje Alexi."
,, Proč jsem svázání."
,, Ty si to nepamatuješ? nemáš znamení a ještě jsi mě posílal do zámku , nešel jsem proto , že bych rád věděl co se to s tebou děje."
,, Proč bych ti měl tohle říkat a pusť mě."
,, Proč se takto chováš, máš pronajatý pokoj v hotelu a nechápu proč."
,, Říkám ti pusť mě a neptej se pořád."
,, Rád bych věděl co je opravdu s tebou."
Já se na Tae podíval a nevím prostě jsem byl zase naštvaný.
Měl jsem pořád svázané ruce a dostal jsem takový vztek.,, Tae odvaž mi ruce!"
,, Alexi nebuď naštvaný."Já jsem si sedl na postel a Tae mi ty ruce prostě nechtěl rozvázat.
Silou jsem začal roztahovat své ruce, šlo to ztěžka.,,Alexi rozvážu tě, ale musíš se zklidnit."
,, Tak to si už promeškal."
Ruce už jsem měl rozvázané a Tae jsem povalil na postel a sedl si na něj odkročmo.
Cítil jsem že mé oči se mění a díval jsem se do Taeových očí.Nahnul hlavu nad jeho krk a zajel s tesáky do jeho krku.
Chvíli jsem pil jeho krev a olíznul mu kousanec.Tae mě vzal za ruce a snažil se mě odstrčit, také se mu to podařilo.
Ale já jsem měl pořád v sobě ten vztek, Tae se na mě díval.,, Alexi co to sakra děláš, proč si mě kousnul."
,, Vždyť jsem ti řekl, že nevěřím sám sobě natož a aby ty si mi uvěřil že tě miluji."
Tae mě vzal za ruku a přiblížil si mě k sobě blíž, začal mě líbat a obejmul mě vroucně.
,, Já tě miluji a nesmíš se tomu poddat, ty víš o čem mluvím, chtěl jsem to slyšet od tebe.
Ale nechceš o tom mluvit, řekni kde je?",,Kdo? koho myslíš a nevím o čem mluvíš."
,, Alexi ty dost dobře víš o kom mluvím, nesmíš mu říct o nás dvou rozumíš."
Dobře jsem věděl o kom mluví, ale já to nezvládal mu to říct.
,, Musím se vrátit a tento pokoj si ještě ponechám. A pokud možno budeš mě následovat a pokud teď né sám přijdeš za mnou."
,, Alexi o čem to mluvíš? mluvíš hádankách a to se mi vůbec nelíbí. Ty se nikam vracet nebudeš, domov máš v našem zámku."
💜🖤💜🖤💜🖤💜🖤💜🖤💜🖤💜🖤💜🖤💜
z pohledu:
***********✌️🤴 TAEHYUNG 🫅 ✌️
*************************Alexe jsem nechápal co to všechno má znamenat, zvedl se z postele oblékl si tričko a mikynu, kalhoty měl už na sobě.
ČTEŠ
Sedm Upírů a Medailónek ( KookMin 💖💘💋💝 JiKook 💋💝💖💘)
VampirosJe to moderní doba,. V tomhle příběhů se objeví hodný a zlý upíři a také dívka, která to vše zamotá. Příběh se bude odehrávat v moderní době, takže i mobily a auta a vše co k moderní době patří. Medailónek bude mít větší prostor v tomhle příběhu. Rá...