💜 59 💜

22 1 8
                                    


z pohledu:
************

✌️🤴 TAEHYUNG 🤴✌️
************************

Potom co nám Hobí ukázal na stopkách, že já a Alex máme jstejný čas.
Udělal jsem si z něho srandu, proč bych si z něho nemohl utahovat i já.

Když jsem předevšemi řekl
*** že bych to dal pod 3 minuty a 50 vteřin a pak přidal že jsem to nemohl udělat, že mě Alex úplně vzrušil tím jeho pohledem***

Nechápavě Alex na mě koukal a ještě více koukal když jsem zvedl své pravé obočí.
A když ještě mě viděl , když jsem si olízl svůj spodní ret, tak vím že  ze mě byl úplně vykolejenej.

Odešel jsem od bazénu a šel se do svého pokoje  vysprchovat.
Když jsem byl ve sprše a myl si hruď, na pravé straně hrudi vyděl znamení draka.

Levou rukou jsem si na to znamení sáhl a cítil v srdci horkost.
Pak jsem se umyl a osušil vzal jsem si župan a šel si lehnout na mojí postel.

Přemýšlel jsem o tom jak jsem Alexe pěkně nažhavil a nemohl ani vydat jediné slovo.
Proč by měl být tím dominantním upírem, přál jsem si ho trochu provokovat.

  Přijde mi to že bych mu to chtěl vrátit, za ten včerejšek, ale ani nevím jak bych to měl brát.
Provokace a nebo mu to vrátit?

Jen jsem mu řekl co jsem cítil,  nebo to byla vášeň která mě ohromila mého srdce.
Už se stmívalo a viděl jsem jak už slunce zapadá.

Právě jsem stál u okna, když slunce zapadalo.
Slyšel jsem že  kluci jsou ještě u bazénu a já ulehl do postele.
Ještě se mi nechtělo spát, tak jsem si šel do kuchyně pro  Soju.

Vzal jsem si dvě láhve a vrátil se do svého pokoje.
Také jsem slyšel že se kluci vraceli z bazénu do svých pokojů.

Ve svém pokoji  jsem si otevřel jednu láhev Soju a sedl si  ke stolu.
Pořád jsem přemýšlel  proč mě Alex políbil, proč jsem ho pořád viděl před očima.

Takto jsem popijel Soju asi už hodinu a obě flašky vypil.
Bylo  22:30 a já nemohl spát, vyrazil jsem z pokoje ven na zahradu a měl na sobě jen župan a plavky.

Šel jsem k bazénu a nesl si ještě dvě flašky Soju Jinro.
Chtěl jsem jen pít a být venku, přemýšlet a také vzpomínat na Avelín.

Už to byl jeden měsíc co tu semnou není Avelín a já si sedl na lehátko.
Nebe bylo plných hvězd a já se na ně chvíli díval.

Na chvíli jsem si lehl na lehátko a díval se na tu krásu.... nebe a ty hvězdy.
Bylo to krásné a okouzlující, pak mé myšlenky zase pluli k Alexovi, až jsem se z toho zvedl a znova usadil na lehátku.

Položil jsem Soju na zem a svlékl župan, vzal znova flašku a šel ke schůdkům bazénu.
Opatrně jsem vlezl do bazénu a popíjel Soju.

Opatrně jsem vlezl do bazénu a popíjel Soju

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Sedm Upírů a Medailónek (  KookMin 💖💘💋💝 JiKook 💋💝💖💘)Kde žijí příběhy. Začni objevovat