Pro čtenáře, přečtěte si znova od kapitoly 40 až 42 , jedna kapitola se mi publikovala dříve, tak se omlouvám 💜❤️😘🫶🫰🫂
z pohledu:
třetí osoby 💜❤️😘🫶🫰🫂
*****************************V zámku se vše připravovalo k boji a všichni se odhodlali že musí tohle skončit.
Musejí zabránit tomu, že upírské klany ze Západního sídla jsou ovládány lékem a mají ještě v zajetí Avelín.Tae se nechtěl smířit, že nesmí hned se vydat na cestu a zachránit svoji princeznu.
Jiminovi se pomalu rány také zahojili, jako ostatním.Jedna hlídka měla jít na průzkum, vše prozkoumat k Západnímu sídlu a vrátila se nepořízenou.
Namjoonovi vše pověděli a jeho tvář byla velmi zneuklidnujicí.Zatím to řekl Jinovi a pak museli svolat všechny a říct co se děje.
,, Chtěl jsem vám říct všem, že naše hlídka byla na průzkumu a do Západního sídla, se zatím nedostaneme."
,, Co to jako znamená? Vždyť musíme pro Avelin, ani nevíme jestly je živá." řekl Tae.
Tae s vyděšeným pohledem se díval na Namjooe.
Také to Namjooe trápilo.,, To znamená že to sídlo někdo magickou sílou skryl a pokuď se toto stalo, nemůžeme západní sídlo najít.
Náš zámek také byl chráněn a přesto ho napadli a unesli Avelín.",, Tak zkusíme tam proniknout, když je sídlo skryté, musí existovat ňaka cesta k tomu odkrýt tu sílu a vysvobodit Avelín."
hned znova řekl Tae.
Je jasné že se nechtějí vzdát a jít do sídla vysvobodit Avelín.
,, Namjoon vždyť umíš se přemisťovat, tak proč to neuděláš."
řekl Jimin.
,, Jeden z hlídky to udělal a vrátilo ho to hned nazpátek, co byli ostatní."
řekl Namjoon.
,, Tak co budeme dělat, musí přeci vést tam jiná cesta , vždyť je tu Hyunjin a Felix, oni nám můžou pomoci a říct jak se tam dostat."
,, Ale teď Felix odpočívá, ale já za nimi půjdu, aby přišly sem k nám a poradili co se dá dělat."
řekl Jimin a odešel z jídelny.
Někteří si dali džus, kafe a čaj. Tae neměl na nic chuť.
Pořád myslel na Avelín a už jí chtěl mít u sebe tady ve svém náruči.Po chvíli přišel Jimin s Hyunjinem a Felixem do jídelny .
Oba vše věděli a Hyunjin se šťastně moc netvářil, protože tušil co chce Felix udělat.,, Hyunjine a Felixi víte vše od Jimina?"
,, Ano/Ano ." řekly oba dva.
,, Vím jak se dostát do Západního sídla."
řekl Felix.
,, Felixi néé, nedělej to."
,, Co nemá dělat "
se rychlou otázkou zeptal Tae.,, Můžu se tam přemístit a ..."
řekl Felix.Hned mu do řeči skočil Hyunjin....
,, Né ty nikam nejdeš, přijdeš o život."
,, Avelín také přijde o život, pokud ještě žije."
křikl Tae.Namjoon se také do toho přidal a řekl.
,, Z mých přátel to jeden zkoušel a prý to nejde."
,, Já to zkusím a pak můžu všechny vás tam dostát."
Felix řekl a podíval se na Hyunjina.,, Felixi nechci o tebe přijít."
Felix objal Hyunjina a podíval se mu do očí a řekl....
,, Neboj se o mě, ty umíš léčit a já zase rozumím ovládnuté magii."
,, Já vím ale také tě to může dostat oslabit a černá , zlá magie tě může zabít."
,, Musím to zkusit, vždyť je tam Avelín a nás se to přece týká také a už se nechci vracet na Západní sídlo, ani k nám domů.
Dokuď se to vše nedá do pořádku, můžeme zůstat tady , pokud můžeme tu zůstat.",, Dobře Felixi, ale mám o tebe strach takže se přichystáme všichni a půjdeme s tebou."
Hyunjin obejmul Felixe, asi pět minut ho držel v objetí a nechtěl pustit.
Všichni si dali znamení, že musí vše přichystat a bude to boj na život a na smrt.Teď to bude dost náročné, teď budou muset čelit tomu, že tam může někdo zůstat a nevrátit se.
Ale Namjoon a Jin se vždy postarali aby nikdo o život nepřišel.Měli v plánu napadnout Západní sídlo v neděli, ale bude to trvat o něco déle a Namjoon přesní den neměl ještě přesný.
Hyunjin věděl co to odnáší, že Felix když se bude snažit, přes černou magii proniknout do Západního sídla, tak on může také přijít o život.
Párkrát se mu to už stalo Felixovi, ale Hyunjin ho vždy vyléčil.
Hyunjin měl o Felixe velmi velký strach, při jiné příležitosti by mu to vymluvil, ale tohle bylo něco jiného.Přeci zachránit Avelín o to šlo a také měl velký vztek i na Alexe, věděl že to je kamarád, ale musí stim také něco udělat, ale na to je času dost.
Teď se všichni soustředili na záchranu Avelín.Tato kapitola je docela krátká, ale v další kapitoly zase budou o trochu delší.
Děkuji všem za přečtení mého příběhu a kapitol a budu se snažit vydat další, ať moc dlouho nečekáte.
S pozdravem RadkaKOOKMIM
💜❤️😘🫶🫰🫂
ČTEŠ
Sedm Upírů a Medailónek ( KookMin 💖💘💋💝 JiKook 💋💝💖💘)
Ma cà rồngJe to moderní doba,. V tomhle příběhů se objeví hodný a zlý upíři a také dívka, která to vše zamotá. Příběh se bude odehrávat v moderní době, takže i mobily a auta a vše co k moderní době patří. Medailónek bude mít větší prostor v tomhle příběhu. Rá...