💜 18 💜

16 1 0
                                    

                             🧛 ALEX 🧛
                         🖤🖤🖤🖤🖤🖤

Když jsem držel tu dívku na tom palouku, tak jsem cítil její sladkou chuť krve.
Viděl jsem jak krvácí z dlaně a právě tu krev jsem ochutnal.

Náhle jsem ucítil jak ten první upír, mě chytil a odhodil a já než jsem narazil, tím nárazem do stromů, mé nehty se zaryli do krku té dívky a zanevhali tam hluboký škrábanec.

,, Jimine, rychle sní utíkej do našeho sídla."

a ten druhý upír udělal takovou ochranou mlhu, že jsem neviděl jakým směrem se vydali.

,, Alexi mizíme." řekl mi Roland a upírským tempem jsme zmizeli od toho druhého upíra.

Teď jsem ležel ve své posteli a myšlenky jsem měl pořád na tu dívku.
Šíleně mi bušilo srdce a já jsem z toho šílel.

Chtěl jsem ji mít v náruči a mít tady v mé posteli. Také jsem tomu prvnímu upírovi jménem Jimin řekl
**jstejně bude moje a ty stím nic neuděláš**

Pořád jsem myslel na ní, jak jsem jí držel v náruči, i ta chvíle mi stačila , abych ji ochutnal její krev, protože v mém čichu jsem ucítil že ta krev mi dává energii, když jsem ji ochutnal.

Ale mě jedna jistá věc bránila se jí  zakousnout,  do jejího krásného andělského krku.

Byla to věc, co měla na krku a to byl její medailonek.
Teď když jsem na ní myslel úplně mě v kalhotách ztvrdnulo mé nádobíčko.

Úplně jsem šílel, když jsem na ní pomyslel.
Vjel jsem rukou pod spodní prádlo a šahl si na svůj penis. Pak jsem si stáhnul kalhoty a boxerky a uchopil si penis do ruky.

Začal jsem si ho honit, když jsem pomyslel na to, že by tu semnou byla ta dívka a já bych jí vroucně a nažhaveně líbal a divoce ji přirážel do její krásné mušličky a pomiloval jí tak divoce.

**A SAKRA, co se to ve mě takto bere? jsem upír který zabíjí vše co mi přijde do ruky a vysaji veškerou krev zvířecí a lidskou .**

Uplně jsem nad sebou žasl, o čem to přemýšlím. Ale udělalo mi to dobře, až jsem se z toho udělal.

Pak jsem se šel osprchovat a dneska tu má být v našem sídle party a muzika a alkohol. Rolandovo  přátelé měli přijít také na naší párty.

Měl jsem chuť na sex a byla tu jedna osoba z kterou jsem měl vždy divoký sexuální prožitky a divoké dlouhé noci.

Jmenoval se Lee a byl to také pohlední a sexy mladík, ale nemiloval jsem ho prozatím a oba jsme to měli najstejno.

Bylo pomalu večer a ve velké místnosti se už rozléhala muzika. Oblékl jsem si kalhoty a černou košily a vydal se do sálu, kde byly vedle stěnách velké sedačky a ze stolkami a velký stůl z občerstvením.

Roland nesměl vědět, že ta dívka má krev, která mi dodala energii a vždy sex mi dodal energii, tak dnešní večer a celou noc, jsem si  chtěl prosexovat a užívat.

Sedl jsem si na sedačku a kluci a přátelé Rolanda,  si také sedli na všelijaká místa sedaček.
Vzal jsem si skleničku a nalil whisky a sedl si na sedačku a koukal směrem na parket.

Už několik upírů a lidí co byli pod vládou Rolanda, tam tancovalo a já si všiml jak přichází Lee a šel směrem ke mě.
Měl už skleničku a sedl si vedle mě.

,, Ahoj Alexi, dneska ti to sluší, né že by ti to neslušelo jiný den, ale dneska si ňáký rozžhavení."
podíval se na mě Lee a usmál se.

Sedm Upírů a Medailónek (  KookMin 💖💘💋💝 JiKook 💋💝💖💘)Kde žijí příběhy. Začni objevovat