z pohledu třetí osoby:
************************( Miluji tuhle písničku IDOL )
Všichni se bavili a popíjeli, Jimin a Jungkook se objímali a také si slíbili že by se mohli zasnoubit na podzim a pak mít také svatbu.Hyunjin rozhodl že by si také příští rok vzal Felixe a Felix ho objal že mu to chtěl navrhnout on sám.
Hobí s Yoongim prý ještě počkají,ale také se rozhodli že budou navždy spolu.
A Namjoon s Jiniem by chtěli také až příští rok, takže by to spojili společně s Hobím a Yoongim.A to by byla velká svatba, jinak v zámku kolem dokola se keře růží odrostlo ještě více a mezi těma keři, se objevil i keř s fialovými růžemi.
Felix chodíval pro jednu, pro fialovou růži jednou týdně a dával jí Avelín jako ostatní kluci dávali růže, už červené do vázy na náhrobek.
Den se sešel s dnem a byla sobota ráno, ten velký den Alexe a Tae.
Vše bylo připravené a Alex byl nervózní, tož teprve Tae.Tae rozhodl že prsteny vybere on a Alex souhlesil.
Alex se postaral o to ostatní a kluci mu stim pomohli.Jídlo, pití občerstvení pro všechny co byli v zámku a pozvali i přátelé z okolních zámku a hradu své přátelé.
Alex pozval i Erika a také přijel i Lee s Timem.Když Alex uviděl Leeho s Timim tak byl úplně šťastný.
,, Lee co ty tu děláš?" řekl Alex a hned Leea objal.
,, Tak takovou událost si přece nenechám přece ujít, když můj kamarád se žení."
Lee se na něho usmál a Alexe vroucně objal.Tae byl ještě v pokoji a pak nadešla ta událost.
Alex čekal u oltáře.
Pak nastala ta chvíle a oba stáli tam kde měli být.Namjoon odříkával svatební řeč a Alex řekl své ano a Tae také řekl své ano.
Navlékli si oba dva tomu druhému prstýnky.Oba měli prstýnky a také měli toho druhého.
Také si dali novomanželský polibek.A pak přišlo na házení kytice, všichni si vstoupli za Tae a Alexe.
Oba kytici hodili a ta letěla přímo na Felixe.
Felix se té kytky trochu ulekl, netušil že si květina určí jeho.,, Takže Felixi do roka a do dne."
řekl Tae a objal ho.,, Třeba to bude už dříve." řekl Hyunjin.
ČTEŠ
Sedm Upírů a Medailónek ( KookMin 💖💘💋💝 JiKook 💋💝💖💘)
VampirJe to moderní doba,. V tomhle příběhů se objeví hodný a zlý upíři a také dívka, která to vše zamotá. Příběh se bude odehrávat v moderní době, takže i mobily a auta a vše co k moderní době patří. Medailónek bude mít větší prostor v tomhle příběhu. Rá...