z pohledu třetí osoby:
************************Alex byl z toho dost nesvůj , proč Tae odešel a nepočkal na něho.
Nebo mohl ho probudit polibkem a ležet s Taem vedle sebe.Byla pomalu 8:00 hodina a čas na snídani, tady prostě bylo pravidlo, že u snídaně se scházeli všichni .
U oběda se to dělalo jen zřídka a večeře si mohli vařit sami a vzít si cokoliv právě na co měli chuť.
Alex odešel z pokoje rovnou do jídelny a když viděl, že už Tae sedí a snídá tak trochu posmutněl.
Ještě tu nebili Hyunjin a Felix.Když si sedl vedle Tae tak se na sebe podívali a navzájem si řekli.
,, Ahoj"/ ,,Ahoj."
Když si začal brát toust do ruky a začal ho jist, tak v tu chvíli vešli do jídelny Felix a Hyunjin, drželi se za ruce.
Alex se trochu zakuckal a bylo mu to líto , že takto se s Taem také nedrží za ruce.
Felix a Hyunjin se pustili a všem řekli dobré ráno.Oba dva se usmívali a Alex si pomyslel nóó aspoň že pro někoho je dobré ráno a že se tu aspoň někdo usmívá.
Felix si všimnul Alexovo smutného obličeje, díval se na něho.
Ale pak začal také jíst, všichni tu seděli a Jimin s Jungkookem se na sebe usmívali.Alex hodil do sebe tři tousty a už neměl chuť jíst, napil se čaje a odnesl talíře od Namjooe a Jina a svůj talíř do kuchyně.
Také začal úklidem kuchyně a vždy náhlédnul do jídelny, jestli někdo má prázdní talíř.
Ostatní přátelé Namjooe a Jina už dojídali snídaní také.Do kuchyně vešel Tae a mlčky začal také úklidem kuchyně.
Dneska Alex a Tae měli službu v kuchyni, proto aby se zase všichni vystřídali.Alex se občas podíval na Tae, ale ten jeho pohled neviděl a nebo nechtěl vidět.
Ale Alex se mýlil, Tae si byl vědom že se na něho dívá Alex.Alex se před Taem zastavil.
,, Proč si odešel."
,, Protože jsem musel."
,, Proč si musel."
,, Chtěl jsem do svého pokoje."
,, Proč si mě tedy nevzbudili, když jsi odešel."
,, Chtěl jsem tě nechat spát."
,, To není odpověď."
,, Nechtěl jsem tě budit a bylo ještě brzo tě budit."
,, Mohli jsme si povídat."
,, A o čem."
,, Tae prosim tě, i když jsme měli v sobě alkohol, víme oba že jsme měli vášnivou noc."
,, Já dobře vím co jsme měli spolu."
,, Tak proč jsi mě nevzbudil, chtěl jsem ti dát polibek a popřát dobré ráno."
,, Vždyť se vidíme a řekli jsme si ahoj a teď máme spolu úklid."
,, Takže jsem tvoje hračka!?"
řekl Alex trochu zvýšeným hlasem
,, Nejsi moje hračka, už jsme včera o tom mluvili."
ČTEŠ
Sedm Upírů a Medailónek ( KookMin 💖💘💋💝 JiKook 💋💝💖💘)
VampiroJe to moderní doba,. V tomhle příběhů se objeví hodný a zlý upíři a také dívka, která to vše zamotá. Příběh se bude odehrávat v moderní době, takže i mobily a auta a vše co k moderní době patří. Medailónek bude mít větší prostor v tomhle příběhu. Rá...