💜 24 💜

7 1 0
                                    

                 💖💘 JUNGKOOK 💘 💖
                  *********************

                 💖💘 JUNGKOOK 💘 💖                   *********************

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

RÁNO - sobota -

Když jsem se probudil, bolela mě hlava a všiml jsem si že mě drží něčí ruka.

Otočil jsem hlavu a viděl jak vedle mě leží Suga.

** zůstal celou noc**

Jsem si pomyslel v myšlenkách a pomalu mu ruku dal vedle jeho těla.

Přikryl jsem ho a opřel se o polštář a mé myšlenky byli úplně bez mocné.

Sakra co jsem to udělal, vždyť jsem mohl zabít Jimina, Tae a Avelín a všechny co mě mají rádi.....

Sugu jsem zranil a když jsem viděl jeho záda, hrůzou jsem na to koukal.....

Všiml jsem si že na stolku, vedle postele už mám snídani a džus.

Jin a nebo Hobí už tu byli a ani mě nevzbudili, proč asi... ani se nedivím, nikdy mi to neodpustí a hlavně Jimin.

Mé oči se zalili slzami, co jsem to udělal už semnou nepromluví ani Tae a vůbec né Jimin.

A co potom Avelín, nevěděl jsem co budu dělat. Ale já na to přijdu, kdo chtěl aby jsem unesl Avelín.

A už to mám, no přeci ten Alex s tím druhým upírem. Slyšel jsem jak Jiminovi říká.

**jstejně bude moje, a ty stím nic neuděláš**

Úplně jsem nechápal, si ten lék a nebo co to bylo, mohl si dát do alkoholu a nechat se tak oblnout.

Neměl jsem chuť ani na jídlo.

,, JK, jsi pořádku?"

se ozvalo vedle mě a trhl jsem sebou.

,, Dobré ráno Yoongi, nic se neděje... no vlastně se děje , hodně se toho stálo a pořád se z toho nemůžu vzpamatovat."

Suga se zvedl a objal mě.

,, Ty jsi ještě nejedl?"

,, Nemám hlad a pokuď chceš, můžeš si dát snídani ty."

,, Né JK! Ty musíš jíst, chtěj nechtěj. Neboj zvládneme to, tuto situaci."

,, Tak to o sobě pochybuji, protože Jimin a Tae semnou nebudou chtít mluvit a nebudou chtít  mít nic semnou společného."

,, Neboj se , já měl také vztek na tebe, ale když jsme zjistili co tě tomu vedlo, tak uvidíš že to bude pořádku
Dneska za jdu za Jiminem a ty mu zkus napsat na mobil.
Pak se půjdu podívat i za Taem a Avelín."

,, Můžu jít s tebou prosím."

,, JK, víš že to nejde, Namjoon tě na to upozornil, že se nemáš snažit, o to navštívit Jimina, Tae a Avelín, rozumíš!"

Řekl mi trochu přísným hlasem.

,, A přijdeš mi říct jak se jim daří."

,, To se neboj, přijdu ti říct a teď se najíme a ty se půjdeš osprchovat a budeš odpočívat a já si půjdu na chvíly také do svého pokoje."

,, Yoongi a prosím tě přijdeš zase."

,, přijdu, ale dneska tu bude Hobí, bude ti dělat společnost."

trochu se na mě Suga s těma kočičími očima usmál a začali jsme jíst.

Po jídle jsme se objali ze Sugou a ten vzal tác na kterém byla snídaně a odešel z mého pokoje.

Já se šel osprchovat a pak jsem si lehl a vzal mobil do ruky.

Chvíli jsem váhal napsat Jiminovi, ale tohle byla šance mu vše vysvětlit, když jsem ho nemohl vidět a dotknout se jeho těla.

Zase mé oči se zalili slzami a opravdu jsem měl strach i když upíři přece nemají strach, ale teď jsem ho měl, že ho navždy ztratím a nebo už ztratil navždy.

Začal jsem psát zprávu:

Ahoj Jimine,
nevím jak začít omluvou.
Ve čtvrtek se právě stala vážná věc a Yoongi mi vše pověděl co se stalo.
Teď vím že tě nesmím vidět, ohledně to co jsem ti udělal a hodně ublížil.
Také jsem se dozvěděl, že to byl nějaký lék a nebo jed, který mě ovládl a já se choval tak prý nějaká bestie...
Ani nevíš jak mě to velmi trápí....
Prosím odpusť mi 😭😭 nechtěl jsem ti  ublížit tobě moje lásko Jimin--chiiiiiiiiiii ❤️😘 také jsem nechtěl ublížit Taemu a hlavně naší Avelín.
Touto sms ti chci jen napsat, prosím napiš mi až budeš pořádku.
Miluji tě a přeji si tě mít v náruči a objímat tě.
Tvůj Kookie.

odeslal jsem zprávu:

Po těchto slovech se mi objevili slzy a já nemohl přestat.

Položil jsem mobil na postel a vzal jsem druhý polštář a obejmul ho,  jako jsem to dělal Jiminovi, když jsem ho objal.

Ta samota bez něj byla , jakoby mi bodli kůl do srdce.

Suga mi dělal společnost celou noc, že tu semnou ležel, ležel vedle mě.

Ale ten pocit, že to nebyl Jimin který mě líbal a hladil a objímal, to bylo jakoby mi v srdci, ten kůl zůstal a nikdy mi to nikdo nevyndá.

Takto jsem se cítil, když tu semnou nebyl Jimin a nebo já v jeho pokoji.

Sedm Upírů a Medailónek (  KookMin 💖💘💋💝 JiKook 💋💝💖💘)Kde žijí příběhy. Začni objevovat