🌹 Medailónek 🌹
******************Bylo sluneční ráno a ve městě bylo rušno.
Byly trhy, byl páteční slunečný den, lidé si tu užívaly svůj volný den.
V jednom bytě bydlela dívka jménem Avelín a také ji říkaly Avy, ve zkratce.
Dívka měla plavé polodlouhé blond vlasy. Tato dívka byla také něčím zvláštní. Byla na půl člověk a na půl elfka. Byla vysoká metr sedmdesát a byla štíhlé postavy.
Avelín měla také dneska volný den, proto se vydala do města na páteční trhy.
Avy ráda vařila a proto si chtěla koupit nějaké bylinky a vše co do kuchyně patří.Avelín už neměla rodiče a neměla ani sourozence. Když byla malá a bylo jí pět let, rodiče měly autonehodu. Nebyla to rodičů chyba, opilý řidič do nich narazil.
Její babička se o Avelín starala do osmnácti letech, aby nebyla sama.
Avelín bylo dvacet let a za chvíli tu měla mít brzy své narozeniny.
Její babička také před rokem zemřela a Avelín to snášela velmi těžce. Obě se měli hodně rádi a obě se o tu druhou velmi staraly.
Avelín jí velmi milovala a nechtěla se stím smířit! ( Kdo by se smířil stím, když zemře milovaný člověk)😢Měla kolem lidi, kteří jí měly rádi, ale " babička" Byla "Babička" .... Babička jí všemu naučila, aby uměla vše, co potřebuje každá dívka.
Avelín dostala od rodičů " Medailónek" ve tvaru růže 🌹 a také jí babička řekla, ať ho nikdy nesundává z krku a ani na chvilku z dohledu. Avy chtěla vědět proč, ale babička na tom trvala a že jí to poví až ji bude jednadvacet let, trvala na tom její babička, ať na ten medailónek dává pozor.Ve městě bylo rušno, až do večerních hodinách, tito trhy vždy byly o víkendech.
Avelín se zastavila na konci trzích a všimla si v dálce hustého lesa. Prý v tom hustém hlubokém lese byl zámek, a lidé se toho lesa báli. I Avelín měla přikázáno, že se tam nemá přibližovat, tohoto Lesa.Ale Avelín se ničeho nebála, i když každý člověk má někdy z něčeho strach, ale Avy byla také na půl elfka, tak její strach to tlumil.
Už byla desátá hodina večer a pomalu se trhy zavíraly.
Avy byla unavená, protože se z kamarády se vozila na atrakcích, které byly vedle na velkém place.Avy si to namířila domů, a její parta přátel se také odebraly do svých domovů.
Jídlo si dala u jednoho stánku, takže hlad neměla. Jen si koupila malé množství ovoce, protože věděla že zítra v sobotu, tu zase budou trhy. Vše si doma připravila na sobotní den, aby se nemusela zdržovat a mohla zase si vyjít na trhy z přáteli.Už Avelín ležela ve své postely a hlavou jí proběhlo "Jak oslavit své narozeniny" je jasné že z přáteli a mít párty, ale přesto na tom přemýšlela.
Avelín měla také vlčici fenku jménem "Asta"
Byla to bílá vlčice a ležela na teplém pelíšku vedle postele.Vlčice měla venku na dvorku své zázemí, výběh a velikou boudu, ale dneska si jí Avelín nechala u sebe doma. Avelín se podívala na Astu a ta už dřímala, takže také zavřela oči a usnula také.
***********************************************
Pokuď se vám příběh nebude líbit, nemusíte číst dál, ale Budu ráda, když se pokusíte o trochu trpělivosti a zatím příběh začíná, takže se příběh bude vyvíjet dalšími kapitolami.
Moc děkuji moc všem za pozitivní komentáře 💜❤️😘🫶🫰🫂
ČTEŠ
Sedm Upírů a Medailónek ( KookMin 💖💘💋💝 JiKook 💋💝💖💘)
VampirosJe to moderní doba,. V tomhle příběhů se objeví hodný a zlý upíři a také dívka, která to vše zamotá. Příběh se bude odehrávat v moderní době, takže i mobily a auta a vše co k moderní době patří. Medailónek bude mít větší prostor v tomhle příběhu. Rá...