💜*vysvětlení*💜
💖 z Pohledu Jungkooka 💖
Po odchodu Jimina, jsem konečně uklidil ten rozsypaný cukr. Odnesl jsem to vysypat do koše a uklidil tu lopatku z košťatkem do úklidové místnosti, kde byla na proti pokoje, kde ležela ta dívka.... Nóó vlastně Avelín.
Vrátil jsem se zase do pokoje, kde právě jsme tam byly všichni, ale bez Jimina.
,,Joonie můžeš nám vysvětlil, jak to? že znáš této dívky jméno?" přistoupil Suga pomalým krokem k Namjoonovi.
Namjoon šel blíž k postely a pak ji obešel kolem dokola a díval se na dívku, až si k ní přisedl.
,, Jungkooku můžeš mi povědět, proč zrovna se nachází u nás Avelín a proč, co jste sní udělaly, doufám že...."
neodpověděl, protože jsem mu hned do toho skočil.,, Namjoon, ta dívka která se jmenuje Avelín, se tu objevila proto, protože jsme ji ochránily před upíry, kteří se najednou objevily, na tom paloučku co chodíval Jimin." a dodal jsem ještě.
,, Jeden upír jménem Alex, si ji chtěl dát k snídani a Jimin se o to postaral, aby ji zachránil a ten Alex řekl, že jstejně bude její a že její krev je sladká." řekl jsem to tak rychle, že Namjoon vstal a rychlým tempem mě vzal pod krkem a přilepil ke zdi, až jsem se úplně
lekl a zíral do jeho oči , a divil se co se sním děje.,, Namjoon! " zařval Suga a hned upírským tempem byl u nás a vzal za rameno Namjoona.
,, Namjoon, co to děláš. Nemůžeš přece takto vyvádět." ještě řekl Suga, klidným hlasem a všichni se vyděšeným pohledem koukaly na Namjoona, který dal ruku z mého krku a najednou mě objal.
,, Kookie, moc se omlouvám, chtěl jsem jenom vysvětlení, co se stalo a jak se sem dostala Avelín, do našeho zámku. Ve tvém hlase jsem vycítil , že to není pro Tebe zajímavé, ale je to dost vážné. Musíš mi povědět co přesně se stalo." díval se smutným i bolestným pohledem.
Tohle jsem nikdy u Namjoona nezažil , aby měl ten zuřivý pohled, jenom když nám hrozilo nebezpečí, takto se díval zuřivým pohledem.
Všichni jsme si sedly na židle a poslouchaly můj příběh co se vlastně stalo. Díval jsem se na Namjoona, a ve tváři měl výraz, bez nadějný.
Chtěl jsem se zeptat, proč má tento výraz,
ale dneska jsem se neodvážil.,, Suga se mě ptal, jestly znám tuto dívku. Ano znám a znal jsem její rodiče a babičku.
Ale rodiče ji zemřely, když bylo Avelín pět let a snad babička je na živu, protože neměl jsem už pět let o nich žádnou zprávu. " odmlčel se a šel zase k postely a viděl jsem jak se dívá na krk.,, Má na krku Medailónek ve tvaru růže 🌹" jsem mu potvrdil, že tam opravdu je, ale nevěděl jsem proč se dívá.
,, Ten Medailónek je důležitý, že ho má na krku a Avelín je také důležitá. Jungkook, když jste se jí dotkly, jaké barvy vyřazoval Medailónek?"
zeptal se mě a podíval se už klidným hlasem a pohledem na mě.,, Když jsem ji držel ruku, když jí krvácela, tak barvy vyzařovaly zelenou, červenou a fialovou a u ......"
,, U mě vyřazovaly žlutou, červenou a fialovou."
slyšely jsme hlas Jimina, který stál v pokoji a díval se, se smutným pohledem.,, Dobrá, aspoň vím že to funguje. " najednou řekl Namjoon.
,, Co to tedy znamená." zeptali se skoro najednou bez Jimina.
,, To vše se dozvíte časem, teď musíme zvýšit ochranu a hlídat zámek a nenechat Avelín, aby jí ublížili." řekl nám Namjoon a vzal telefón a jen jsme slyšely.
,, To jsem já Namjoon, pokuď bych mohl, už je to tady, potřeboval bych zvýšit ochranu a můžete se dostavit zítra ráno?" chvíli se Namjoon odmlčel a pak jsem slyšel
,,Moc děkuji za pomoc." Namjoon telefon si dal do kapsy a podíval se na nás všechny.,, Teď si dáme pozdní oběd a Jin , kdyby si byl tak laskav a uvařil něco k večeři, všichni ti pomůžeme přípravou." dal rukou pokyn abysme šly všichni za ním.
ČTEŠ
Sedm Upírů a Medailónek ( KookMin 💖💘💋💝 JiKook 💋💝💖💘)
VampirJe to moderní doba,. V tomhle příběhů se objeví hodný a zlý upíři a také dívka, která to vše zamotá. Příběh se bude odehrávat v moderní době, takže i mobily a auta a vše co k moderní době patří. Medailónek bude mít větší prostor v tomhle příběhu. Rá...